Ford Fiesta 1.0 Ecoboost

Το κεφάτο χιλιάρι turbo μότερ, ενισχύει το image του ανανεωμένου Fiesta

  • -
  • -
Ισχύς100 PS
Ροπή170 Nm
Επιτάχυνση 0-100 km/h11,2 sec
Μέση κατανάλωση4,3 lt/100km
Εκπομπές CO299 gr/km
Euro NCAP
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
με μια ματιά

O 1.0 Ecoboost χαρίζει νέο χαμόγελο στο Fiesta

γλυκά
  • Κινητήρας
  • Οδική συμπεριφορά
  • Ποιότητα κύλισης – Λειτουργία ανάρτησης
  • Αίσθηση τιμονιού
  • Εξοπλισμός ασφαλείας
  • SYNC
ξiνά
  • Κατανάλωση (υπό πίεση)
απόψεις

Ο τρικύλινδρος Ecoboost φανερώνει τις πραγματικές δυνατότητες του πλαισίου παρέχοντας άφθονη οδική ευχαρίστηση όταν πιέσεις περισσότερο το δεξί πεντάλ. Ο γραμμικός τρόπος απόδοσης της ροπής σού δίνει μεγάλη αυτοπεποίθηση κυρίως στις προσπεράσεις στο ορεινό οδικό δίκτυο, ενώ το «κοφτερό» τιμόνι και η καλορυθμισμένη ανάρτηση κάνουν πιο ευχάριστη την καθημερινή συμβίωση.

Βασίλης Παπαδόπουλος

Δεν μιλάμε απλά για ένα τυπικό facelift. Το νέο Ford Fiesta έκανε σωστή προπόνηση και έχει πλέον τα φόντα να πρωταγωνιστήσει για τα καλά στο σκληρό παιχνίδι των πρωτοκλασάτων supermini. Η νέα εμφάνιση συνοδεύεται από βελτιώσεις σε αναρτήσεις και στοιχεία τεχνολογίας, σερβιρισμένα πλάι στον εξαιρετικό 1,0 Ecoboost κινητήρα. Έχοντας όλα τα σωστά νούμερα στα τεχνικά χαρακτηριστικά του, βασίζεται στην εμφάνιση και το εξαιρετικό του πλαίσιο και δείχνει πιο ενδιαφέρον από ποτέ.

 

Ευχάριστη διάθεση

Σχεδιαστικά οικείο, πλήρως αποδεκτό και εύπεπτο το σχήμα του νέου Fiesta. Τα νέα δεδομένα αφορούν κυρίως την καινούργιας σχεδίασης τραπεζοειδή μάσκα. Το σχήμα της έχει παρασύρει και τη σχεδίαση των εμπρός φώτων και του εμπρός προφυλακτήρα. Το υπόλοιπο αμάξωμα έχει υποστεί μικρές, αλλά πετυχημένες σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις. Οι καθρέπτες έχουν ενσωματωμένα φλας και τα πίσω φώτα μετατοπίστηκαν λίγο πιο ψηλά, έχοντας ελαφρώς αλλαγμένο σχήμα.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές σε επενδύσεις και η παρουσία του SYNC τραβούν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Μοντέρνα σχεδίαση στο ταμπλό, σωστή εικόνα ποιότητας, αλλά με σκληρά πλαστικά. Με πιο απαιτητική ματιά και παρά τις βελτιώσεις, υπάρχουν εργονομικές συνήθειες που απαιτούν εξοικείωση, για να μπορείς να απολαύσεις πλήρως, τις μοντέρνες τεχνολογικές λειτουργίες που σου προσφέρει το Fiesta. Αναζητώντας την καθημερινή πρακτικότητα, η θέση οδήγησης εξυπηρετεί τον οδηγό και ρυθμίζεται σωστά. Δεν αγγίζει κορυφή από άποψη χώρων, θα βολέψει όμως σωστά τέσσερις ενήλικες, χωρίς σημαντικές παραχωρήσεις. Ο χώρος για τις αποσκευές περνά στα θετικά στοιχεία με 276 lt χωρητικότητα.

Σπίρτο!

