Δοκιμή SΕΑΤ Leon: 1.4 e-Hybrid ή 1.5 TSI FR;

Ίδιο μοντέλο, διαφορετική φιλοσοφία και κόστος κτήσης. Ποια έκδοση του Leon θα προτιμούσατε; Την υβριδική ή τη συμβατική;

  • -
  • -

Για τη SΕΑΤ το νέο Leon είναι το καλύτερο που κατασκευάστηκε ποτέ. Το ισπανικό χάτσμπακ είναι αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς, διατηρώντας τα στοιχεία που το έκαναν να ξεχωρίσει στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία όλα αυτά τα χρόνια. Μάλιστα, η 4η γενιά είναι απόλυτα εναρμονισμένη με τις τάσεις της εποχής, διαθέτοντας μία πλήρη γκάμα κινητήρων. Ανάμεσα σε αυτές συμπεριλαμβάνεται και η e-Hybrid, ουσιαστικά το πρώτο plug-in μοντέλο στην ιστορία της Seat.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΗ ΒΙΝΤΕΟ ΔΟΚΙΜΗ ΤΟΥ SEAT LEON 1.5 TSI 150ps FR

Με 204 ίππους είναι το ισχυρότερο Leon της σειράς (αυτό με τους 245 και 310 ίππους φέρει τα σήματα της Cupra), ενώ συνδυάζει τις εξαιρετικές επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση και αντίστοιχες εκπομπές ρύπων. Αντίστοιχα, η αμέσως ισχυρότερη έκδοση είναι αυτή με τον γνωστό 1.500άρη TSIτων 150 ίππων, χωρίς χρήση ήπιας υβριδικής τεχνολογίας. Βλέπετε, διατίθεται έκδοση και mild hybrid έκδοση του ισπανικού χάτσμπακ.

Επί του προκειμένου, το Leon e-Hybrid είναι στα χαρτιά ταχύτερο, σημαντικά πιο οικονομικό σε κατανάλωση σε σχέση με τη συμβατική έκδοση των 150 ίππων, την ώρα που με 32 gr/km δεν έχει τέλη κυκλοφορίας. Όμως, η έκδοση FR των 1.500 cc είναι 11.000 ευρώ φθηνότερη σε σχέση με την υβριδική, στοιχείο που γέρνει την πλάστιγγα υπέρ της. Βέβαια, ανάλογα με τη χρήση, τα χιλιόμετρα που πραγματοποιεί κανείς, τα κόστη μπορεί στο τέλος της ημέρας να μην απέχουν σημαντικά. Εσείς ποιο από τα δύο θα προτιμούσατε; Αφού διαβάσετε τη δοκιμή και τις εντυπώσεις μας από κάθε έκδοση, πείτε μας τι επιλέγετε στο poll που ακολουθεί.

SΕΑΤ Leon e-Hybrid

Ο κωδικός e-Hybrid φανερώνει τη συνεργασία κινητήρα εσωτερικής καύσης με ηλεκτροκινητήρα και με 204 ίππους καθιστά το συγκεκριμένο Leon το ισχυρότερο της σειράς! Τουλάχιστον με τα σήματα της Seat…


SΕΑΤ Leon 1.5 TSI FR

Η 4η γενιά Leon, έρχεται με επίκαιρο το τεχνολογικό καλάθι, χωρίς να ξεχνάει τους λόγους που πέτυχε στο μικρομεσαίο στερέωμα.


AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...