Ρεπορτάζ: Πώς βλέπουν οι εταιρίες την επόμενη μέρα; Θα αλλάξει ο κορονοϊός την αγορά αυτοκινήτου;

Μιλάμε με 7 στελέχη της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου για την εποχή του κορονοϊού και τις αλλαγές που θα φέρει

  • -
  • -

Πώς βλέπουν οι εταιρίες την επόμενη μέρα; Ποιες ήταν οι προτεραιότητές τους στην αντιμετώπιση των συνεπειών που έφερε ο κορονοϊός; Πόσο αναμένεται ότι θα επηρεάσει η πανδημία την αγορά αυτοκινήτου; Η κατάσταση αυτή θα φρενάρει τις εξελίξεις και τη μετάβαση στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης; Σε αυτά και πολλά ακόμη ερωτήματα μας απάντησαν επτά στελέχη της ελληνικής αγοράς. Δείτε τι μας είπαν πατώντας πάνω στις εικόνες.

Νίκος Νοταράς, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ford Motor Ελλάς
“Είμαστε σε διαρκή ετοιμότητα”

 

Δημήτρης Καββούρης, Chief Operating Officer Citroen & DS Automobiles
“Είμαι περήφανος για το πώς οι Έλληνες διαχειρίζονται τις μεγάλες κρίσεις”

 

Νικόλας Μπέρναρντ, Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing Audi
“Η εξέλιξη επιταχύνεται. Θα δούμε σημαντικές αλλαγές”

 

Νίκος Πρέζας, Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing Volkswagen
“Προτεραιότητά είναι η υγεία. Αλλά τα σχέδιά μας θα προχωρήσουν”

 

Νίκος Χαλβαντζής, Γενικός Διευθυντής Kia Hellas
“Η προσωπική επικοινωνία θα διατηρηθεί για ό,τι έχει περισσότερη σημασία”

 

Χάρης Δάνδουρας, Εμπορικός Διευθυντής SEAT
“Ολόκληρη η SEAT εργάζεται για να σωθούν ζωές. Όλα τα άλλα μπορούν να περιμένουν”

 

Νάσος Δέδες, Διευθυντής Marketing Hyundai Hellas
“Θα επανεκτιμηθούν τα απλά πράγματα και ο ποιοτικός χρόνος”



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Ρεπορτάζ: Η ελληνική αγορά αυτοκινήτου στην εποχή του κορονοϊού

Λες και δεν είχε ήδη ταλαιπωρηθεί αρκετά, η ελληνική αγορά του αυτοκινήτου καλείται να αντιμετωπίσει μια ακόμη πολύ σοβαρή κρίση. Οικονομική σαφώς, με τον άνθρωπο στο επίκεντρο να βάλλεται περισσότερο από ποτέ.