Νέο VW Golf 2013 Mk7

Επίσημο ντεμπούτο στο Παρίσι

  • - views
  • - comments
TOP STORIES
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μα, μοιάζει πολύ με το προηγούμενο…” Αυτό δεν είπαμε και τις πέντε προηγούμενες φορές που η Volkswagen παρουσίασε ένα νέο Golf; Η παράδοση λοιπόν συνεχίζεται και το Golf 7ης γενιάς (Mk7) αποτελεί φυσική αισθητική εξέλιξη της 6ης. Νομίζω δεν υπάρχει καλύτερο παράδειγμα για τη φράση “ομάδα που κερδίζει, δεν την αλλάζεις”. Με λίγο πιο σύγχρονη και λίγο πιο δυναμική σχεδίαση, το νέο best seller της VW αποκλείεται να το δεις στο δρόμο για πρώτη φορά και να το μπερδέψεις με άλλο αυτοκίνητο. Το ίδιο πάνω-κάτω ισχύει και στο εσωτερικό, αφού το βασικό σχήμα ακολουθεί τις γνωστές γραμμές, αν και πλέον το ταμπλό έχει μια ελαφριά κλίση προς τον οδηγό.

Το ζουμί όμως κρύβεται καλά κάτω από τον γνώριμο μανδύα. Αρχίζοντας από τη γκάμα των βενζινοκινητήρων, στη βάση συναντάμε τον γνωστό 1.2 TSI των 85 PS και ακολουθεί ο νέος 1.4 TSI των 140 PS που θα προσφέρεται και με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων (ACT) και καλύπτει ήδη τις νόρμες ρύπων EU6. Στους diesel τώρα, αρχικά θα είναι διαθέσιμοι οι ανανεωμένοι 1.6 TDI 105 PS και 2.0 TDI 150 PS. Η πιο green έκδοση ειναι η 1.6 TDI BlueMotion (105 PS), στην οποία οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 85 g/km και η μέση κατανάλωση πετρελαίου δεν ξεπερνά τα 3,2 lt/100 km! Οι αντίστοιχες τιμές για το απλό 1.6 TDI είναι 99 g/km και 3,8 lt/100 km. 
Αργότερα, σύμφωνα με πληροφορίες, η γκάμα θα εμπλουτιστεί με μοτέρ βενζίνης 1.2 TSI 105 PS και 1.4 TSI 122 PS, καθώς και με diesel 2.0 TDI 180 PS για την έκδοση GTD. Ο 1.4 TSI των 160 ίππων καταργείται, ενώ φήμες θέλουν τη Volkswagen να τοποθετεί στο νέο Golf έναν 1.8 TSI 180 PS. Τέλος, το 2013 περιμένουμε το ηλεκτρικό Golf που θα βασίζεται στην τεχνολογία του Golf Blue E-Motion, ενώ στα πλάνα υπάρχει και μια υβριδική plug-in έκδοση.

 

Μεγαλύτερο, στιβαρότερο, ελαφρύτερο

Κατά τα άλλα, όπως ήδη έχουμε γράψει, το νέο Golf βασίζεται στην πλατφόρμα MQB και είναι 56 mm μακρύτερο (4.255 mm), 13 mm φαρδύτερο (1.799 mm) και 28 mm χαμηλότερο (1.452 mm) από το υπάρχον, με το μεταξόνιό του να κερδίζει 59 mm (2.637 mm). Παρά τις αυξημένες διαστάσεις, το βάρος μειώνεται σημαντικά, με τη βασική έκδοση να ζυγίζει γύρω στα 1.150 κιλά - όσο περίπου δηλαδή το Golf IV του 1997! Αυτό οφείλεται εν μέρει τόσο στις εξελιγμένες μεθόδους παραγωγής που επιτρέπουν την κατασκευή ισχυρότερων και λεπτότερων μεταλλικών επιφανειών, όσο και στη χρήση νέου, ανθεκτικότερου ατσαλιού. Το αποτέλεσμα είναι το αμάξωμα να ζυγίζει πλέον 23 κιλά λιγότερο. Βάρος έχει εξοικονομηθεί και από άλλα στοιχεία του αυτοκινήτου, όπως ο κλιματισμός (-2,7 κιλά), οι κινητήρες (-22 κιλά), το σύστημα μετάδοσης (-26 κιλά), το ηλεκτρικό κύκλωμα (-3 κιλά) και τα καθίσματα (-7 κιλά).

 

Πήρε τα πάνω του σε χώρους & εξοπλισμό

Στο εσωτερικό, η μεταβολή των διαστάσεων προϊδεάζουν για μεγαλύτερους συνολικά χώρους - με εξαίρεση το χώρο για το κεφάλι λόγω του χαμηλότερου ύψους του αμαξώματος - ενώ το πορτμπαγκάζ μεγάλωσε κατά 30 λίτρα φτάνοντας τα 380. Το ταμπλό είναι εντελώς καινούργιο, αποτελείται από μαλακά κυρίως υλικά, έχει κλίση προς τον οδηγό και περιλαμβάνει οθόνη αφής για το σύστημα πληροφορίας και ψυχαγωγίας 5, 6 ή 8 ιντσών, αναλόγως το επίπεδο εξοπλισμού. Στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις είναι το ESP με ηλεκτρονικό έλεγχο του διαφορικού XDS, στοιχείο που μέχρι σήμερα είχαν μόνο οι σπορ εκδόσεις του Golf, ενώ η λίστα εξοπλισμού ασφάλειας περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα συστήματα PreCrash (προετοιμάζει τα συστήματα ασφαλείας μόλις διαγνώσει κίνδυνο ατυχήματος), Adaptive Cruise Control κα City Emergency Braking. Νέο είναι και το σύστημα προσαρμοζόμενου συστήματος διεύθυνσης στο προφίλ του οδηγού, με 5 ρυθμίσεις (“Eco”, “Sport”, “Normal”, “Individual” και “Comfort”), ενώ για πρώτη φορά το Golf αποκτά και ηλεκτρονικό χειρόφρενο.

Το Golf 7ης γενιάς θα ξεκινήσει να πωλείται ως 5θυρο στις ευρωπαϊκές αγορές το Νοέμβριο, με τα Golf Plus, Estate και Cabrio να παραμένουν προς το παρόν ως έχουν. Το 2013 αναμένεται το επίσημο ντεμπούτο της 3θυρης έκδοσης και του GTI. 


Διαβάστε την πρώτη οδήγηση του νέου VW Golf εδώ.


SOS: Μην ξεχάσεις να διαλέξεις το νικητή στην κόντρα VW Golf vs Toyota Auris για να κερδίσεις πλούσια δώρα στο μεγάλο διαγωνισμό του gocar.gr.

 

VW GOLF 2013      
ΒΕΝΖΙΝΗ      
Κινητήρας 1.2 TSI 1.4 TSI  
Ισχύς (PS) 85 140  
Κατανάλωση (lt/100 km) 4,9 4,8  
Εκπομπές CO2 (g/km) 113 112  
       
DIESEL      
Κινητήρας 1.6 TDI 1.6 TDI BlueMotion 2.0 TDI
Ισχύς (PS) 105 105 150
Κατανάλωση (lt/100 km) 3,8 3,2 4,1
Εκπομπές CO2 (g/km) 99 85 106



 

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