- PEUGEOT
- 206 5d (2009)
Τιμές - Εκδόσεις
(PS)Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)Μέση κατανάλωση
(lt/100km)Εκπομπές CO2
(gr/km)Βάρος
(kg)

Ταυτότητα
Το 206 αναβαθμίστηκε αισθητικά, έγινε + (plus), δανείστηκε πολλά στοιχεία από το 207 και συνεχίζει ακάθεκτο την πορεία του.
Με την παρουσία του 207, όλοι θεώρησαν ότι ήρθε και το τέλος του 206, ενός αυτοκίνητου ορόσημου για την Peugeot, με περισσότερες από 6,5 εκατ. πωλήσεις. Εντούτοις, η γαλλική φίρμα όχι μόνο δεν το απέσυρε αλλά προχώρησε σε ένα ουσιαστικό facelift, ονομάζοντας το 206+.
Σχεδίαση-Χώροι
Τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά, το 206+, δανείζεται πολλά στοιχεία από το 207. Το εμπρός τμήμα, με την μεγάλη μάσκα, το μυώδες καπό και αμυγδαλωτά φώτα είναι ίδια, με τις μικρές εισαγωγές αέρα να δίνουν ένα επιπλέον δυναμισμό στο αυτοκίνητο. Αντίθετα, το πίσω τμήμα ακολουθεί ένα πιο συντηρητικό προφίλ, με τον προφυλακτήρα και το σχεδιασμό των φώτων, να δείχνουν πιο μοντέρνα, χωρίς όμως να καταφέρνουν να περισώσουν την εικόνα.
Η τρίθυρη έκδοση δεν εμφανίζει διαφορές σε σχέση με την πεντάθυρη, με την απουσία των πίσω θυρών να μην προσδίδει όπως συνήθως πιο σπορτίφ αίσθηση. Αυτό οφείλεται περισσότερο στο απρόσωπο πλαϊνό τμήμα, με την έλλειψη καμπύλων γραμμών. Ο εσωτερικός διάκοσμος έχει σύγχρονη αλλά λιτή αισθητική, η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε ικανοποιητικά επίπεδα, παρά την ύπαρξη σκληρών πλαστικών, με την συναρμογή στα περισσότερα τμήματα να είναι καλή, αλλά σε άλλα όχι. Τα όργανα με τα αλουμινένια «δακτυλίδια» στο ταμπλό και τον κόκκινο φωτισμό, είναι ότι πιο μοντέρνο.
Η πρακτικότητα κυμαίνεται σε μέτρια επίπεδα, αφού λείπουν πολλές θήκες για μικροαντικείμενα. Σε ότι αφορά τη θέση οδήγησης, ο οδηγός θα χρειαστεί ένα διάστημα προσαρμογής, αφού το κάθισμα δεν είναι πολύ βολικό. Τα χειριστήρια, ο μοχλός ταχυτήτων, οι μοχλοί για το air condition, δεν έχουν και την πιο σύγχρονη εικόνα, είναι όμως εργονομικά τοποθετημένα. Στην καμπίνα μπορούν να φιλοξενηθούν τέσσερις ενήλικες επιβάτες, με τους πίσω να κάνουν κάποιες μικρές παραχωρήσεις για τα κεφάλια, αν είναι πάνω από 1,80 μ. Το πορτμπαγκάζ με 285 λίτρα χωρητικότητας κρίνεται επαρκές για τα δεδομένα της κατηγορίας, με το μεγάλο άνοιγμα του να διευκολύνει την φόρτωση και ξεφόρτωση. Στην τρίθυρη έκδοση οι πίσω επιβατές, θα δυσκολευτούν κατά την επιβίβαση και αποβίβαση, λόγω της απουσίας θυρών.
Τεχνολογία
To 206+ εφοδιάζεται με δύο κινητήρες, 1,1 λίτρου με 60 ίππους και 1,4 λίτρου με 75 ίππους. Το μικρό μηχανικό σύνολο εμφανίζεται ζωηρό στις αστικές μετακινήσεις και κινεί χωρίς πρόβλημα το αμάξωμα ενός τόνου περίπου, αλλά σε ανοικτό δρόμο δείχνει αρκετές αδυναμίες, κυρίως όταν πρέπει να επιταχύνει πιο γρήγορα σε μια προσπέραση ή σε ανηφορική διαδρομή.
Ο 1.4 λίτρου έχει καλή ελαστικότητά του σε όλο το φάσμα των στροφών, βοηθά τον οδηγό να κινηθεί γρήγορα, ιδιαίτερα μέσα στην πόλη. Στην εθνική οδό και σε υψηλές ταχύτητες, ανταπεξέρχεται χωρίς να ζορίζεται ιδιαίτερα και αρκεί ένα κατέβασμα από 5η σε 4η σχέση για να επιταχυνθεί. Την ίδια στιγμή όμως, ο θόρυβος που περνάει από το μοτέρ στην καμπίνα είναι αυξημένος. Τα φρένα ( δίσκοι εμπρός-πίσω) έχουν ικανοποιητική απόδοση και αίσθηση, με την κατανάλωση και στους δύο κινητήρες να κυμαίνεται περίπου στα 6 lt/100km. Η ανάρτηση βασίζεται σε γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα με υστερούντες βραχίονες πίσω.
Στο δρόμο
Το γαλλικό μοντέλο προσφέρει πολύ καλή αίσθηση στον οδηγό, είναι σταθερό και έχει πολιτισμένη συμπεριφορά. Η οδική συμπεριφορά του σε δρόμο με στροφές είναι αρκετά ευχάριστη χωρίς νευρικές αντιδράσεις, με το σύστημα διεύθυνσης να είναι καλό τόσο σε αίσθηση, όσο και σε απόκριση.
Η ανάρτηση απορροφά με ευκολία τις όποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος, προσφέροντας την άνεση που επιθυμούν οι επιβάτες και μόνο σε μεγάλες λακούβες ή σαμαράκια, θα εμφανιστούν αναπηδήσεις στο πίσω τμήμα. Η πυκνή κλιμάκωση των σχέσεων του κιβωτίου, δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να κινηθεί πιο γρήγορα σε απαιτητικές διαδρομές και όσο φυσικά του επιτρέπει ο κινητήρας. Γενικά, το 206+ είναι σταθερό και προβλέψιμο, ακόμα και αν ο οδηγός κινείται στα όρια και εξαντλεί όλη τη δύναμη των μηχανικών συνόλων.
Συμπέρασμα
Το 206+ είναι μια από τις πιο προσιτές επιλογές της Peugeot στην μικρή κατηγορία, έχει ελκυστική εμφάνιση, ειδικά εμπρός, χώρους και καλή οδική συμπεριφορά. Αποτελεί μια αξιόπιστη λύση, για όσους κινούνται περισσότερο μέσα στην πόλη, αλλά δεν λένε όχι και σε μικρές εξορμήσεις.
Χρηματοδότηση
• Χρηματοδοτικός οργανισμός: Alpha Bank
• Προκαταβολή: από 0%, Δόσεις: από 12 έως 84, Επιτόκιο: 9,1%
• Προκαταβολή: από 25%, Δόσεις: από 12 έως 84, Επιτόκιο: 9,1% - 12 μήνες περίοδος χάριτος
• Χρηματοδοτικός οργανισμός: Eurobank
• Προκαταβολή: από 0% , Δόσεις: από 12 έως 84, Επιτόκιο: 9,1%
• Προκαταβολή: 25% , Δόσεις: από 12 έως 84, Επιτόκιο: 9,1%
• Χρηματοδοτικός οργανισμός: Εθνική Τράπεζα
• Προκαταβολή: από 0%, Δόσεις: από 12 έως 84, Επιτόκιο: 9,1%
• Προκαταβολή: 25% , Δόσεις: από 12 έως 84, Επιτόκιο: 9,1% - 12 μήνες περίοδος χάριτος
Δοκιμές

