Έρχεται το ανανεωμένο Kia Rio με υβριδικό σύστημα (video)

Οι πωλήσεις του στην Ευρώπη θα αρχίσουν εντός του καλοκαιριού

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Χρήση της τεχνολογίας 48V mild hybrid που έχει στη διάθεσή της η Kia, κάνει το ανανεωμένο Rio. Το σουπερμίνι έχει δεχτεί ένα μικρής έκτασης σχεδιαστικό φρεσκάρισμα, τόσο έξω όσο και στο εσωτερικό του, το σημαντικό όμως είναι ότι αναβαθμίζεται ο εξοπλισμός του στους τομείς της ασφάλειας και της συνδεσιμότητας. Οι πωλήσεις του νέου Rio θα αρχίσουν στην Ευρώπη εντός του καλοκαιριού.

Οι περιορισμένες επεμβάσεις των σχεδιαστών της Kia στο αμάξωμα του Rio, εντοπίζονται στο εμπρός μέρος, όπου η μάσκα έχει γίνει πιο λεπτή, ο προφυλακτήρας πιο μεγάλος με νέους προβολείς ομίχλης, τα φώτα ημέρας είναι full LED, αλλά και στις νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.

Αναβαθμισμένη είναι η εικόνα που αποπνέει το εσωτερικό, χάρη στις επενδύσεις των καθισμάτων (σε μαύρο χρώμα με ραφές που κάνουν αντίθεση για την έκδοση GT-Line), τη νέα οθόνη 8 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων και αυτή καλύτερης ευκρίνειας (4,2 ιντσών) στον πίνακα οργάνων. Όλες οι εκδόσεις εφοδιάζονται με κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο καθ’ύψος (προαιρετικά του συνοδηγού).

Νέος κινητήρας βενζίνης με σύστημα 48V

Το ανανεωμένο Rio εφοδιάζεται με την τεχνολογία EcoDynamics+, που συνδυάζει βενζινοκινητήρα 1.0 T-GDi, σύστημα mild Hybrid και νέο έξυπνο μηχανικό κιβώτιο, ‘clutch-by-wire’. Ο κινητήρας ενισχύεται από την μπαταρία 48V, ενώ η μονάδα μίζα/γεννήτριας (MHSG) επεκτείνει το διάστημα κατά το οποίο ο θερμικός κινητήρας είναι εκτός λειτουργίας.

Ο 1.0 T-GDi ανήκει στην οικογένεια Smartstream και είναι τεχνολογίας Συνεχούς Μεταβαλλόμενης Διάρκειας βύθισης Βαλβίδας (Continuously Variable Valve Duration -CVVD). Αποδίδει όπως πριν 100 και 120 ίππους, όμως στην πιο ισχυρή έκδοση η μέγιστη ροπή έχει αυξηθεί στα 200 Nm. Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχει το σύστημα Drive Mode Select, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει ανάμεσα στα προγράμματα «Eco», «Normal» και «Sport».

Οι τιμές τόσο για τις επιδόσεις όσο και για την κατανάλωση του νέου Rio με την τεχνολογία mild hybrid θα ανακοινωθούν λίγο πριν το λανσάρισμα του μοντέλου, οι πρώτες εκτιμήσεις πάντως αναφέρουν ότι στον κύκλο δοκιμών NEDC οι εκπομπές CO2 περιορίζονται από 8,1% έως 10,7%. Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει επίσης τον 1.0 T-GDi 100 PS (με 6άρι μηχανικό ή διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων) και μία νέα έκδοση του ατμοσφαιρικού 1.2 84 PS.

Στον τομέα του infotainment, το Rio εφοδιάζεται με αναβαθμισμένο σύστημα πλοήγησης και το σύστημα τηλεματικής ‘Phase II’ UVO Connect, για live ενημερώσεις σχετικά με την κίνηση, τον καιρό, τιμές καυσίμων κ.α. Στο infotainment μπορούν να συνδεθούν μέσω Bluetooth δύο συσκευές, π.χ. μία για ασύρματη χρήση τηλεφώνου και μία για αναπαραγωγή μουσικής (η οθόνη 8 ιντσών υποστηρίζει τα πρωτόκολλα Apple CarPlay και Android Auto).

Τέλος, πιο «γεμάτη» είναι η λίστα με τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού: αυτόνομη πέδηση με αναγνώριση οχημάτων, πεζών και ποδηλατών (FCA), διατήρηση στη λωρίδα κυκλοφορίας (LKA), ανίχνευση κόπωσης οδηγού (DAW), ειδοποίηση για επικείμενη σύγκρουση με όχημα που είναι στο τυφλό σημείο (BCW), έξυπνο cruise control (SCC), Lane Following Assist (LFA). Τα δύο τελευταία προσφέρουν δυνατότητα ημι-αυτόνομης οδήγησης, σε ταχύτητες έως 180 km/h.

Και βέβαια, όπως όλα τα μοντέλα της Kia, το νέο Rio συνοδεύεται από την 7ετή εργοστασιακή εγγύηση.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...