Ξεκινούν οι δοκιμές του ηλεκτρικού Ford E-Transit στην Ευρώπη

Mε τη συμμετοχή εταιρειών διανομής κατ’ οίκον, σούπερ μάρκετ καθώς και υπηρεσιών κοινής ωφέλειας

  • -
  • -

Οι πρώτες δοκιμές από Ευρωπαίους πελάτες του νέου E-Transit – της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης του δημοφιλούς cargo van - θα ξεκινήσουν σύντομα σύμφωνα με ανακοίνωση της Ford. Τα πρωτότυπα οχήματα θα πλαισιώσουν τους στόλους πελατών και θα λειτουργήσουν σε απαιτητικές πραγματικές συνθήκες με μεγάλα σούπερ μάρκετ, εταιρείες διανομής κατ’ οίκον, ταχυδρομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες κοινής ωφέλειας σε Γερμανία, Νορβηγία και Ηνωμένο Βασίλειο.

Οι δοκιμές της Ford με Ευρωπαίους πελάτες αποτελούν τμήμα ενός εκτενούς προγράμματος εξέλιξης για το E-Transit πριν το λανσάρισμα του την άνοιξη του 2022. Ξεκινώντας στα τέλη του φετινού καλοκαιριού, οι δοκιμές αυτές έχουν σχεδιαστεί για να επιβεβαιώσουν ότι το αμιγώς ηλεκτρικό van μπορεί άνετα να ικανοποιήσει λειτουργικές απαιτήσεις ευρέως φάσματος.

Οι μηχανικοί της εταιρείας θα χρησιμοποιήσουν δεδομένα από τις δοκιμές για να βελτιώσουν την επόμενη γενιά των τεχνολογιών συνδεσιμότητας και τη διαχείριση της αυτονομίας του αμιγώς ηλεκτροκίνητου Transit, προκειμένου να προσφέρουν μία βελτιστοποιημένη εμπειρία χρήσης στους πελάτες.

side

Πρωτότυπα οχήματα που συμμετέχουν στη δοκιμή – τα οποία συναρμολογούνται στο παγκόσμιο κέντρο αριστείας (centre of excellence) επαγγελματικών οχημάτων Ford στο Dunton, UK – θα περιλαμβάνουν εκδόσεις van και chassis cab με μετατροπές όπως ψυγεία, κλειστά van, οχήματα με ανοιγόμενα πλαϊνά τμήματα και ειδικά διαμορφωμένο εσωτερικό. Οι Ευρωπαίοι πελάτες του E-Transit θα έχουν στη διάθεσή τους πολλές επιλογές ως προς τον τύπο του αμαξώματος, το μήκος, το ύψος οροφής και το μικτό βάρος οχήματος (GVM) ήδη από το λανσάρισμα. Αυτό σημαίνει ότι θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε 25 διαφορετικές εκδόσεις, ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησης τους.

Ο χώρος φόρτωσης του E-Transit είναι ίδιος με των πετρελαιοκίνητων μοντέλων, πράγμα που κάνει την εξατομίκευση μεταξύ των οχημάτων εύκολη, ώστε να μπορούν οι κάτοχοι των συγκεκριμένων van να επαναχρησιμοποιούν τα συστήματα ραφιών που ήδη έχουν και στο πλήρως ηλεκτρικό van. Το σύστημα ProPower Onboard, που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στη βιομηχανία, προσφέρει ισχύ φόρτισης έως 2.3 kW μέσω στάνταρ παροχών για την τροφοδοσία εργαλείων και εξοπλισμού στην καμπίνα και το χώρο φόρτωσης. Το ωφέλιμο φορτίο προβλέπεται να είναι έως 1.616 kg για τις εκδόσεις van και 1.967 kg για τα μοντέλα chassis cab.

Το σύστημα κίνησης του E-Transit αποδίδει ισχύ έως 200 kW με στόχο αυτονομίας σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP μέχρι 350 km, με την υποστήριξη τεχνολογιών για αύξηση της αυτονομίας, όπως το Eco Mode και το Scheduled Pre-Conditioning. Οι οδηγοί θα επωφελούνται επίσης από την νέα τεχνολογία του SYNC 4 που περιλαμβάνει μία εύχρηστη οθόνη 12” και πλοήγηση συνδεδεμένη μέσω δικτύου cloud η οποία αναβαθμίζεται χάρη στις ασύρματες ενημερώσεις λογισμικού.

Η Ford εκτιμά ότι το λειτουργικό κόστος ιδιοκτησίας θα είναι περίπου 40% χαμηλότερο συγκριτικά με τα μοντέλα που εφοδιάζονται με κινητήρα εσωτερικής καύσης, ως αποτέλεσμα των χαμηλών δαπανών συντήρησης.

front

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...