Χωρίς Μετρό το πρωί της Δευτέρας
Δεν θα κυκλοφορήσουν οι συρμοί στις γραμμές 2 και 3 έως τις 9 το πρωί
- -
- -

Νέα στάση εργασίας εξήγγειλαν οι εργαζόμενοι στο Μετρό για το πρωί της Δευτέρας 25 Ιουνίου. Συγκεκριμένα, δεν θα κυκλοφορήσουν οι συρμοί στις γραμμές 2 και 3 από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9 το πρωί.
Τα υπόλοιπα μέσα μεταφοράς θα κινηθούν κανονικά.
Car news: Δες εδώ όλες τις ειδήσεις της ημέραςGeely και Zeekr: Πρώτο σημείο service στην Αθήνα – Έχουν ήδη 4 στην επαρχίαΈφτασε Ελλάδα το νέο SUV της Audi – Μόνο diesel Hybrid με τιμή πάνω από 100.000 ευρώ 6 μήνες με το Omoda 5 SHS-H: Υβριδικό οικογενειακό SUV με 25.600 ευρώ;
















και στη συνέχεια 'Προσθήκη στην οθόνη αφετηρίας'