Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
SLK 200 47.600 €45.500 €1847,36,41491.360
SLK 25053.950 €51.850 €2046,56,91601.400
SLK 250 CDI 52.450 € 2046,54,81241.570
SLK 350 Auto78.850 € 3065,67,11671.540
SLK 55 AMG112.850 € 4214,68,41951.550
Τιμή από 47.600 €
Τιμή με προσφορά από 45.500 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR250

Ταυτότητα

Το γερμανικό roadster στην Τρίτη του γενιά  παραμένει  πιο οδηγοκεντρικό από ποτέ.

Αισθητικά κοντά στα πρότυπα της κορυφαίας SLS η νέα γενιά της SLK αποτελεί το ιδανικό roadster στην γκάμα της Mercedes. Η μοναδική εμφάνιση αποτελεί το κυρίαρχο προσόν, που συμπληρώνεται ιδανικά από την χαρακτηριστική αναδιπλούμενη μεταλλική οροφή και το άστρο της Mercedes στο καπό.

 

Σχεδίαση-Χώροι

Με σχεδιαστικά στοιχεία από την πανέμορφη SLS, όμορφα δουλεμένα και περασμένα στο roadster παρουσιαστικό της, η SLK αποδεικνύεται και αυτή εντυπωσιακή στο μάτι. Η εταιρική ταυτότητα της Mercedes είναι παρούσα, με τις σπορτίφ γραμμές του χαμηλού αμαξώματος και  τους κοντούς και φουσκωμένους προβόλους, δημιουργούν ένα μυώδες αλλά αρκετά ομοιογενές σύνολο που εκπέμπει φινέτσα.

Βασίζεται στο πλαίσιο της προηγούμενης γενιάς, με το ίδιο μεταξόνιο αλλά αυξημένα μετατρόχια προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς και της ευστάθειας.

Η οροφή Magic Sky είναι το clue της νέας γενιάς η οποία στο οριζόντιο τμήμα της αποτελείται από ένα ειδικό κρύσταλλο που σκουραίνει αυτόματα. Με μια ειδική επίστρωση και ανάλογα της τάση που τη διαπερνά αλλάζει η δομή της επίστρωσης μεταβάλλοντας την διαπερατότητα στην ακτινοβολία μέχρι και είκοσι φορές. Η προαιρετική αυτή οροφή είναι το κερασάκι στην τούρτα, ωστόσο η νέα γενιά έχει σημαντικές αλλαγές ουσίας όπως για παράδειγμα η μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή από 0,32 σε 0,30 που σημαίνει οικονομία καυσίμου.

Το εσωτερικό μαρτυρά από πρώτο χέρι τη σπορ διάθεση του σχεδιαστή και οι πινελιές χρωμίου στους σταυρωτούς αεραγωγούς κλέβουν τις εντυπώσεις. Η έγχρωμη οθόνη TFT, το μπουτόν εκκίνησης και το ηλεκτρικό χειρόφρενα είναι οι νεωτερισμοί που θα ευχαριστήσουν τους υποψήφιους πελάτες. Την ίδια ικανοποίηση θα νιώσουν οι ενδιαφερόμενοι και για την ποιότητα του εσωτερικού και της συναρμογής των υλικών

Ο χώρος για τους δύο επιβάτες είναι υπεραρκετός, χωρίς να δημιουργούνται ιδιαίτερα κλειστοφοβικά αισθήματα.

Η μεταλλική οροφή διπλώνει σε 25 δευτερόλεπτα και κρύβεται επιμελώς στο χώρο αποσκευών αφήνοντας όμως 225 λίτρα διαθέσιμα. Με κλειστή την οροφή ο χώρος αποσκευών είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος και τα 335 λίτρα είναι απολύτως επαρκή για μπαγκάζια διακοπών.

