Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
1.8 TSI Style25.090 €23.120 €1607,21660
2.0 TSI Sport31.190 €28.390 €2007,37,71791.430
Τιμή από 25.090 €
Τιμή με προσφορά από 23.120 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR1.8 TSI
Euro NCAP

Ταυτότητα

Με μια έξυπνη και απλή κίνηση η Seat, προσφέρει ένα άψογο αυτοκίνητο,  ξαναφέρνοντας στην επιφάνεια το προηγούμενο Audi A4.

Το Exeo βασίζεται στο προηγούμενο Audi A4, έχοντας τα ίδια μηχανικά μέρη και παρόμοια εμφάνιση. Αυτό μόνο καλό κάνει στο ισπανικό μοντέλο, αφού η ποιότητα, η οδική συμπεριφορά και οι κινητήρες, ανεβάζουν σε άλλο επίπεδο το αυτοκίνητο. Με λίγα λόγια, η Seat παρουσίασε ένα άκρως ανταγωνιστικό μεσαίο sedan, έστω και αν είναι μια γενιά πίσω. Παράλληλα και η Station έκδοση του μοντέλου βασίζεται στο A4 Avant.

Σχεδίαση-Χώροι

To Toledo σίγουρα δεν ήταν και από τα πιο επιτυχημένα και ελκυστικά μεσαία οικογενειακά. Γι’ αυτό η Seat, έκανε την κίνηση ματ, η οποία μπορεί να ξενίζει πολλούς, αλλά σίγουρα κρίνεται επιτυχημένη. Παρουσίασε το Exeo, ένα αυτοκίνητο που οι μόνες διαφορές σε σχέση με το προηγούμενο A4, έρχονται από την μάσκα και το σήμα της μάρκας.

Το ισπανικό sedan, βασίζεται λοιπόν στο πάτωμα του μοντέλου της Audi, έχει τις ίδιες σχεδιαστικές γραμμές, ειδικά πίσω, όπου αν το βάλετε δίπλα με το γερμανικό και βγάλετε τα σήματα, δεν εντοπίζεται καμία διαφορά. Μπαίνοντας στο εσωτερικό, η σχέση με το Α4 είναι εμφανής από την πρώτη στιγμή, με την ποιότητα κατασκευής και την συναρμογή να βρίσκονται σε κορυφαία επίπεδα. Οι τρεις αεραγωγοί στο κέντρο προσδίδουν σπορ αίσθηση, όπως και τα όργανα στο ταμπλό και το τριάκτινο τιμόνι. Η κεντρική κονσόλα όπως και τα παραπάνω έρχεται αυτούσια από το Α4, όντας σύγχρονη σχεδιαστικά και εργονομική.

Τα καθίσματα προσφέρουν την βέλτιστη άνεση και πλευρική στήριξη, έχοντας όλες τις απαραίτητες ρυθμίσεις προκειμένου ο οδηγός να βρει την ιδανική θέση οδήγησης. Στο πίσω κάθισμα μπορούν να φιλοξενηθούν με άνεση δύο άτομα, ακόμα και τρία, αλλά ο μεσαίος θα αντιμετωπίσει ορισμένα προβλήματα με τα πόδια και το κεφάλι του, λόγω της υψηλότερης θέσης του καθίσματος και του τούνελ. Ο χώρος αποσκευών είναι κορυφαίος με 460 λίτρα χωρητικότητας. Η station έκδοση του Exeo, που ονομάζεται ST, όπου S=Sport και Τ=Tourer, έχει βασιστεί επίσης στο A4 Avant, είναι διαθέσιμη 14 διαφορετικά χρώματα και 6 διαφορετικές εσωτερικές επενδύσεις. Το εσωτερικό είναι πιο ευρύχωρο και όπως της απλής έκδοσης, διακατέχεται από αίσθηση πολυτέλειας και κομψότητας. Το αμάξωμα έχει μήκος 4,66 μ. και προσφέρει ένα χώρο αποσκευών της τάξης των 442 λίτρων.