Μοναδικός ο 3κύλινδρος κινητήρας για το είδος του. O νέος Ecoboost εκφράζει ότι ακριβώς σκεφτόταν η Ford με τη σύλλυψη της ιδέας για την υλοποίηση του. Αν και έχει διαπρέψει σε B-Max και Focus, στο ακόμα πιο ελαφρύ Fiesta δημιουργεί ακόμα μεγαλύτερες προσδοκίες. Η εκδοχή των 100 ίππων με 170 Nm ροπής της δοκιμής μας, κρίνεται επαρκής, κάνοντας την ακόμα πιο ισχυρή πρόταση των 125 ίππων, να μοιάζει μια «γλυκιά» πολυτέλεια. Ποιοτική λειτουργία, πλούσια ροπή και δύναμη, συνηγορούν σε ένα αποτέλεσμα που σπάνια απολαμβάνεις σε αυτή την κατηγορία τιμής, αναβαθμίζοντας σημαντικά την αίσθηση του οδηγού. Το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο συνεργάζεται σωστά, επικεντρωμένο στην καθημερινή οδήγηση και το οικονομικό ταξίδι. Οι επιδόσεις που ανακοινώνει η Ford, επαληθεύονται σε αίσθηση, κάτι που δεν ισχύει για την κατανάλωση. Σε οικονομικά εστιασμένη οδήγηση, η μέση τιμή των 6,5 - 7,0 lt/100km κρίνεται αποδεκτή, αλλά υπό πίεση ο Ecoboost ζητά περισσότερο καύσιμο για να ξεδιπλώσει τον πληθωρικό χαρακτήρα του.

Νέα εποχή για το στιβαρό πλαίσιο και το καλορυθμισμένο set-up αναρτήσεων του Fiesta. Το ταλέντο του κινητήρα δίνει θετική ενέργεια στην οδική συμπεριφορά, ενώ ο διακριτικός ήχος των τριών κυλίνδρων -ενάντια στις παραδόσεις- φτιάχνει τη διάθεση. Η ποιοτική λειτουργία της ανάρτησης, παίρνει άριστα, αγγίζοντας τη χρυσή τομή άνεσης και αποτελεσματικότητας, στα μέτρα μοντέλων μεγαλύτερης κατηγορίας. Οι τροχοί των 15 ιντσών –με τη βολική διάσταση 195/50/15- λειτουργούν υπέρ της ισορροπημένης οδήγησης. Η σπορ κουλτούρα που επιβάλλει το Fiesta στο πάτημα του, ενισχύεται και από το βελτιωμένο σε αίσθηση τιμόνι και τα αποτελεσματικά φρένα. Ουδέτερο, με εξαιρετική ευστάθεια στα πολλά, χωρίς κλίσεις και προβληματικές συμπεριφορές, αναζητά την στρωτή και γρήγορη οδήγηση. Στήριγμα και το διακριτικό ESP, το οποίο εξασφαλίζει την απόλυτη ασφάλεια στον μέσο οδηγό.

συμπέρασμα

Η πετυχημένη συνταγή του Fiesta, βρήκε μια ακόμα πιο ιδανική εκτέλεση. Το νέο μοτέρ προσφέρει ότι ακριβώς έλειπε, δίνοντας επιπλέον ώθηση στο εξαιρετικό πλαίσιο να αποκαλύψει τις αρετές του. Οι αλλαγές στην εμφάνιση συμπληρώνουν την ανανέωση και προσφέρουν πιο μοντέρνα εικόνα. Με  λογικό τιμοκατάλογο, το νέο Fiesta βάζει πλώρη για κορυφή, προσφέροντας σωστές λύσεις σε κάθε τομέα που απασχολεί τον καθημερινό οδηγό και την «αύρα» ενός ολοκληρωμένου supermini του σήμερα

Ford-Sync-2011-Fiesta

POLL

Θεωρείτε αρκετή την κρατική επιδότηση για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου;

  • Ναι, ίσως μάλιστα αγοράσω ένα.
  • Όχι, είναι μικρή η επιδότηση.
  • Τα κίνητρα είναι αρκετά αλλά τα ηλεκτρικά παραμένουν ακριβά.
  • Θα έπρεπε να επιδοτούνται και τα plug-in υβριδικά.
83
GOCAR Magazine #83

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...