Νέο Peugeot 2008: Και σε ηλεκτρική έκδοση (vid)

Οι Γάλλοι ακολουθούν και στο compact SUV την εμπορική στρατηγική του νέου 208

  • -
  • -

Η φιλοσοφία «διάλεξε το Peugeot σου, διάλεξε τον τρόπο κίνησης», βρίσκει εφαρμογή και στη νέα γενιά του 2008. Το B-SUV της γαλλικής μάρκας αποκαλύφθηκε διαδικτυακά, ένα εξάμηνο περίπου πριν γίνει (στις αρχές του 2020) το εμπορικό του λανσάρισμα στην Ευρώπη.

Όπως και στην περίπτωση του 208, το 2008 θα είναι άμεσα διαθέσιμο και ως 100% ηλεκτρικό, το οποίο ονομάζεται e-2008. Θα υπάρχουν βεβαίως και εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης, τους βενζίνης PureTech και τους diesel BlueHDi.

Σχεδιαστικά, το νέο 2008 έχει δεχτεί επιρροές τόσο από το 208 όσο και από το 3008. Θα κυκλοφορήσει στα επίπεδα εξοπλισμού Active, Allure, GT Line και GT, με τα δύο τελευταία να ξεχωρίζουν από τα full LED πίσω φώτα, τις 18άρες ζάντες αλουμινίου, τα σπορ καθίσματα, τις ραφές στις επενδύσεις και τα αλουμινένια πεντάλ.

Βασιζόμενο στη νέα πλατφόρμα CMP το 2008 έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις, με αποτέλεσμα να «φλερτάρει» με τη C κατηγορία των SUV. Το μήκος του είναι 4,3 μέτρα (+14 εκατ.), το πλάτος 1,7 και το ύψος 1,54 μ. Η πρακτικότητα τονίζεται και από το χώρο αποσκευών 360 lt, κοινός σε όλες τις εκδόσεις του μοντέλου.

Στο εσωτερικό τα βλέμματα πέφτουν απευθείας στο ταμπλό τελευταίας γενιάς 3D i-Cockpit, το οποίο περιλαμβάνει head-up display με προβολή πληροφοριών σε ολόγραμμα! Η οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα φθάνει σε διαγώνιο (ανάλογα με την έκδοση) τις 10 ίντσες και φιλοξενεί τους χάρτες πλοήγησης της TomTom. Σε όλες τις εκδόσεις θα είναι στάνταρ η υποστήριξη στα πρωτόκολλα MirrorLink, Apple CarPlay και Android Auto.

Οι κινητήρες του νέου 2008

Η γκάμα περιλαμβάνει σύνολα βενζίνης και πετρελαίου που πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6d. Ο 1.2 PureTech είναι διαθέσιμος με 100, 130 και 155 ίππους (αποκλειστικά ως GT στην τελευταία εκδοχή ισχύος), ενώ ο 1.5 BlueHDi αποδίδει 100 και 130 ίππους.

Η ηλεκτρική έκδοση e-2008 φέρει το γνωστό από το e-208 μοτέρ των 136 ίππων. Οι μπαταρίες χωρητικότητας 50 kWh προσφέρουν αυτονομία άνω των 300 km, στον κύκλο δοκιμών WLTP. Σε καθεστώς ταχυφόρτισης, οι μπαταρίες μπορούν να φθάσουν στο 80% εντός 30 λεπτών, ενώ με συμβατικούς φορτιστές η διαδικασία διαρκεί από 5 έως 8 ώρες.

Μακροσκελής είναι η λίστα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού: ημι-αυτόνομη οδήγηση, Full Park Assist, αυτόνομη πέδηση με ανίχνευση πεζών και ποδηλατών, αναγνώριση σήμανσης κ.α.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...