• ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
1.8 TFSI 52.170 €1806,95,81341.285
1.8 TFSI S tronic54.750 €1807,05,71291.305
2.0 TFSI quattro S tronic66.180 €2305,36,41491.410
S 2.0 TFSI quattro S tronic88.950 €3104,66,71551.460
Τιμή από 52.170 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR2.0 TDI
Euro NCAP

Ταυτότητα

Είναι χαρακτηριστική περίπτωση επιτυχημένης συνταγής, οπότε και η Audi απέφυγε τις υπερβολές και επέλεξε στη νέα γενιά του ΤΤ να φρεσκάρει την εικόνα χωρίς να αλλάξει τη βασική του φόρμα. Το νέο Audi TT είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις TT και TTS, τόσο σε Coupe όσο και σε Roadster.

 

Έξω

Εξωτερικά δεν παρατηρούνται σημαντικές αλλαγές με τις κυριότερες από αυτές να εστιάζονται στην 6γωνη μάσκα και τα τονισμένα φώτα εμπρός και πίσω. Το μεγαλύτερο κατά 37 mm μεταξόνιο σε σχέση με το προηγούμενο ΤΤ τονίζει τη διάθεση για την καλύτερη δυνατή οδική συμπεριφορά, ενώ καταδεικνύει τη χρήση της πλατφόρμας MQB που βρίσκει στο νέο μοντέλο άλλη μια εφαρμογή. Την ίδια στιγμή, το μήκος του μοντέλου είναι μικρότερο κατά 20 mm. Η επιλογή χάλυβα και αλουμινίου έχει κάνει ακόμα περισσότερη «οικονομία» στο βάρος του αυτοκινήτου και το μοντέλο με το δίλιτρο TFSI κινητήρα, εμφανίζεται 50 κιλά ελαφρύτερο από το απελθόν αντίστοιχο. Σε ότι έχει να κάνει με τους κινητήρες του μοντέλου, έχουμε τόσο σύνολα βενζίνης TFSI όσο και πετρελαίου TDI.

 

Μέσα

Στο εσωτερικό, η εικόνα είναι «λιτή» για τα δεδομένα της εποχής, με το σύστημα ΜΜI στην πιο σύγχρονη εκδοχή του να δίνει πρόσβαση στις επιμέρους λειτουργίες. Στον εξ ολοκλήρου ψηφιακό πίνακα των οργάνων φιλοξενείται η οθόνη στην οποία προβάλλονται όλες οι απαραίτητες ενδείξεις και πληροφορίες. Μάλιστα, ο οδηγός έχει δύο επιλογές απεικόνισης των ενδείξεων: μια κλασική με μεγάλα όργανα και μία περισσότερο εστιασμένη στην ψυχαγωγία! Η κατάργηση της οθόνης από την κεντρική κονσόλα έδωσε την ευκαιρία στους σχεδιαστές της μάρκας να παίξουν πιο ελεύθερα με τα σχήματα, επιλέγοντας για την περίπτωση του ΤΤ τρεις κυκλικούς αεραγωγούς ως κυρίαρχο στοιχείο, οι οποίοι μάλιστα στο κέντρο τους φιλοξενούν και κάποιες επιπλέον ενδείξεις.

 

Φωτό - Video 2 Φωτογραφίες 2 Video

Χρηματοδότηση

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: Audi Financial Services

• Προκαταβολή: από 0%, Δόσεις: έως 84, Επιτόκιο: 8.4%

• Προκαταβολή: από 35%,
Δόσεις: έως 60, Επιτόκιο: 4.9% έως 8.9%
POLL

Τι θα αγόραζες σήμερα; Υβριδικό ή diesel;

  • Υβριδικό. Καλύτερη τεχνολογία, αντίστοιχη οικονομία
  • Diesel λόγω περισσότερων επιλογών
  • Δύσκολη επιλογή. Θέλει σκέψη...
67
GOCAR Magazine #67

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ

Δοκιμές