Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
1.8 Touring21.690 €20.136 €12011,76,51551.335
1.8 Touring Clima25.190 €23.490 €12011,76,51551.335
1.8 Grand Touring 26.390 € 12011,76,51551.335
Τιμή από 21.690 €
Τιμή με προσφορά από 20.136 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR1.8
Euro NCAP

Ταυτότητα

Χωρίς σχεδιαστικές ακρότητες, το Mazda 6 απευθύνεται στον συνειδητοποιημένο αγοραστή που ξέρει τι ζητάει και κυρίως τι μπορεί το αυτοκίνητο να προσφέρει.

Το 2002 η Mazda έκανε την υπέρβαση και παρουσίασε ένα διαφορετικό αυτοκίνητο για τα δεδομένα της, μπαίνοντας δυναμικά στην μεσαία κατηγορία. Πέντε περίπου χρόνια παρουσίασε την τωρινή 2η γενιά του μοντέλου 6, έχοντας υψηλή αισθητική, ποιότητα και οδική συμπεριφορά. Κύριο χαρακτηριστικό του, όπως και όλων των μοντέλων της μάρκας, είναι το εστιασμένο στην ικανοποίηση του οδηγού, προφίλ, που πηγάζει από την φιλοσοφία “Zoom – Zoom”.

Σχεδίαση-Χώροι

Σχεδιαστικά το 6 δεν καινοτομεί, αλλά έχει μια έντονη σπορ αισθητική που αποτελεί πόλο έλξης. Τα μυώδη φτερά με την μεγάλη μάσκα και τον αεραγωγό, αλλά και τα αμυγδαλωτά φώτα, προσδίδουν έντονο δυναμισμό στο αμάξωμα, εξασφαλίζοντας παράλληλα πολύ καλό αεροδυναμικό συντελεστή. (Cd=0.27). Στο εσωτερικό η εικόνα ακολουθεί ένα πιο ήπιο σχεδιαστικά προφίλ. Είναι καλαίσθητο, με τον πίνακα οργάνων και τα στρογγυλά χειριστήρια να δίνουν ένα σπορτίφ τόνο. Η ποιότητα κατασκευής κυμαίνεται σε ικανοποιητικά επίπεδα, με την συναρμογή να είναι ιδιαίτερα προσεγμένη. Οι θήκες για αντικείμενα για ποτήρια είναι αρκετές, κάνοντας τη ζωή των επιβατών πιο άνετη, ειδικά σε ένα ταξίδι.

Όλα τα χειριστήρια είναι σωστά τοποθετημένα, με την κεντρική κονσόλα να είναι αρκετά μεγάλη, περιλαμβάνοντας όλες τις ενδείξεις που απαιτούνται από ένα σύγχρονο αυτοκίνητο. Η θέση οδήγησης είναι ένα από τα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου, αφού τα καθίσματα έχουν πολύ καλή στήριξη και είναι αρκετά ξεκούραστα. Οι μεγάλες εξωτερικές διαστάσεις του, ωφελούν σημαντικά τους χώρους στην καμπίνα και παρά την κυρτή επιφάνεια της οροφής, μπορούν να φιλοξενηθούν χωρίς μεγάλες παραχωρήσεις τρία άτομα στο πίσω κάθισμα. Ο χώρος αποσκευών είναι από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας με 505 λίτρα.

Το hatchback έχει πιο δυναμική σχεδίαση στο εμπρός τμήμα και ένα πιο κλασικό, αλλά όχι συντηρητικό πίσω μέρος. Οι διαστάσεις σε σχέση με το sedan δεν έχουν διαφορά, με τους χώρους να είναι από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας. Στα ίδια επίπεδα βρίσκεται και ο χώρος αποσκευών. Αντίστοιχα, η έκδοση SportWagon έχει μεγαλύτερο μήκος σε σχέση με την 4θυρη και 5θυρη έκδοση κατά 30 mm ωστόσο παραμένει ελκυστική σχεδιαστικά με σπορτίφ διάθεση. Η καμπίνα δεν διαφέρει σε κάτι, με τους χώρους για τους πίσω επιβάτες να είναι σαφώς μεγαλύτεροι. Ο χώρος αποσκευών, έχει όγκο 519 έως 1.751 λίτρα, ανάλογα με την διαμόρφωση των πίσω καθισμάτων. Η διαμόρφωση του εσωτερικού, γίνεται εύκολα, χάρη στο έξυπνο σύστημα αναδίπλωσης καθισμάτων Karakuri.

