- AUDI
- RSQ8
Τιμές - Εκδόσεις
(PS)Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)Μέση κατανάλωση
(lt/100km)Εκπομπές CO2
(gr/km)Βάρος
(kg)

Ταυτότητα
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία γιορτάζει φέτος 25 χρόνια από την παρουσίαση του πρώτου μοντέλου της οικογένειας RS. Από την εποχή του κλασσικού πλέον RS2, έχουν προκύψει μία σειρά από εκδόσεις που απευθύνονται σε ένα σαφώς πιο σκληροπυρηνικό κοινό. Σε αυτό το πνεύμα η Audi παρουσίασε στην έκθεση του Λος Άντζελες το RS Q8, το οποίο και είναι το ισχυρότερο SUV στην ιστορία της γερμανικής εταιρίας. Μάλιστα, είναι χαρακτηριστικό ότι το εντυπωσιακό Audi κατάφερε να σπάσει το ρεκόρ γύρου για SUV στην «Πράσινη Κόλαση» του Νίρμπουργκρίνγκ, γυρνώντας στο 7:42!
Ξεκινώντας από την αισθητική του αμαξώματος, είναι φανερές οι παρεμβάσεις του τμήματος RS. Τα κοινά σημεία με τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς είναι εμφανή και εντοπίζονται στη χαρακτηριστική σκουρόχρωμη μάσκα, τον εμπρός προφυλακτήρα με τις μεγάλες εισαγωγές και τους παραδοσιακά «πρησμένους» θόλους. Φυσικά διατίθεται με σαφώς μεγαλύτερους τροχούς, που μπορούν να φτάσουν μέχρι και τις 23 ίντσες, την ώρα που επανασχεδιασμένη είναι η πίσω αεροτομή.
Η καρδιά του νέου RS Q8 είναι ο 4λιτρος οκτακύλινδρος κινητήρας που εφοδιάζει τα RS7 Sportback και RS6 Avant, απόδοσης 600 ίππων και 800 Nm ροπής! Τα νούμερα μοιάζουν, και είναι εξωφρενικά, με τα πρώτα 100 χιλιόμετρα από στάση να έρχονται σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 250 χλμ., αλλά στην έκδοση με τα κεραμικά φρένα μπορεί να φτάσει και έως τα 305 χλμ. ανά ώρα!
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι το 8κύλινδρο σύνολο συνδυάζεται και με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα, αλλά και με τεχνολογία αδρανοποίησης των μισών κυλίνδρων, όπως και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση ή όταν κινείται σε ταχύτητες μεταξύ 55 και 160 χλμ./ώρα.
Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων Steptronic. Υπό φυσιολογικές συνθήκες η ροπή κατανέμεται σε ποσοστό 40:60 εμπρός/πίσω, αλλά ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος μπορεί να μοιραστεί έως 75% μπροστά ή μέχρι 85% πίσω, μέσω συστήματος torque vectoring. Στον επιπλέον εξοπλισμό, συναντάμε και το σπορ διαφορικό Quattro Sport Differential. Εφοδιάζεται με την σπορ αερανάρτηση που έχει εξελίξει το τμήμα RS, με το ύψος του αμαξώματος να μπορεί να αυξηθεί έως και 90 χλστ. Παράλληλα, διαθέτει και το γνωστό σύστημα EAWS, το οποίο ελέγχει ηλεκτρομαγνητικά τις αντιστρεπτικές. Σε όλα τα παραπάνω προσθέστε και το σύστημα τετραδιεύθυνσης! Στις χαμηλές ταχύτητες επιτρέπει στους πίσω τροχούς να στρίψουν έως πέντε μοίρες αντίθετα από τους εμπρός, ενώ στις υψηλές ακολουθούν την πορεία των μπροστά τροχών μέχρι 1,5 μοίρα βελτιώνοντας την σταθερότητα.
Δεν πρόκειται απλά για μία αναβαθμισμένη κατασκευή, αλλά για μία πολεμική μηχανή με το μανδύα ενός πολυτελούς SUV.
Χρηματοδότηση
Δοκιμές
![Δοκιμή – Audi Q4 Sportback e-tron 50 quattro: Κρυμμένοι άσσοι! [video]](https://cdn.gcdata.gr/c3/ot1-39241_tb_400x250_v7.jpg)
Δοκιμή – Audi Q4 Sportback e-tron 50 quattro: Κρυμμένοι άσσοι! [video]
Κάτω από το μανδύα του Sportback αμαξώματος, η έκδοση 50 του Q4 e-tron κρύβει σχεδόν 300 αμιγώς ηλεκτρικούς ίππους και σύστημα μετάδοσης στους τέσσερις τροχούς…

Δοκιμή Audi A3 Sportback TFSI e – Volkswagen Golf GTD: Alternatives!
Είναι απαραίτητο ένα μοντέλο να κάνει χρήση αποκλειστική χρήση βενζινοκινητήρα για να χαρακτηριστεί σπορ; Το Audi A3 TFS e και το Volkswagen GTD δίνουν τη δική τους απάντηση…

Δοκιμή Audi Q5 40 TDI MHEV Quattro: Το ιδανικό πακέτο
Το Audi Q5 ανανεώθηκε, εξηλεκτρίστηκε και με τη βοήθεια ήπιας υβριδικής τεχνολογίας η πετρελαιοκίνητη εκδοχή του premium γερμανικού SUV είναι περισσότερο επίκαιρη από ποτέ!

Δοκιμή Audi S3 Sportback: Χρονομηχανή
Ένα premium μικρομεσαίο με βαθιά τεχνολογική προσέγγιση, διακριτικό δυναμισμό και απογειωτικό αποτέλεσμα.

Δοκιμάζουμε Audi Q3 45 TFSI e: Οικολόγος πολυτελείας
Η Audi εξόπλισε το compact SUV της Q3 με plug-in υβριδική τεχνολογία και κοιτά στα μάτια όλο τον premium ανταγωνισμό

Δοκιμή Audi Q4 e-tron 40: Κίνηση ουσίας (video)
Με το νέο Q4 e-tron η Audi κάνει δυναμική είσοδο στην κατηγορία των compact αμιγώς ηλεκτρικών SUV, διαθέτοντας όλα τα φόντα για να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο.

Δοκιμή Audi Q2 35 TFSI S tronic: Πού άλλαξε και πόσο βελτιώθηκε το premium κόμπακτ SUV;
Δυναμικό σε εμφάνιση και νευρικό σε απόδοση, αλλά την ίδια στιγμή άνετο και οικονομικό, με χώρους και πλούσιο εξοπλισμό. Το ανανεωμένο Q2 έχει όλα όσα χρειάζεσαι από ένα SUV, συν το γόητρο των τεσσάρων κύκλων στη μάσκα