 

 

Τεχνολογία

Εξαιρετικά δημοφιλής είναι στην ελληνική αγορά η βασική έκδοση της SLK, με τον ιδανικό για τα ελληνικά δεδομένα μηχανικά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1.8 lt με άμεσο ψεκασμό. Η απόδοση του ξεκινά από τους 184 PS με 250 Nm ροπής που εξασφαλίζουν 0-100km/h σε 7,0sec και τελική 240km/h. Η ισχυρότερη SLK 250 έχει απόδοση 204 ίππους και όπως είναι αναμενόμενο καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με τη «μικρή». Ενδεικτικά τα πρώτα 100km/h έρχονται σε 6,6sec.  Η κορυφαία έκδοση SLK 350 χρησιμοποιεί τον γνωστό V6 των 306 ίππων που χαρίζουν γνήσιες επιδόσεις roadster. Η SLK 200 εξοπλίζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ προαιρετικά διατίθεται με το αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων 7GTronic.

Μιλώντας για προαιρετικά στοιχεία, η SLK διατίθεται με τη σπορ ανάρτηση η οποία είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη και συνδυάζεται με το direct steer, που διασφαλίζει μεγαλύτερη ακρίβεια στο τιμόνι. Επικουρικά υπάρχει και το σύστημα Torque Vectoring Brakes που φρενάρουν τον πίσω εσωτερικό τροχό ώστε να μειώσουν την υποστροφή.

 

Στο δρόμο

Το εξαιρετικά άκαμπτο πλαίσιο, η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς και η σχεδόν ιδανική κατανομή του βάρους στον εμπρός και πίσω άξονα χαρίζουν εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά στην SLK. Η εμπρός ανάρτηση με τους τρεις συνδέσμους και τα γόνατα McPherson, μαζί με την πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, προσφέρουν σαφήνεια στο χειρισμό του αυτοκινήτου.

Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική, ενώ η οδική συμπεριφορά αν και κατά βάση υποστροφική, είναι φιλική ακόμα και για τον αμύητο οδηγό χάρη στο σύστημα Torque Vectoring Brakes . Σημαντικό στοιχείο της SLK είναι και η αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης. Η μεταβλητή σχέση της κρεμαγιέρας, που συνδυάζεται φυσικά με την μεταβλητή υποβοήθηση χαρίζουν στον οδηγό ένα εξαιρετικά γρήγορο και ακριβές τιμόνι. Το ταξίδι με υψηλές ταχύτητες στο αυτοκινητόδρομο γίνεται εξαιρετικά άνετα και σταθερά, χωρίς να κουράζει ή να φοβίζει με τις αντιδράσεις της.

 

Συμπέρασμα

Στηριζόμενη στην εντυπωσιακή εξωτερική της εμφάνιση, η SLK παρουσιάζεται ως  ένα ολοκληρωμένο roadster, με ιδανικά χαρακτηριστικά ακόμα και για μακρινά ταξίδια. Η μεταλλικά αναδιπλούμενη οροφή προσθέτει πόντους στην πρακτικότητα και την άνεση του αυτοκινήτου.

Μπορεί να μην διαθέτει την πιο καθαρόαιμη και ανόθευτη οδική συμπεριφορά, στέκεται πάντως με αξιοπρέπεια ακόμα και στα χέρια απαιτητικών οδηγών. Η μικρή έκδοση των 1.8 λίτρων αποτελεί τη χρυσή τομή καθώς δεν υστερεί σε επιδόσεις και γλιτώνει άσκοπες δαπάνες και τεκμήρια.

Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 1 Video

Χρηματοδότηση

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: Mercedes-Benz Bank

• Προκαταβολή: 0% Δόσεις: έως 72 Επιτόκιο: 9,2%

Δοκιμές

Δοκιμή Mercedes-Benz EQS 450 4MATIC: Σοφέρ, απολύεσαι!

Δοκιμή Mercedes-Benz EQS 450 4MATIC: Σοφέρ, απολύεσαι!

Λίγα αυτοκίνητα είναι σε θέση να προσφέρουν τόση πολυτέλεια, τόση άνεση και τόση τεχνολογία όσο η Mercedes-Benz EQS 450 4MATIC. Σε βαθμό, που ακόμα και ο ευκατάστατος ιδιοκτήτης της, να επιθυμεί από επιβάτης να βρεθεί στη θέση του οδηγού...