Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
1.4 Trend15.520 € 8014,16,61571.155
1.6 Ti-VCT Collection19.645 € 11510,86,61571.165
2.5T RSK.Π 3055,99,42251.468
2.5T ST29.390 € 2256,89,32241.315
Τιμή από 15.520 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR1.6 Ti-VCT
Euro NCAP

Ταυτότητα

Με σύγχρονη εμφάνιση, ευρύχωρο εσωτερικό, υψηλά επίπεδα ασφάλειας και οδική συμπεριφορά, το Focus δικαία θεωρείται από τα κορυφαία στην κατηγορία.

Όταν ένα αυτοκίνητο έχει περισσότερες από 5,5 εκατ. πωλήσεις παγκοσμίως, έχει κερδίσει τα κορυφαία βραβεία σε όλο τον κόσμο και το βασικότερο, οι πελάτες είναι απόλυτα ευχαριστημένοι και το επιλέγουν ξανά, τότε άξια συγκαταλέγεται στην ελίτ. Επιπλέον, διαθέτει μια από τις μεγαλύτερες γκάμες εκδόσεων και κινητήρες για κάθε γούστο.

Σχεδίαση-Χώροι
Η 2η γενιά του επιτυχημένου αυτού μοντέλου, παρουσιάστηκε το 2004, ωστόσο πριν από δύο περίπου χρόνια δέχτηκε μια μικρή ανανέωση, ώστε να γίνει πιο ελκυστικό. Το Focus έχει τολμηρή και μυώδη εμφάνιση στο εμπρός τμήμα, με τα δύο τραπεζοειδή επίπεδα στη μάσκα, τους νέους προβολείς και το λίγο πιο ανασηκωμένο καπό να αποτελούν στοιχεία της νέας ταυτότητας της μάρκας. Ο ανεστραμμένος  κάτω αεραγωγός, στις ανώτερες εκδόσεις Ghia και Titanium φέρει ένα κομψό χρωμιωμένο πλαίσιο. Τα εντυπωσιακά και προς τα πίσω τραβηγμένα φώτα υιοθετούν την πιο σύγχρονη τεχνολογία με HID Bi - Xenon ή Σύστημα Προσαρμοζόμενου Εμπρόσθιου Φωτισμού (AFS). Οι θόλοι των τροχών είναι αρκετά ογκώδεις και σε συνδυασμό με την έντονη γραμμή στο πλάι, προσδίδουν μια δυναμική εικόνα στο αυτοκίνητο. Στο πίσω τμήμα, οι αλλαγές περιλαμβάνουν απλά μια νέα αεροτομή, τόσο στην 5θυρη, όσο και στην 3θυρη έκδοση. Στο εσωτερικό, ξεχωρίζει η κεντρική κονσόλα, τα όργανα και χειριστήρια σε κόκκινη απόχρωση και τα πολύ καλά καθίσματα. Στο πάνω τμήμα υπάρχουν επιπλέον επιφάνειες αποθήκευσης μικροαντικειμένων, όπως και ένα υποβραχιόνιο ανάμεσα στους εμπρός επιβάτες. Όσον αφορά τους χώρους, δύο άτομα μπορούν να βολευτούν με άνεση και στις δύο εκδόσεις, ενώ στην 5θυρη ένα τρίτος επιβάτης δεν θα δυσκολευτεί να καθίσει. Ο χώρος αποσκευών (385 λίτρα) είναι επαρκής αλλά όχι κορυφαίος.

Η έκδοση ST είναι για τους ιδιαίτερα απαιτητικούς, με τις αγωνιστικές καταβολές να ζωντανεύουν σε κάθε σημείο του αμαξώματος. Από την μάσκα, την πίσω πτέρυγα, τα μυώδη φτερά, τις εντυπωσιακές ζάντες με τα φρένα Brembo από πίσω και τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης, μέχρι τα μπάκετ καθίσματα, το σπορ τιμόνι, τα αλουμινένια πεντάλ και τα διαφορετικά όργανα μέσα. Για ακόμα μεγαλύτερη άνεση και ευρυχωρία υπάρχει και η 4θυρη έκδοση του μοντέλου, η οποία απευθύνεται σε ένα πιο «κλασικό» κοινό, λόγω της πίσω σχεδίασης. Διαθέτει επίσης τεράστιο πορτμπαγκάζ με χωρητικότητα 526 λίτρων για τις αποσκευές. Η έκδοση Station Wagon από την άλλη, είναι γι’ αυτούς που θέλουν να έχουν χώρο για όλα. Η σχεδίαση είναι αρκετά ελκυστική, επιτρέποντας παράλληλα στους επιβάτες να ταξιδεύουν με στυλ και την απόλυτη άνεση, παίρνοντας μαζί όλα όσα χρειάζονται, σε έναν τεράστιο χώρο αποσκευών, που φθάνει ακόμα και τα 1.525 λίτρα.

