Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
3.0 GS300 Classic73.650 € 2497,29,62261.620
3.0 GS300 Dynamic78.800 € 2497,29,62261.620
3.0 GS300 Executive84.850 € 2497,29,62261.620
3.0 GS300 Luxury90.250 € 2497,29,62261.620
3.0 GS300 Luxury Plus96.350 € 2497,29,62261.620
3.0 GS300 Luxury Plus PCS/ACC101.800 € 2497,29,62261.620
Τιμή από 73.650 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR3.0
Euro NCAP

Ταυτότητα

Εκπροσωπώντας την σύγχρονη φιλοσοφία της Lexus, η τρίτη γενιά της σειράς GS αποδεικνύεται ιδιαιτέρως επιτυχημένη

Πλέον μπορούμε να πούμε ότι η ύπαρξη της ιαπωνικής Lexus, παρουσιάζεται ολοένα και πιο ώριμη για τα μέτρα της ευρωπαϊκής αγοράς. Εκσυγχρονίζοντας την γκάμα της και προσθέτοντας μια ποικιλία από εκδόσεις η τρίτη γενιά ακολουθεί επιτυχημένα την συνολική ανέλιξη της εταιρείας.

 

Σχεδίαση-Χώροι

 

Με απλές και καθαρές γραμμές το GS παρουσιάζεται σχεδιαστικά ως ένα ισορροπημένο σύνολο, το οποίο μπορεί να μην προκαλεί άμεσα συναισθήματα θαυμασμού, είναι αποδεκτό, αποτελώντας ένα από τα πιο όμορφα μοντέλα της Lexus. Στο εσωτερικό οι απλές γραμμές καταλαμβάνουν και εδώ το μεγαλύτερο μέρος της σχεδίασης. Η κεντρική οθόνη πληροφοριών αποτελεί το επίκεντρο του εσωτερικού κόσμου του GS. Η ποιότητα κατασκευής στέκεται στο ύψος των περιστάσεων, αφού ελάχιστα υπολείπεται του γερμανικού κυρίως ανταγωνισμού. Η εργονομία πέρα από κάποιες μικρές ιδιαιτερότητες είναι σωστή. Η ιδανική θέση οδήγησης αποδεικνύεται εύκολη υπόθεση, ακόμα και για αρκετά ψηλόσωμους επιβάτες. Το μήκος των 4.835 mm, το πλάτος των 1.820 mm  και το μεταξόνιο 2.850 mm εξασφαλίζουν την απαραίτητη ευρυχωρία για τέσσερις επιβάτες στην καμπίνα του GS. Μόνο το εσωτερικό ύψος μπορεί να θεωρηθεί απλώς ικανοποιητικό, αφού περιορίζεται σχετικά από την καμπύλη της οροφής. Ο μεσαίος επιβάτης στην πίσω σειρά δε θα αισθανθεί ιδιαίτερα άνετα, κυρίως λόγω του σχήματος του πίσω καθίσματος και του κεντρικού τούνελ, κάτω από το οποίο περνά ο άξονας της μετάδοσης. Ο χώρος αποσκευών είναι μεγάλος στο μήκος, αλλά σχετικά ρηχός, επιτρέπει τη μεταφορά αποσκευών έως τα 430 lt.

 

Τεχνολογία

 

Διαθέσιμα για το GS είναι δύο αποκλειστικά μηχανικά σύνολα βενζίνης 3.0 και 4.3 lt. Αυτός των 3.0 lt (GS300) διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού, μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων (Dual VVT-i) και παράγει 249 PS και 310 Nm ροπής στις 3.500 rpm. Συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων με δυνατότητα σειριακής λειτουργίας. Η δεύτερη έκδοση GS460 εξοπλίζεται με έναν V8 βενζινοκινητήρα με γωνία 90ο και μεταβλητό χρονισμό των εκκεντροφόρων  εισαγωγής με ηλεκτρικό μοτέρ (VVT-iE), ο οποίος παράγει από 4.6 lt 347 PS και 460 Nm ροπής στις 4.100 rpm. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται μέσω ενός τεχνολογικά προηγμένου 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Το κιβώτιο αυτό είναι εξαιρετικά μικρό σε μέγεθος, επιτυγχάνει αλλαγές σε μόλις 35 ms. Η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, με την μελετημένη αρχιτεκτονική των αναρτήσεων, να προσφέρει ποιοτικά χαρακτηριστικά στην άνεση και την οδική συμπεριφορά.

 

Στο δρόμο

 

Βασικός προσανατολισμός του Lexus είναι η άνετη μετακίνηση των επιβατών του. Το στιβαρό πλαίσιο δείχνει τις αρετές του στο δρόμο, ενώ η ανάρτηση απορροφά σχεδόν όλες τις ανωμαλίες και κακοτεχνίες, προσφέροντας εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Η ανάρτηση είναι ρυθμιζόμενη ως προς τη σκληρότητα και αναλόγως της ρύθμισης μεταβάλλεται και η άνεση που αυτή προσφέρει. Το σύστημα διεύθυνσης δεν είναι ιδιαιτέρως γρήγορο, ενώ χαρακτηρίζεται από μια τεχνητή αίσθηση. Σημαντικό βοήθημα σε πιο απαιτητικές συνθήκες κίνησης είναι το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα που η Lexus ονομάζει VDIM (Vehicle Dynamics Integrated Management). Αποτελείται από τρία προγράμματα λειτουργίας (Normal, Sport, Snow), ελέγχοντας το βαθμό παρεμβατικότητας των ηλεκτρονικών βοηθημάτων, την απόκριση του τιμονιού και την λειτουργία του κιβωτίου.

 

Συμπέρασμα

 

Συνδυάζοντας σύγχρονές τεχνολογικές καινοτομίες και την απαράμιλλη άνεση και πολυτέλεια των κορυφαίων μοντέλων της Lexus, η σειρά GS στέκεται με αξιοπρέπεια απέναντι στον καταξιωμένο ανταγωνισμό. Η οδική συμπεριφορά της είναι προσανατολισμένη κυρίως προς την άνεση, μην ικανοποιώντας εν μέρει τους πιο απαιτητικούς οδηγούς.

 

Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 1 Video

Χρηματοδότηση

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: UnitFin

• Προκαταβολή: από 3.000€, Δόσεις: έως 72, Επιτόκιο: 9,75%
Με δυνατότητα μερικής ή ολικής προεξόφλησης