Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
GL 350 BlueTEC 4Matic111.400 € 2587,97,41922.455
GL 400 4 MATIC114.150 € 3336,79,62152.435
GL 500 4 MATIC144.350 € 4355,411,32622.445
GL 63 AMG 4 matic197.250 € 5574,912,32882.580
Τιμή από 111.400 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCARGL 350 BlueTEC

Ταυτότητα

Η μεγαλύτερη αδερφή της M-Class εμπλουτίζει ιδανικά την γκάμα των τετρακίνητων μοντέλων της Mercedes

Κομμένη και ραμμένη στα μέτρα της αμερικάνικης αγοράς, η GL-Class ακολουθεί την πιστά τη λογική της M-Class. Στην ουσία πρόκειται για ένα πολυτελές SUV, με αξιόλογη συμπεριφορά στην άσφαλτο και καλές εκτός δρόμου επιδόσεις.

Σχεδίαση-Χώροι

Η GL-Class ταυτίζεται σχεδιαστικά με την μικρότερη M-Class διαθέτοντας όμως συνολικά μεγαλύτερες διαστάσεις και μεταξόνιο. Η κυριότερη σχεδιαστική διαφοροποίηση αφορά το πίσω μέρος, το οποίο έχει πιο τετράγωνη σχεδίαση, προσφέροντας εσωτερικό ύψος για τα κεφάλια των επιβατών της τρίτης σειράς καθισμάτων. Το μεταξόνιο των 3.075 mm προσφέρει εξαιρετικούς χώρους στο εσωτερικό. Συνολικά η GL διαθέτει στο βασικό της εξοπλισμό δύο μπροστινά καθίσματα γενναιόδωρων διαστάσεων και μια δεύτερη σειρά άνετων καθισμάτων για τρεις επιβάτες. Προαιρετικά διατίθεται και τρίτη σειρά καθισμάτων, τα οποία είναι εξίσου άνετα όπως αυτά των δύο πρώτων σειρών.

Οι ρυθμίσεις των καθισμάτων του οδηγού και του συνοδηγού είναι πλήρως ηλεκτρικές, ως μέρος του βασικού εξοπλισμού. Η πρόσβαση στην προαιρετική τρίτη σειρά καθισμάτων είναι εύκολη, χάρη στο σύστημα Easy-Entry. Τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται ηλεκτρικά. Αντίστοιχα αναδιπλώνεται και η δεύτερη σειρά καθισμάτων, αφήνοντας ελεύθερο χώρο φόρτωσης συνολικού όγκου 2300 lt. Στην 5θέσια διάταξη ο χώρος αποσκευών της GL φτάνει τα 620 lt.

Τεχνολογία

Η βασική βενζινοκίνητη έκδοση της GL, η GL500 εξοπλίζεται με τον πληθωρικό V8 των 4.7 lt. Η απόδοση του φθάνει τα 435 PS και τα 700 Nm ροπής. Η αμέσως μεγαλύτερη έκδοση GL63 AMG διαθέτει τον V8 των 557 PS. Η μικρή GL350 BlueTEC με τον 3.0 lt V6 κινητήρα  με το σύστημα BlueTEC παράγει 258 PS.

Όλες ανεξαιρέτως οι εκδόσεις της GL-Class εξοπλίζονται με το αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων, 7GTronic. H τετρακίνηση 4Matic χρησιμοποιεί κεντρικό διαφορικό πλανητικού τύπου για την μετάδοση της κίνησης στους δυο άξονες. Ο ακριβής έλεγχος του ποσοστού που θα κατευθυνθεί σε κάθε ένα γίνεται μέσω πολύδισκου υδραυλικού συμπλέκτη, ο οποίος ευθύνεται και για το κλείδωμα της αναλογίας ανάμεσα στους δυο άξονες. Το ελεύθερο κεντρικό διαφορικό μοιράζει την δύναμη σε ποσοστό 50-50 υπό κανονικές συνθήκες, διατηρώντας όμως τη δυνατότητα διαφορετικής αναλογίας.

Στην GL, περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό και το κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού (2.93:1) και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό, μέσω των αισθητήρων του ABS. Σημαντική είναι και η παρουσία του off-road ABS, το οποίο μειώνει αρκετά τις αποστάσεις ακινητοποίησης σε ολισθηρό οδόστρωμα, με απότομες κλίσεις, μέχρι ταχύτητες 30 km/h. Επίσης προσφέρεται δυνατότητα καθορισμού της ταχύτητας ανάβασης και κατάβασης πλαγιάς από 4 έως 18 km/h και σύστημα που κρατάει ακίνητο το όχημα στον κενό χρόνο που ο οδηγός αφήνει το φρένο και πατάει το γκάζι

Στο δρόμο

Εντός δρόμου η συμπεριφορά της GL εμπνέει σιγουριά και εμπιστοσύνη. Η αερανάρτηση AirMatic καταφέρνει να συνδυάσει την καλή ποιότητα κύλισης και την άνεση των επιβατών με την πολύ καλή οδική συμπεριφορά και τις επιδόσεις σε κάθε οδόστρωμα. Στο ταξίδι η καλή ηχομόνωση προσφέρει ηρεμία στο εσωτερικό. Εκτός δρόμου οι δυνατότητες του αυτοκινήτου, είναι εξαιρετικές για τα μέτρα των SUV. Το συνολικό πακέτο των στοιχείων της τετρακίνησης και η αερανάρτηση καταφέρνουν να προσφέρουν εκπληκτικές δυνατότητες στην GL.

Συμπέρασμα

Με συμπληρωματικό χαρακτήρα για την M-Class, η GL-Class αποτελεί ένα σύγχρονο τετρακίνητο, με αχανείς χώρους και εντυπωσιακές δυνατότητες σε άσφαλτο και χώμα. Μπορεί να μην διαθέτει τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα της G-Class στο χώμα, διαθέτει όμως ικανότητες κανονικού επιβατικού στην άσφαλτο. Η τιμή αγοράς της είναι αυξημένη σε σχέση με την M-Class.

Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 1 Video

Χρηματοδότηση

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: Mercedes-Benz Bank

• Προκαταβολή: 0% Δόσεις: έως 72 Επιτόκιο: 9,2%

Δοκιμές

Δοκιμή Mercedes-Benz EQS 450 4MATIC: Σοφέρ, απολύεσαι!

Δοκιμή Mercedes-Benz EQS 450 4MATIC: Σοφέρ, απολύεσαι!

Λίγα αυτοκίνητα είναι σε θέση να προσφέρουν τόση πολυτέλεια, τόση άνεση και τόση τεχνολογία όσο η Mercedes-Benz EQS 450 4MATIC. Σε βαθμό, που ακόμα και ο ευκατάστατος ιδιοκτήτης της, να επιθυμεί από επιβάτης να βρεθεί στη θέση του οδηγού...