Τεχνολογία

Τόσο το Exeo, όσο και το Exeo ST τροφοδοτούνται από τρεις βενζινοκινητήρες, με τον βασικό να είναι ο ατμοσφαιρικός 1,6 λίτρου με ισχύ 102 ίππους, να ακολουθεί ο 1,8 TSI με 160 ίππους και την γκάμα να ολοκληρώνει ο δίλιτρος TSI με τους 200 ίππους. Όλοι τους είναι σύμφωνοι με τα πρότυπα Euro5 και συνδυάζονται με κιβώτιο έξι σχέσεων. Ο 1,6 λίτρου δυσκολεύεται να κινήσει με άνεση το βαρύ αμάξωμα των 1,310 κιλών, ειδικά στις επιταχύνσεις. Από τις μεσαίες στροφές και πάνω έχει καλύτερη απόδοση, ωστόσο ο οδηγός χρειάζεται να πιέζει περισσότερο το πόδι στο γκάζι για κινείται πιο σβέλτα.

Ο turbo 1,8 έχει γραμμική λειτουργία και εμφανίζεται ιδιαίτερα δυνατός από τις χαμηλές στροφές, με το κιβώτιο ταχυτήτων να έχει πολύ καλή αίσθηση και κλιμάκωση. Ο δίλιτρος τεχνολογίας TSI, επιταχύνει το αυτοκίνητο από 0 στα 100 km σε 7,3 sec και αγγίζει την τελική ταχύτητα των 241 km/h., προσφέροντας υψηλές επιδόσεις και δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών.

Στο δρόμο

Ευχάριστο στην οδήγηση και εξίσου φιλικό και προβλέψιμο, είναι απόλυτα σταθερό στις ευθείες και ασφαλές. Το τιμόνι στερείται αίσθηση στις χαμηλές ταχύτητες και είναι πιο ελαφρύ από όσο πρέπει, ωστόσο όσο αυξάνονται τα χιλιόμετρα βαραίνει και αυτό. Η ανάρτηση έχει καλή ρύθμιση και είναι σχεδόν αθόρυβη στη λειτουργία της. Φιλτράρει αποτελεσματικά τις ατέλειες του οδοστρώματος και ελέγχει την κλίση του αμαξώματος σε καμπές. Σε πιο απαιτητικές διαδρομές, εμφανίζεται ουδέτερο με τις όποιες τάσεις υποστροφής να έρχονται έπειτα από πίεση και να ελέγχονται εύκολα από τον οδηγό. Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης TCS, που ανήκει στον βασικό εξοπλισμό, επεμβαίνει άμεσα και αποτελεσματικά, όπου το απαιτούν οι συνθήκες. Τα φρένα (αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός-δίσκοι πίσω), έχουν καλή αίσθηση και δεν δείχνουν να καταπονούνται εύκολα.

Συμπέρασμα

Παρότι δεν διαφέρει σε εμφάνιση και διαθέτει τα ίδια μηχανικά μέρη με το προηγούμενο A4, το Exeo αποτελεί μια από τις πιο αξιόπιστες λύσεις για όποιον επιζητά ένα πιο οικονομικό sedan αυτοκίνητο. Το εσωτερικό, χαρακτηρίζεται από ποιότητα και κομψότητα, χωρίς να λείπουν οι χώροι. Η οδική του συμπεριφορά βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα και ο κινητήρας 1,8 TFSI έχει πολύ καλή απόδοση. Η station έκδοση απευθύνεται σε αυτούς που επιζητούν το κάτι διαφορετικό από πλευράς εμφάνισης και χώρων, χωρίς να υπολείπεται σε εμφάνιση και οδική συμπεριφορά.


 

Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 1 Video

Χρηματοδότηση

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: Alpha Bank

• Προκαταβολή: από 0%, Δόσεις: έως 60, Επιτόκιο: 7,1%

• Προκαταβολή: από 0%, Δόσεις: έως 72, Επιτόκιο: 7,6%

• Προκαταβολή: από 0%, Δόσεις: έως 84, Επιτόκιο: 8,1%

Δοκιμές

Δοκιμή Seat Leon FR 2.0 TSI 190PS: Η γοητεία της απλότητας

Δοκιμή Seat Leon FR 2.0 TSI 190PS: Η γοητεία της απλότητας

Μοντέλα όπως το δίλιτρο Seat Leon των 190 ίππων, μας θυμίζουν ότι απλές λύσεις μπορούν να μεταμορφώσουν ένα οικογενειακό χάτσμπακ, σε μία ευχάριστη κατασκευή χωρίς συμβιβασμούς στην καθημερινότητα.