Δοκιμή 5008 Hybrid 145 e-DCS6: Μη ψάχνεις για οικογενειακό
Στη νέα γενιά του, το Peugeot 5008 είναι η απόδειξη πως ακόμη κι ένας πολύτεκνος γονιός έχει το δικαίωμα στην απολαυστική οδήγηση.

Δοκιμή - Peugeot 408 Hybrid 136 e-DCS6: Πασπαρτού!
Το υβριδικό σύνολο του Group Stellantis βρήκε θέση κάτω από το αμάξωμα και του Peugeot 408, προσθέτοντας στο ανατρεπτικό crossover το στοιχείο της αποδοτικότητας.

Δοκιμή Peugeot E-3008 210 PS 73 kWh: Το καλό σερβίτσιο
Η νέα γενιά του SUV που έχει βάλει τη γαλλική μάρκα σε premium τροχιά διαθέτει σήμερα και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση έχοντας πάντα το βλέμμα στην κορυφή…

Δοκιμή Peugeot 2008 Hybrid 136 e-DCS6: Το ιδανικό πακέτο
Η νέα υβριδική εκδοχή του Peugeot 2008 έρχεται ως αντίδοτο στην ηλεκτρική λαίλαπα, κουμπώνοντας ιδανικά στη γκάμα του γαλλικού best-seller.

Δοκιμή Peugeot 3008 Hybrid e-DSC6 136P: Eπαναπροσδιορισμός!
Το νέο Peugeot 3008 αναβαθμίζεται ολιστικά και μας μεταφέρει στη νέα εποχή του γαλλικού εργοστασίου.

Δοκιμή Peugeot 208 1.2 Hybrid 100: Understatement!
Το 208 ανανεώθηκε θέλοντας να συνεχίσει να σαγηνεύει με την εμφάνιση και το στιλ του, ενώ πλέον ο υβριδισμός έρχεται για να προσθέσει ακόμη μία πλευρά στο χαρακτήρα του θελκτικού supermini.

Δοκιμή Peugeot E-208 156 PS: Εκσυγχρονισμένος πόθος
Το ανανεωμένο E-208 έρχεται με ακόμη πιο εντυπωσιακή εμφάνιση και εξελιγμένο τεχνολογικό υπόβαθρο.