Τεχνολογία

Όλα τα αμαξώματα του 6, διατίθενται με τους γνωστούς κινητήρες βενζίνης 1,8, 2,0 και 2,5 λίτρων. Ο μικρότερος της γκάμας, αποδίδει 120 ίππους στις 5.500 rpm και διαθέτει μέγιστη ροπή 165 Nm στις 4.300 rpm, με την μέση κατανάλωση να βρίσκεται στα 6,4-6.5 lt/100 km. Ο δίλιτρος έχει απόδοση 147 ίππους στις 6.500 rpm και μέγιστη ροπή 184Nm στις 4.000 rpm.

.Το Mazda6 2ης γενιάς προσφέρεται με μια επιλογή τριών διαφορετικών κιβωτίων ταχυτήτων (ανάλογα την έκδοση) όπου περιλαμβάνονται τα μηχανικά πέντε και έξι ταχυτήτων όπως και το αυτόματο πέντε σχέσεων, το οποίο είναι διαθέσιμο με τον κινητήρα βενζίνης 2,0 λίτρων.

Στο δρόμο

Το Mazda6 είναι ευχάριστο στην οδήγηση, με τις ανεξάρτητες αναρτήσεις και στους τέσσερις τροχούς να δείχνουν από την πρώτη στιγμή τις δυνατότητες του πλαισίου. Η συμπεριφορά του στο δρόμο είναι άψογη, με το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης να αποτελεί ευχάριστη έκπληξη, παρέχοντας στον οδηγό την απαιτούμενη πληροφόρηση χωρίς ασάφεια. Σε δρόμο με στροφές η κλίση που παίρνει το αμάξωμα  δεν γίνεται αντιληπτή από τον οδηγό, χάρη στις σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις και την υψηλή ακαμψία του πλαισίου.

Σε ανοικτό δρόμο και με αυξημένη ταχύτητα, είναι αρκετά σταθερό και με καλή ποιότητα κύλισης, αν και η σφιχτή ανάρτηση αντιδρά μερικές φορές νευρικά σε έντονες ανωμαλίες. Ο θόρυβος που φθάνει στην καμπίνα δεν ενοχλεί. Το σύστημα ελέγχου ευστάθειας που βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό, ενεργοποιείται μόνο σε περιπτώσεις αυξημένης πίεσης από την πλευρά του οδηγού και με ομαλό τρόπο. Το SportWagon παρά τον όγκο και το βάρος του είναι ασφαλές, με τις όποιες τάσεις υποστροφής να ελέγχονται εύκολα από τον οδηγό. Γενικά, το Mazda6 σε όλες τις εκδοχές αμαξώματος είναι σταθερό στο δρόμο, εμπνέοντας αίσθηση ασφάλειας στον οδηγό του.

Συμπέρασμα

Το Mazda6 είναι μια από τις καλύτερες προτάσεις στα μεσαία οικογενειακά αυτοκίνητα, συνδυάζοντας πολλά πλεονεκτήματα. Επίσης, η μεγάλη γκάμα αμαξωμάτων και κινητήρων ανεβάζει τις επιλογές του υποψήφιου αγοραστή.


Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 1 Video

Χρηματοδότηση

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: Alpha Bank, Εθνική Τράπεζα, Eurobank

• Προκαταβολή: 0%, Δόσεις: έως 84, Eπιτόκιο 7,5 %

•Έκπτωση: 1508-1842€

Δοκιμές