Τεχνολογία

Το Focus διατίθεται με τέσσερις βενζινοκινητήρες, απόδοσης 80 έως 225 ίππων. Ο μικρότερος είναι ο 1.4 λίτρων Duratec των 80 ίππων, στην συνέχεια βρίσκεται ο 1,6  Duratec με τους 100 ίππους, ακολουθεί ο επίσης 1,6 Duratec Ti-VCT των 115 ίππων και στην κορυφή είναι ο 2,5 Duratec Turbo των 225 ίππων. Ο πλέον κατάλληλος για όλα τα αμαξώματα, συνδυάζοντας επιδόσεις και οικονομία, είναι ο 1.600άρης με τους 115 ίππους. Χάρη στο σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, παρουσιάζει πολύ καλά χαρακτηριστικά, όντας ελαστικός και με γραμμική απόδοση. Το 5άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έχει αραιή κλιμάκωση, ωστόσο η αίσθηση που δίνει στον οδηγό είναι θετική, όπως και το κούμπωμα. Σε δρόμο με ανηφορικά κομμάτια, ο οδηγός πρέπει να πιέσει λίγο παραπάνω το γκάζι, για να κρατήσει σε υψηλά επίπεδα τις στροφές του κινητήρα και να κινηθεί πιο σβέλτα. Αν επιθυμεί πιο ξεκούραστη και άνετη οδήγηση, χωρίς να μειώνεται στο ελάχιστο η οδηγική απόλαυση, δεν μπορεί παρά να επιλέξει το αυτόματο-σειριακό κιβώτιο Ford PowerShift. Ο 2.5 Turbo με τους 225 ίππους βάζει φωτιά στην άσφαλτο κυριολεκτικά, κάνοντας το Focus να κινείται απίστευτα γρήγορα κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Όσο για την κατανάλωση, ούτε λόγος να γίνεται.

Στο δρόμο

Το Focus είναι ένα από τα κορυφαία αυτοκίνητα στην κατηγορία, στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Η δομή της ανάρτησης, γόνατα McPherson εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω, προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες. Ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες παραμένει ιδιαίτερα σταθερό, προσφέροντας  αίσθηση ασφάλειας στον οδηγό. Σε δρόμο με συνεχείς στροφές εμφανίζει μια χαρακτηριστική ουδετερότητα, με το ESP να επεμβαίνει διακριτικά και αποτελεσματικά, χωρίς να φοβίζει. Η ανάρτηση έχει σφιχτή ρύθμιση, βοηθώντας την γρήγορη οδήγηση, χωρίς ωστόσο να υπολείπεται σε αποτελεσματικότητα ως προς την απορρόφηση των κραδασμών. Το ST από την άλλη, είναι ένα εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο. Στρίβει ακόμα πιο γρήγορα απ’ όσο περιμένεις και είναι απίστευτα σταθερό. Οι επιδόσεις του είναι εκρηκτικές και αποδεικνύονται με ένα πάτημα του γκαζιού και μόνο. Το κιβώτιο 6 σχέσεων είναι άμεσο και με τέλεια κλιμάκωση ενώ τα φρένα, απλά εντυπωσιακά.

Συμπέρασμα

Όσοι επιθυμούν ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, δεν έχουν παρά να ρίξουν μια ματιά στο Focus. Διαθέτει όλα όσα επιθυμεί ο σύγχρονος οδηγός, διατίθεται σε ότι αμάξωμα θέλει ο καθένας και για τους γρήγορους και απαιτητικούς υπάρχει και το ST, ένα αυτοκίνητο πραγματικά πρόκληση.


Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 1 Video

Χρηματοδότηση

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: Ford Credit

• Προκαταβολή: 10%, Δόσεις: έως 60, Επιτόκιο: 9,2%

• Προκαταβολή: 20%, Δόσεις: έως 48, Επιτόκιο: 4,99%
Έκπτωση: 1100€

• Προκαταβολή: 20%, Δόσεις: έως 48, Επιτόκιο: 0%

• Μετρητά έκπτωση: 2000€

Δοκιμές

Δοκιμή Ford Puma ST 1.0 Powershift 170 PS: Εκδημοκρατισμένο rally-replica

Δοκιμή Ford Puma ST 1.0 Powershift 170 PS: Εκδημοκρατισμένο rally-replica

Το Puma ST θυσιάζει την συμμετοχικότητα που χαρίζει το χειροκίνητο κιβώτιο, στο βωμό της καθημερινής ευχρηστίας και οικονομίας. Είναι όμως το υβριδικό, 1.000άρι πλέον ST με το αυτόματο κιβώτιο το ίδιο καλό;

Δοκιμή Ford Mustang Mach-E RWD ER: Αναθεώρηση!

Δοκιμή Ford Mustang Mach-E RWD ER: Αναθεώρηση!

Η Ford Mustang Mach-E έχει σχεδιαστεί με στόχο να αποδείξει ότι ένα ηλεκτρικό μπορεί να είναι και οδηγικά ευχάριστο. Και επιπλέον στην περίπτωση της έκδοσης με τη μεγάλη μπαταρία να διακρίνεται με χιλιομετρική ελευθερία που θυμίζει… βενζινοκίνητο μοντέλο.