Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
1.2 Enjoy12.920 €12.050 €9412,05,1119990
1.2 Enjoy Start&Stop13.120 €12.250 €9412,05,0116990
1.2 Enjoy auto14.070 €13.200 €9414,05,7133990
Τιμή από 12.920 €
Τιμή με προσφορά από 12.050 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR1.2

Ταυτότητα

Κομψό, με άνετους χώρους, ευέλικτο και ιδιαίτερα οικονομικό, το Agila είναι το αυτοκίνητο που ψάχνει κάθε νέος οδηγός σε ένα μικρό όχημα για την πόλη.

Η δεύτερη γενιά του Agila διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά που επιζητά ο σύγχρονος οδηγός σε ένα αυτοκίνητο πόλης. Συνδυάζει την ευρυχωρία με την πρακτικότητα και την ευελιξία με την σβελτάδα, με την εμφάνιση να είναι κάτι παραπάνω από ελκυστική.

Σχεδίαση-Χώροι

Το Agila είναι ένα κομψό και ιδιαίτερα φρέσκο αυτοκίνητο, ακολουθώντας την μόδα της εποχής. Σχεδόν όλοι οι οδηγοί, νέοι και μη, επιθυμούν ένα ελκυστικό αυτοκίνητο που θα τους κάνει να ξεχωρίζουν. Και το μικρό μοντέλο της Opel τους το προσφέρει και με το παραπάνω. Το εμπρός τμήμα με τα μεγάλα φώτα και το ογκώδες καπό, προσδίδουν έντονο δυναμισμό, με το πίσω να να τραβά την προσοχή με τους ιδιαίτερους προβόλους. Οι αναλογίες του είναι συμμετρικές, με απαλές καμπύλες και μια χαρακτηριστική γραμμή στο πλάι, που τείνει προς τα πάνω, όσο προχωρά προς τα πίσω. Η εικόνα του εσωτερικού δεν είναι τόσο μοντέρνα, όσο αυτή του εξωτερικού, ωστόσο εμφανίζει νεανική αισθητική χάρη και στην διχρωμία που υπάρχει σε καθίσματα και ταμπλό. Το μεγάλο στρογγυλό ταχύμετρο στο κέντρο του ταμπλό και το τοποθετημένο πιο πάνω στροφόμετρο, σε συνδυασμό με το τριάκτινο τιμόνι, δίνουν σπορτίφ τόνο.

Η κεντρική κονσόλα είναι εργονομική, με την πρακτικότητα να βρίσκεται σε ικανοποιητικά επίπεδα.  Τα σκληρά πλαστικά μετριάζουν την ποιότητα, ωστόσο η συναρμογή είναι αρκετά καλή. Ο οδηγός δεν θα δυσκολευτεί να βρει την θέση που του ταιριάζει με το κάθισμα να είναι σωστά σχεδιασμένο και να έχει καλή στήριξη. Στο πίσω κάθισμα, δύο άτομα δεν θα προβληματιστούν ιδιαίτερα με τα πόδια τους, με το χώρο για τα κεφάλια να είναι παραπάνω από επαρκής. Το πορτμπαγκάζ έχει όγκο 178 λίτρα, ενώ υπάρχει και ένας επιπλέον αποθηκευτικός χώρος κάτω από τα δάπεδο 36 λίτρων.

Τεχνολογία

Διατίθεται με δύο βενζινοκινητήρες 1,0 και 1,2 λίτρου, απόδοσης 65 και 94 ίππων αντίστοιχα, οι οποίοι συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων ή με αυτόματο τεσσάρων σχέσεων. Βασική και καλύτερη επιλογή αποτελεί το μεγαλύτερο σύνολο των 94 ίππων. Ο κινητήρας αυτός είναι αρκετά ελαστικός και σβέλτος και σε συνδυασμό με το πολύ καλό σε κλιμάκωση κιβώτιο, βοηθά σημαντικά στις αστικές μετακινήσεις. Επιταχύνεται από 0-100 σε 12,0 sec και η τελική ταχύτητα φθάνει τα 175 km/h, τιμές που αντιστοιχούν στις κορυφαίες της κατηγορίας. Παράλληλα η έκδοση των 1.2 λίτρων διατίθεται και με σύστημα Start&Stop. Ο μικρότερος 1,0 λίτρου, είναι ζωηρός και πολύ πιο οικονομικός, ωστόσο ο θόρυβος που παράγει είναι αισθητός, αφού ζορίζεται πιο πολύ για να κινήσει το αμάξωμα βάρους ενός τόνου.

