Mercedes-AMG GT: Πανίσχυρη και με επιπλέον δύο θέσεις!

Η νεότερη γενιά της Mercedes-AMG GT αλλάζει φιλοσοφία και τα δυναμικά χαρακτηριστικά του γερμανικού κουπέ θα συνδυάζονται με 2+2 θέσεις

  • -
  • -

Η Mercedes αποκάλυψε τη δεύτερη γενιά της AMG GT, η οποία σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε σύμφωνα με τις επιθυμίες των πελατών της γερμανικής φίρμας. Αυτό σημαίνει πως οι Γερμανοί τεχνικοί άλλαξαν μέρος της φιλοσοφίας του μοντέλου και την επανασχεδίασαν σύμφωνα με ένα νέο πρόγραμμα το οποίο «έτρεξε» παράλληλα με τη νεότερη SL. Μάλιστα, τα δύο αυτοκίνητα θα παράγονται στην ίδια γραμμή παραγωγής στη Βρέμης της Γερμανίας. Η νέα γενιά είναι μεγαλύτερη σε διαστάσεις, με αυξημένο βάρος σε σχέση με τον προκάτοχο της, αλλά προσφέροντας αυξημένη άνεση στο εσωτερικό της. Πλέον, δεν θα προσφέρει χώρους για δύο, αφού αν ο αγοραστής το επιθυμεί θα μπορεί να αποκτήσει μία έκδοση που ακολουθεί τη λογική 2+2 με την προσθήκη δύο μικρών καθισμάτων στο πίσω μέρος. Επιπλέον, μεγαλύτερος είναι και ο χώρος αποσκευών, στοιχεία που αυξάνουν γενικότερα το βαθμό πρακτικότητας της.

Δείτε ακόμη: Δοκιμάζουμε τη Mercedes-Benz B200

Μία ακόμα σημαντική διαφορά σε σχέση με το παρελθόν, είναι πως πλέον δεν θα είναι διαθέσιμη ως πισωκίνητη, αλλά θα προσφέρεται αποκλειστικά με το σύστημα μετάδοσης της κίνησης και στους τέσσερις τροχούς. Στοιχείο που την καθιστά πιο εύχρηστη, φιλική και ασφαλής σε κάθε είδους επιφάνειες και καιρικές συνθήκες. Κάτω από το επιβλητικό μακρύ εμπρός καπό έχει τοποθετηθεί ο γνωστός 4λιτρος 8κύλινδρος κινητήρας με τα δύο τούρμπο, ο οποίος και θα είναι διαθέσιμος με δύο διαφορετικές ιπποδυνάμεις. Στην πρώτη εκδοχή, την GT 55 4Matic+, το σύνολο αποδίδει 476 ίππους, ενώ η κορυφαία μέχρι στιγμής GT 63 4Matic+ έχει ισχύ 585 ίππους. Αρχικά, θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με αυτά τα δύο σύνολα, ενώ παραμένει άγνωστο αν θα προστεθούν κάποιες μικρότερες ή πιο σκληροπυρηνικές εκδόσεις στο μέλλον. Αξίζει να σημειώσουμε, πως είναι νέο το αυτόματο κιβώτιο των εννέα σχέσεων, το οποίο και έρχεται να αντικαταστήσει το αντίστοιχο 7άρι που είχε η προηγούμενη γενιά. Επιπλέον, συνδυάζεται με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό.

Το βάρος και στις δύο περιπτώσεις –παραδόξως- είναι ίδιο και αγγίζει τα 1.970 kg. Η 55 χρειάζεται μόλις 3,9 sec για τη διαδικασία του 0-100 km/h, ενώ η ισχυρότερη 63 απαιτεί μόλις 3,2 sec! Η νέα AMG GT μοιράζεται αρκετά δομικά στοιχεία με την SL, ενώ το αμάξωμα έχει κατασκευαστεί με χρήση αλουμινίου, fibre, αλλά και μαγνησίου. Η σχεδίαση του δεν διαφοροποιείται σημαντικά σε σχέση με το παρελθόν, διατηρώντας τον ίδιο επιβλητικό χαρακτήρα. Βελτίωση έχει γίνει στον τομέα της αεροδυναμικής με τη χρήση του συστήματος active air control, την ώρα που η πίσω αεροτομή μπορεί να ρυθμιστεί σε πέντε διαφορετικές θέσεις. Αναφορικά με τις διαστάσεις, σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, η νεότερη έχει μεγαλύτερο μήκος κατά 182 mm, είναι 45 mm φαρδύτερη, ενώ διαθέτει 66 mm μεγαλύτερο ύψος. Αυξημένο κατά 70 mm  είναι και το μεταξόνιο, το οποίο πλέον αγγίζει τα 2.700 mm. Όσον αφορά το χώρο αποσκευών, αυτός κυμαίνεται από τα 321 έως και τα 675 λίτρα, αν ρίξει κανείς τα πίσω καθίσματα.

Δείτε ακόμη: Τα τρία φθηνότερα SUV της Mercedes-Benz στην Ελλάδα

Στο τομέα της ανάρτησης, διαθέτει νέας σχεδίασης αλουμινένια διπλά ψαλίδια, ενώ είναι εφοδιασμένη με το σύστημα AMG Ride Control, το οποίο και ρυθμίζει αυτόματα την απόσβεση των αμορτισέρ, αλλά και τις ενεργές αντιστρεπτικές. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε πως στο βασικό εξοπλισμό της AMG GT περιλαμβάνεται πλέον και το σύστημα τετραδιεύθυνσης.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...