Νέα Porsche Cayenne - Τιμές στην Ελλάδα

Οικολογικό προφίλ

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η εμπορική επιτυχία της πρώτης Cayenne, βάζει την νέα γενιά σε βαθιά νερά, όσον αφορά τις απαιτήσεις της Porsche από το νέο της SUV. Προσπαθώντας να διατηρήσει το δυναμικό και πολυτελή της χαρακτήρα, ενδυναμώνει την θέση της, ακολουθώντας τον ρυθμό της εποχής, υιοθετώντας επιπροσθέτως μια επίκαιρη υβριδική έκδοση. Η τελευταία συνοδεύει την ανανεωμένη Diesel εκδοχή, αποτελώντας τις λιγότερο απαιτητικές σε καύσιμο Cayenne νέας κοπής.

Κύρος και πρακτικότητα

Σχεδιαστικά η νέα Cayenne φαίνεται ισορροπημένη και σύγχρονη, κρύβοντας οπτικά το πληθωρικό της χαρακτήρα, λόγω των ακόμα μεγαλύτερων διαστάσεων σε σχέση με την προκάτοχο της (48mm μακρύτερη). Το αυξημένο κατά 40mm μεταξόνιο χαρίζει επιπλέον ευρυχωρία στο εσωτερικό, ενώ οι πολυμορφικές δυνατότητες (συρόμενο πίσω κάθισμα 160mm) ικανοποιούν και τους χρήστες που απολαμβάνουν πέρα από την δεδομένη πολυτέλεια και την πρακτικότητα. Το μάτι στο εσωτερικό κεντρίζει η κεντρική κονσόλα, η οποία στεγάζει μια πληθώρα από διακόπτες, των οποίων η ποσότητα εντυπωσιάζει, αλλά ίσως απαιτήσει κάποια εξοικείωση στην χρήση. Ο πίνακας οργάνων περιστρέφεται γύρω από κεντρικά τοποθετημένο στροφόμετρο το οποίο συμπληρώνεται ιδανικά από τα υπόλοιπα όργανα.

Επιδόσεις με άποψη!

Βασική διαφορά σε σχέση με τη γκάμα του απερχόμενου μοντέλου αποτελεί η παρουσία της υβριδικής έκδοσης Hybrid, η οποία μειώνει το κόστος χρήσης μιας Cayenne, ενσωματώνοντας το ανάλογο οικολογικό «status». Το συνονθύλευμα των μηχανικών μερών που απαρτίζουν την υβριδική εκδοχή, είναι ίδιο με αυτό του αντίστοιχου νέου Touareg και της υβριδικής Panamera του άμεσου μέλλοντος. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι ένας V6 με απόδοση 333 ίππους. Μαζί του λειτουργεί επικουρικά και ένας ηλεκτροκινητήρας, δημιουργώντας μια συνδυασμένη ισχύ 380 ίππων και 580 Nm ροπής στις μόλις 1.000 rpm. Η Cayenne S Hybrid μπορεί να κινηθεί μόνο με τον ηλεκτρικό κινητήρα σε ταχύτητες μέχρι 60km/h, εξοικονομώντας σημαντική ποσότητα καυσίμου. Η συνεργασία των δύο κινητήρων γίνεται ομαλά, χάρη στα εξελιγμένα ηλεκτρομηχανικά μέρη. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης σβήνει επιλεκτικά, ενώ μπορεί να είναι ανενεργός, ανάλογα με τις συνθήκες, σε ταχύτητες μέχρι 156 km/h. Όσον αφορά τις υπόλοιπες εκδόσεις στο κάτω άκρο βρίσκεται ο V6 των 3.6 λίτρων και 300 ίππων, ο οποίος διατίθεται προαιρετικά με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων με σύστημα Start&Stop. Το τελευταίο ανήκει στον βασικό εξοπλισμό των V8 εκδόσεων S και Turbo, οι οποίες αποδίδουν 400 και 500 ίππους αντίστοιχα, από 4,8 λίτρα. Την γκάμα ολοκληρώνει η παρουσία της έκδοσης Diesel, η  οποία αποδίδει 240 ίππους και 550Nm ροπής, από τον τρίλιτρο V6, ανακοινώνοντας μέση κατανάλωση μόλις 7,4 lt/100km.

Τετρακίνητη φύση

Όλες οι εκδόσεις Cayenne, πλην των Hybrid και Diesel, εξοπλίζονται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση, βασιζόμενη στην λειτουργία ενός πολύδισκου συμπλέκτη. Η συγκεκριμένη διάταξη προσφέρει σημαντικό όφελος σε βάρος και ευελιξία στο δρόμο. Χαρακτηριστικό είναι ότι η νέα Cayenne S είναι ελαφρύτερη κατά 180 kg σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Παράλληλα για τον πίσω άξονα υπάρχει προαιρετικά το σύστημα PTV Plus (Porsche Torque Vectoring) που μοιράζει ιδανικά την ροπή σε κάθε πίσω τροχό ενσωματώνοντας και ένα ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Για τις Hybrid και Diesel υιοθετείται τετρακίνηση με τρία διαφορικά, κατανομή της ροπής 40:60 και αυτόματο κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού.


Οι πωλήσεις της νέας Cayenne στην ελληνική αγορά θα ξεκινήσουν στις 19 Μαίου και οι ενδεικτικές τιμές των προσφερόμενων εκδόσεων είναι:

Cayenne 3.6 Petrol 6-speed                101.400€
Cayenne S Petrol Tiptronic                 129.400€
Cayenne S Hybrid Tiptronic                112.300€
Cayenne Turbo Petrol Tiptronic         199.500€
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...