Στο δρόμο

Το Agila έχει δημιουργηθεί με στόχο την οδηγική απόλαυση και αυτό αποτελεί ένα από τα μεγάλα του ατού. Εντυπωσιάζει με την άνετη, ευχάριστη και δυναμική συμπεριφορά του στο δρόμο. Ευέλικτο μέσα στην πόλη, άνετο στους χειρισμούς και με γρήγορο τιμόνι, περνάει εύκολα μέσα στα στενά και παρκάρει παντού. Το συμπαγές πλαίσιο και η σχετικά σφιχτή ανάρτηση του, αποπνέουν ασφάλεια στον  οδηγό κατά την κίνηση στον αυτοκινητόδρομο και σε υψηλές ταχύτητες. Είναι σταθερό στην ευθεία, το σύστημα διεύθυνσης άμεσο και δεν προβληματίζεται από τους πλευρικούς ανέμους. Οι πίσω επιβάτες νιώθουν κάποιες ενοχλήσεις όταν περνά από έντονες ανωμαλίες. Στις στροφές η κλίση του αμαξώματος είναι μειωμένη, προσφέροντας την δυνατότητα στον οδηγό να κινηθεί στα όρια, χωρίς να νιώθει ανασφάλεια.

Συμπέρασμα

Η Opel με το δεύτερης γενιάς «μικρό» πολυχρηστικό της προσφέρει ένα κομψό και όμορφο αυτοκίνητο, με υψηλά επίπεδα ευρυχωρίας. Είναι ευέλικτο και έχει δυναμική συμπεριφορά στο δρόμο. Κινείται με άνεση μέσα στην πόλη, ωστόσο και έξω από αυτή δεν προβληματίζεται ιδιαίτερα, αρκεί να μην είναι πολύ μεγάλες οι αποστάσεις. Οι χρωματικοί του συνδυασμοί το καθιστούν ακόμα πιο ελκυστικό, ειδικά στους νέους οδηγούς και περισσότερο στις γυναίκες.


Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 1 Video

Χρηματοδότηση

Προτεινόμενη ελάχιστη έκπτωση ή προσφορά εξοπλισμού / αξεσουάρ αξίας €1.500 (ισχύει μόνο για την έκδοση Enjoy 1.2lt)

Δοκιμές

Δοκιμή Opel Corsa 1.2T 100 PS 40 Years: Γιορτάζοντας την επιτυχία

Δοκιμή Opel Corsa 1.2T 100 PS 40 Years: Γιορτάζοντας την επιτυχία

Με αφορμή τα 40 χρόνια από την κυκλοφορία της πρώτης γενιάς Corsa, η Opel λανσάρει μία νέα έκδοση εξοπλισμού για να γιορτάσει την επιτυχία του του διαχρονικού της μοντέλου η οποία συνεχίζει μέχρι και σήμερα.

Δοκιμή Opel Astra 1.2T AT8 130 PS: Astra με όραμα

Δοκιμή Opel Astra 1.2T AT8 130 PS: Astra με όραμα

Προβλέποντας με ακρίβεια την επιτακτική ανάγκη αλλαγής, το Opel Astra για πρώτη φορά απελευθέρωσε την προσωπικότητά του. Στην έκδοση με τον turbo βενζινοκινητήρα των 130 ίππων και το 8άρι αυτόματο κιβώτιο, είναι πιο εξωστρεφές από ποτέ!

Δοκιμή Opel Grandland PHEV 225 PS: Πολυταξιδευτής

Δοκιμή Opel Grandland PHEV 225 PS: Πολυταξιδευτής

Το αναβαθμισμένο Grandland στην έκδοση plug-in hybrid διαθέτει δύο εντυπωσιακές τεχνολογίες, έχει πλήρως ψηφιακό εσωτερικό και επιτέλους πιο μοντέρνα χαρακτηριστικά. Επιπλέον, είναι εξαιρετικά οικονομικό και μπορεί να φορτίσει παντού.

Πρώτη Δοκιμή Opel Astra Plug-in Hybrid 180 PS e-EAT8: Επιδόσεις με ελάχιστη κατανάλωση

Πρώτη Δοκιμή Opel Astra Plug-in Hybrid 180 PS e-EAT8: Επιδόσεις με ελάχιστη κατανάλωση

Στην κατηγορία που φαίνεται να έχει χτυπηθεί περισσότερο από την μάστιγα των SUV, η Opel χαρίζει ψήφο εμπιστοσύνης εξηλεκτρίζοντας το Astra σύμφωνα με τις προσταγές της εποχής.