The F1 Insider: Το GP του Μονακό

Η δράση εντός και εκτός πίστας

  • -
  • -

Όταν έρχεται η σειρά του GP του Μονακό ο κόσμος της F1 αρχίζει και τρίβει τα χέρια του. Ο πλούτος είναι όλος συγκεντρωμένος στο μικροσκοπικό Πριγκιπάτο. Πανάκριβα αυτοκίνητα και γιοτ, ηθοποιοί και τραγουδιστές, αθλητές και η αφρόκρεμα του διεθνούς jet set δημιουργούν ένα απερίγραπτο σκηνικό. Όσο για τα πάρτι; Είναι από τις φορές που «παίρνονται απουσίες» για αυτούς που δεν θα πάνε σε κάποιο από τα δεκάδες που διοργανώνονται σε γιοτ και κλαμπ.

 

Τις μέρες που μας πέρασαν ακούσαμε και διαβάσαμε πολλά για το τι έγινε εντός αλλά και εκτός πίστας. Για να δούμε τα πράγματα με την σειρά :

 

Τι πραγματικά ψάχνει η Ferrari;

 

Το τριήμερο στο Μονακό ακούστηκαν πολλά ονόματα μηχανικών τα οποία είναι στην λίστα της Ferrari. Είχαμε ακούσει εδώ και καιρό τα ονόματα των Sam Michael και Jon Tomlinson οι οποίοι φεύγουν από την Williams, αυτά των Rob Marshall και Peter Prodromou από την RBR, κάποια ονόματα από την Lotus Renault GP, και πρόσφατα ακούστηκε και αυτό του John Iley, ο οποίος είχε φύγει το 2009 από την Ferrari, πληρώνοντας την πολύ αδύναμη F60. Το GoCar έμαθε από ανθρώπους που ενδιαφέρθηκαν για μια θέση στην Ferrari ότι οι λύσεις θα δοθούν εσωτερικά. Αυτό πιστεύουμε ότι δεν σημαίνει αναγκαστικά ότι εάν βρεθεί κάποια πολύ καλή λύση δεν θα κινηθούν προς τα εκεί. Όμως μετά από την αποχώρηση του Aldo Costa δεν θα κινηθούν άμεσα για κάποια πρόσληψη από τον ανταγωνισμό.

 

Κινείται τίποτα στην αγορά των οδηγών;

 

Το μόνο που κυκλοφόρησε είναι ότι η MercedesGP προτίθεται να κάνει πρόταση 60εκ Ευρώ για να κρατήσει τον Nico Rosberg μέχρι το τέλος του 2016. Ο Vettel έχει ανανεώσει μέχρι το τέλος του 2014 με την Red Bull, o Alonso μέχρι το τέλος του 2016 στην Ferrari, και η McLaren θέλει να δέσει τους Hamilton και Button μέχρι το τέλος του 2015. Για τον Schumacher, στην MercedesGP πιστεύουν  ότι θα οδηγήσει και το 2012 στην ομάδα τους, όπως έχουν συμφωνήσει. Περιμένουμε να δούμε τι θα αποφασίσει ο Webber, στοιχείο για το οποίο δεχόμαστε αντιφατικές πληροφορίες. Βάσει αυτού, αλλά και τον άγνωστο παράγοντα που ακούει στο όνομα Robert Kubica, μπορεί το 2012 να έχει ενδιαφέρον για κενές θέσεις σε καλές ομάδες. Μιλώντας για τον Kubica o Daniel Morelli, μάνατζερ του οδηγού, σχολίασε στην Blick : «O Robert δεν θα έρθει στο paddock. Θα ήταν μεγάλη η ταλαιπωρία, ακόμα και εάν έχει αφήσει το καροτσάκι και κάνει τις πρώτες προσπάθειες να περπατήσει. Μπορεί να κρατήσει στυλό με το δεξί του χέρι. Κάνει 5 ώρες την μέρα προπόνηση, φυσικά με μεγάλα διαλείμματα», είπε ο Morelli.

