Lexus IS 300h & IS 250 2013
Ευρωπαϊκό ντεμπούτο για το νέο πολυτελές μεσαίο της Lexus. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η βασική υβριδική έκδοση με εκπομπές CO2 99 g/km
- -
- -
Τα νέα IS 250 και IS 300h τα πρωτοείδαμε στην έκθεση NAIAS 2013 στο Ντιτρόιτ. Το πανευρωπαϊκό ντεμπούτο ωστόσο έφερε στο φως κάποια στοιχεία που ακόμη δεν γνωρίζαμε. Το ενδιαφέρον κεντρίζει η υβριδική έκδοση IS 300h που ήρθε πάνω στην ώρα για να αντιμετωπίσει την ActiveHybrid 3 της BMW. Ο τετρακύλινδρος 2,5λιτρος βενζινοκινητήρας των 180 ίππων λειτουργεί με τις αρχές του κύκλου Atkinson και συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 143 ίππων κι ένα κιβώτιο E-CVT. Η συνολική απόδοση φτάνει τους 224 ίππους, υστερώντας σημαντικά έναντι των 340 της ActiveHybrid 3, ωστόσο στόχος της Lexus ήταν οι εκπομπές CO2 να μην ξεπεράσουν το όριο των 100 g/km. Κάτι που οι Ιάπωνες πέτυχαν, τουλάχιστον για τη βασική έκδοση με τους τροχούς 16’’, που εκπέμπει κατά μέσο όρο 99 g CO2 ανά km και έχει μέση κατανάλωση 4,3 lt/100 km. Βέβαια, οι επιδόσεις δεν έχουν περάσει σε δεύτερη μοίρα, με την επιτάχυνση 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε 8,3 sec και την τελική να φτάνει τα 200 km/h.
Στην περίπτωση του IS 250, την κίνηση στους πίσω τροχούς δίνει ο γνωστός 6κύλινδρος 32βάλβιδος V6 βενζίνης με απόδοση 207 ίππων και 250 Nm, ο οποίος συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων. Οι επιδόσεις είναι ελαφρώς καλύτερες από του IS300h: 0-100 km/h σε 8,1 sec και τελική 225 km/h.
Και οι δύο εκδόσεις προσφέρονται και με το πακέτο F Sport που περιλαμβάνει πιο δυναμική σχεδίαση, σπορ καθίσματα και διαφορετικές ρυθμίσεις στην ανάρτηση και την ηλεκτρική υποβοήθηση του τιμονιού.
Σχεδίαση – καμπίνα
Η εμφάνιση είναι δυναμική, ριζικά διαφοροποιημένη από το προηγούμενο Lexus IS, ενσωματώνοντας στοιχεία τόσο από το πρωτότυπο LF-CC που είδαμε στο Παρίσι τον Σεπτέμβρη του 2012, αλλά και από το LF-A. Σύμφωνα με τη Lexus, οι μεγαλύτερες διαστάσεις και το μακρύτερο μεταξόνιο ωφέλησαν το χώρο στην καμπίνα και το πορτμπαγκάζ, ενώ υλικά, διάκοσμος και συστήματα ψυχαγωγίας έχουν δεχτεί σημαντική αναβάθμιση.
|
LEXUS IS 2013 |
IS 250 |
IS 300h |
|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ |
V6 |
4κύλινδρος |
|
Κυβισμός (cc) |
2.499 |
2.494 |
|
Ισχύς (PS @ rpm) |
207 @ 6.400 |
180 @ 6.000 |
|
Ροπή (Nm @ rpm) |
250 @4,800 |
221 @ 4.200- 5.400 |
|
ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ |
- |
|
|
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (PS) |
- |
143 |
|
Ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm) |
- |
300 |
|
Μπαταρία |
- |
NiMH |
|
ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ (PS) |
- |
224 |
|
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ - ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ |
|
|
|
Τελική ταχύτητα (km/h) |
225 |
200 |
|
0-100 km/h (sec) |
8,1 |
8,3 |
|
Μέση κατανάλωση (lt/100 km) |
8,6 |
4,3 |
|
Εκπομπές CO2 (g/km) |
199 |
από 99 |
|
ΚΙΒΩΤΙΟ |
6 Auto |
E-CVT |
|
Κίνηση |
πίσω |
πίσω |
|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ |
|
|
|
Μήκος (mm) |
4.665 |
4.665 |
|
Ύψος (mm) |
1.430 |
1.430 |
|
Πλάτος (mm) |
1.810 |
1.810 |
|
Μεταξόνιο (mm) |
2.800 |
2.800 |
|
Χώρος αποσκευών (lt) |
480 |
450 |
|
Βάρος |
1.555-1.645 |
1.620-1.680 |
|
ΑΝΑΡΤΗΣΗ |
|
|
|
Εμπρός |
Διπλά ψαλίδια |
Διπλά ψαλίδια |
|
Πίσω |
Πολλαπλοί σύνδεσμοι |
Πολλαπλοί σύνδεσμοι |












































και στη συνέχεια 'Προσθήκη στην οθόνη αφετηρίας'