Πρώτες πληροφορίες – Alfa Romeo Giulia

Ο αντικαταστάτης της 159 αναμένεται το 2011

  • -
  • -

Μπορεί να μας χωρίζουν περίπου 17 μήνες από το πιθανό λανσάρισμα του νέου μοντέλου της Alfa Romeo, η σπουδαιότητα του για το μέλλον της εταιρείας είναι πολύ σημαντική. Η νέα Giulia, θα αντικαταστήσει την σημερινή 159 και θα είναι ο βασικός ανταγωνιστής της BMW σειράς 3, του Audi A4 και της Mercedes C-Class.

Η επαναφορά του ιστορικού ονόματος Giulia αναμένεται να στρέψει τα φώτα της δημοσιότητας πάνω στο νέο μοντέλο, το οποίο θέλει να προκαλέσει το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού. Ύστερα από την δημιουργία της Mito και της πρόσφατης Giulietta, η Alfa Romeo δουλεύει πυρετωδώς πάνω στα χαρακτηριστικά της νέας Giulia. Κλειδί για την επιτυχία, πέρα από την αξιοπιστία, είναι και η ποιότητα κατασκευής, η οποία θα πρέπει να κινείται τουλάχιστον στα υψηλά πλαίσια της είδη εξαιρετικής 159. Τα δυναμικά χαρακτηριστικά στο δρόμο και η εμφάνιση θα αποτελέσουν στοιχεία κλειδιά για την παρουσία της στην εξαιρετικά ανταγωνιστική κατηγορία.

Η νέα Giulia θα βασίζεται στο πάτωμα της Giulietta, το οποίο όμως θα έχει πιο μακρύ μεταξόνιο. Τα σύγχρονα μηχανικά μέρη του Fiat Group θα βρουν άμεσα εφαρμογή στην νέα Giulia. Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει τους γνωστούς κινητήρες Multiair, οι οποίοι θα εξοπλίζουν το νέο μοντέλο σε ένα εύρος εκδόσεων ιπποδύναμης από 120 έως 170 ίππους. Ο κινητήρας 1750 λίτρων ΤΒi με άμεσο ψεκασμό θα αποδίδει ισχύ ανάμεσα στους 200 και 230 ίππους. Σημαντική θα  είναι και η ύπαρξη των diesel εκδόσεων 1.6 λίτρων, με απόδοση από 105 έως 170 ίππους. Μια ακόμη πιο ισχυρή έκδοση diesel μεγαλύτερου κυβισμού, 250 ίππων, βρίσκεται επίσης στα σχέδια των Ιταλών.

Μπορεί το πλαίσιο της νέας Giulia να μην είναι το ελαφρύτερο στην κατηγορία του, η προσεκτική χρήση ανθεκτικών υλικών όμως, θα επιφέρουν σημαντική ακαμψία και στιβαρότητα στο δρόμο. Στα χνάρια της Giulietta η ανάρτηση του νέου μοντέλου  αποτελείται από γόνατα McPherson εμπρός και ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω (Multi-Link). Το παρόν θα δίνει και το σύστημα DNA, μεταβάλλοντας τις ρυθμίσεις της ανάρτησης, του συστήματος διεύθυνσης, την παρεμβατικότητα του ESP και την λειτουργία του κινητήρα ανάλογα τις απαιτήσεις του οδηγού. Tα αμορτισέρ της Giulia εξελίσσονται σε συνεργασία με την γνωστή ολλανδική εταιρεία Koni, ενώ 15 μηχανικοί της Alfa Romeo δουλεύουν στην ηλεκτρονική ρύθμιση της προαιρετικής ενεργητικής ανάρτησης. Επίσης προαιρετικά θα είναι διαθέσιμο και το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Q2, το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενώ υπάρχουν και κάποια «θολά» προς το παρόν σχέδια για μια τετρακίνητη έκδοση.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...