Η διαφήμιση που θα στοιχίσει στη Lexus 5 εκατ. για 30’’ (vid)

Το Super Bowl, ο τελικός του αμερικάνικου ποδοσφαίρου, είναι το ακριβότερο τηλεοπτικό προϊόν στις Ηνωμένες Πολιτείες

  • -
  • -

Όταν το κόστος για μία και μόνο προβολή ενός τηλεοπτικού σποτ διάρκειας 30 sec αγγίζει τα 5 εκατ. δολάρια, τότε η διαφήμιση θα πρέπει να... αξίζει τα λεφτά της. Όπως για παράδειγμα αυτή της Lexus, για το μεγάλο coupe επιδόσεων, το LC 500.

Η θυγατρική της Toyota δημοσίευσε την διάρκειας 1 λεπτού διαφήμιση «Man and Machine», όμως κατά τη διάρκεια του Super Bowl – την Κυριακή 5 Φεβρουαρίου – θα προβληθεί το short cut των 30’’. Και αυτό διότι το δίκτυο Fox που έχει φέτος τα δικαιώματα του τελικού του αμερικάνικου ποδοσφαίρου στο Houston (ανάμεσα στους New England Patriots και τους Atlanta Falcons) ζητά το εξωπραγματικό ποσό των 5 εκατ. δολαρίων και μόλις μισό λεπτό τηλεοπτικού χρόνου!

Στη διαφήμιση της Lexus, πέρα από το εντυπωσιακό LC 500, πρωταγωνιστεί ο χορευτής Lil Buck, υπό τους ήχους του «Move your body» της διάσημης Αυστραλής τραγουδίστριας Sia.

Tip: Η γυναικεία φωνή που ακούγεται στο τέλος είναι της Βρετανίδας ηθοποιού, Minnie Driver, η οποία «εγκαινιάζει» έτσι τη συνεργασία της με τη Lexus.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...