 

Ποιος ο ρόλος του Briatore;

 

Όπου γάμος και χαρά ο Briatore πρώτος. Και πάντα έχει να κάνει σαματά. «Ελπίζω η Red Bull Racing να είναι αρκετά μεγάλη σαν ομάδα, ώστε να εγγυάται ότι οι δυο της οδηγοί έχουν τα ίδια μονοθέσια. Όμως κάθε φορά που γίνεται κάτι, το παθαίνει ο Mark. Δεν αμφιβάλλω για την ειλικρίνια του Horner, αλλά ότι συμβαίνει μου φαίνεται αστείο», είπε ο Ιταλός στην Gazzetta dello Sport, ο οποίος είναι μάνατζερ του Webber αλλά και του Alonso. Δημοσιογράφοι από την Ιταλία ανέφεραν ότι ο Briatore είχε πάει επίσκεψη στο Maranello για να συζητήσουν με τον Montezemolo μια πιθανή συνεργασία, αλλά ο Briatore είπε στο Reuters ότι δεν έχει στα σχέδιά του την επιστροφή στην F1. Ένα από τα πολλά σενάρια που ακούσαμε είναι μια κατάσταση με τον Briatore σαν αγωνιστικό διευθυντή στην Ferrari, με τον Pat Symonds στην θέση του Τεχνικού Διευθυντή και τους Alonso και Webber για οδηγούς, σενάριο το οποίο είναι πάρα πολύ τραβηγμένο.

 

Μήπως το παράκανε ο Hamilton;

 

O Hamilton ήταν για πολλούς ο άνθρωπος του αγώνα, όχι με την καλή έννοια. Τόσο για το τι έκανε μέσα στην πίστα αλλά και για τις δηλώσεις του εκτός. Είναι γνωστό ότι ο Βρετανός πρωταθλητής του 2008 βρίσκει σημεία για προσπέραση … εκεί που δεν υπάρχουν. Στο Μονακό βρήκε πεδίο δράσης. Προσπέρασμα στον Schumacher, προσπέρασμα (ή κάτι τέτοιο) στον Massa, και ένα προσπέρασμα στον Maldonado (που τον έφερε εκτός αγώνα). Σε αυτό του Massa θα μπορούσαμε να πούμε ότι δεν ήταν καθολικό το δικό του φταίξιμο, αλλά βάσει του κανονισμού προκάλεσε ατύχημα (16.1) και για τον λόγο αυτό τιμωρήθηκε. Όμως αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι ότι ο Hamilton έχει αρχίσει να χάνει τον σεβασμό των αντιπάλων του. Κάποιοι οδηγοί έχουν στραφεί εναντίων του, ενώ οι πληροφορίες που φτάνουν στα αυτιά μας αναφέρουν ότι δεν βρίσκεται στο ύψος ενός πρωταθλητή.

 

Τι έγινε με το Μπαχρέιν ;

 

Η υπόθεση αυτή εάν και είχε το τελικό της στάδιο μόλις χθες είχε ξεκινήσει από το Μονακό. Φαίνεται ότι παίζεται μεγάλο παιχνίδι στο παρασκήνιο ανάμεσα στην FΙΑ και την FOM/FOTA. Το παιχνίδι είναι σε δυο επίπεδα. Είναι για τον αγώνα του Μπαχρέιν αλλά και για τους κανονισμούς για τους κινητήρες. Η FIA με την απόφαση που πήρε χθες να γίνει ο αγώνας στις 30 Οκτωβρίου αλλά και την γκρίζα ζώνη που άφησε για τους κινητήρες πετάει το μπαλάκι στην αντίπερα όχθη. Όπως δείχνουν τα πράγματα και τα δυο δεν μπορούν να τα έχουν οι ομάδες. Τώρα που η FIA πήρε την απόφαση για τον αγώνα, θα πρέπει να δούμε τι θα κάνουν οι ομάδες και ο Ecclestone. Θα υποχωρήσουν ώστε να κερδίσουν την υπόθεση για τους κινητήρες, ή θα αποφασίσουν να μην τρέξουν στο Μπαχρέιν με ορατή την απόφαση της FIA να φέρει τους νέους κινητήρες το 2013; Περιμένουμε ακόμα την ανακοίνωση της FOTA …

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...