Lexus IS 300h & IS 250 2013

Ευρωπαϊκό ντεμπούτο για το νέο πολυτελές μεσαίο της Lexus. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η βασική υβριδική έκδοση με εκπομπές CO2 99 g/km

  • -
  • -

Τα νέα IS 250 και IS 300h τα πρωτοείδαμε στην έκθεση NAIAS 2013 στο Ντιτρόιτ. Το πανευρωπαϊκό ντεμπούτο ωστόσο έφερε στο φως κάποια στοιχεία που ακόμη δεν γνωρίζαμε. Το ενδιαφέρον κεντρίζει η υβριδική έκδοση IS 300h που ήρθε πάνω στην ώρα για να αντιμετωπίσει την ActiveHybrid 3 της BMW. Ο τετρακύλινδρος 2,5λιτρος βενζινοκινητήρας των 180 ίππων λειτουργεί με τις αρχές του κύκλου Atkinson και συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 143 ίππων κι ένα κιβώτιο E-CVT. Η συνολική απόδοση φτάνει τους 224 ίππους, υστερώντας σημαντικά έναντι των 340 της ActiveHybrid 3, ωστόσο στόχος της Lexus ήταν οι εκπομπές CO2 να μην ξεπεράσουν το όριο των 100 g/km. Κάτι που οι Ιάπωνες πέτυχαν, τουλάχιστον για τη βασική έκδοση με τους τροχούς 16’’, που εκπέμπει κατά μέσο όρο 99 g CO2 ανά km και έχει μέση κατανάλωση 4,3 lt/100 km. Βέβαια, οι επιδόσεις δεν έχουν περάσει σε δεύτερη μοίρα, με την επιτάχυνση 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε 8,3 sec και την τελική να φτάνει τα 200 km/h.

Στην περίπτωση του IS 250, την κίνηση στους πίσω τροχούς δίνει ο γνωστός 6κύλινδρος 32βάλβιδος V6 βενζίνης με απόδοση 207 ίππων και 250 Nm, ο οποίος συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων. Οι επιδόσεις είναι ελαφρώς καλύτερες από του IS300h: 0-100 km/h σε 8,1 sec και τελική 225 km/h.

Και οι δύο εκδόσεις προσφέρονται και με το πακέτο F Sport που περιλαμβάνει πιο δυναμική σχεδίαση, σπορ καθίσματα και διαφορετικές ρυθμίσεις στην ανάρτηση και την ηλεκτρική υποβοήθηση του τιμονιού.

 

Σχεδίαση – καμπίνα

Η εμφάνιση είναι δυναμική, ριζικά διαφοροποιημένη από το προηγούμενο Lexus IS, ενσωματώνοντας στοιχεία τόσο από το πρωτότυπο LF-CC που είδαμε στο Παρίσι τον Σεπτέμβρη του 2012, αλλά και από το LF-A. Σύμφωνα με τη Lexus, οι μεγαλύτερες διαστάσεις και το μακρύτερο μεταξόνιο ωφέλησαν το χώρο στην καμπίνα και το πορτμπαγκάζ, ενώ υλικά, διάκοσμος και συστήματα ψυχαγωγίας έχουν δεχτεί σημαντική αναβάθμιση.

 

    LEXUS IS 2013   

IS 250

IS 300h

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

V6

4κύλινδρος

Κυβισμός (cc)

2.499

2.494

Ισχύς (PS @ rpm)

207 @ 6.400

180 @ 6.000

Ροπή (Nm @ rpm)

250 @4,800

221 @ 4.200- 5.400

ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

-

 

Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (PS)

-

143

Ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm)

-

300

Μπαταρία

-

NiMH

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ (PS)

-

224

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ - ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

 

 

Τελική ταχύτητα (km/h)

225

200

0-100 km/h (sec)

8,1

8,3

Μέση κατανάλωση (lt/100 km)

8,6

4,3

Εκπομπές CO2 (g/km)

199

από 99

ΚΙΒΩΤΙΟ

6 Auto

E-CVT

Κίνηση

πίσω

πίσω

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

 

 

Μήκος (mm)

4.665

4.665

Ύψος (mm)

1.430

1.430

Πλάτος (mm)

1.810

1.810

Μεταξόνιο (mm)

2.800

2.800

Χώρος αποσκευών (lt)

480

450

Βάρος

1.555-1.645

1.620-1.680

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

 

 

Εμπρός

Διπλά ψαλίδια

Διπλά ψαλίδια

Πίσω

Πολλαπλοί σύνδεσμοι

Πολλαπλοί σύνδεσμοι

 

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...