Δοκιμή: Kia Stonic 1.0 T-GDI με 100 ή 120 ίππους;

Ποια από τις δύο εκδόσεις του κόμπακτ SUV θα επιλέγατε;

  • -
  • -

Τα μικρά SUV διανύουν περίοδο… φόρμας, με τη ζήτησή τους να είναι τεράστια. Η Kia σε αυτήν την κατηγορία δημιούργησε μια άκρως ελκυστική πρόταση, το Stonic. Προχωρημένη, μοντέρνα αισθητική, με ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά και μικρούς αλλά γεμάτους νεύρο κινητήρες.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει με τον 1.0 T-GDI, τον 3κύλινδρο 1.000άρη τούρμπο κινητήρα που αποδίδει 100 ή 120 ίππους, ανάλογα με την έκδοση. Και στις δύο περιπτώσεις η ροπή είναι ίδια 172 Nm, ενώ μικρές είναι οι διαφορές όσον αφορά τις επιδόσεις, τις εκπομπές CO2 και την κατανάλωση.

Η διαφορά τιμής των Stonic 100 και 120 PS, στη βασική έκδοση EX Uptown είναι 600 ευρώ, ενώ στην ανώτερη εξοπλιστικά EX Premium περιορίζεται στα 500 ευρώ.

Αναλυτικά μπορείτε να δείτε πατώντας στο όνομα του μοντέλου Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 PS και Kia Stonic 1.0 T-GDI 120 PS ή πάνω στη φωτογραφία των δοκιμών των δύο εκδόσεων. Αφού διαβάσετε τις δοκιμές, πείτε μας τι επιλέγετε στο poll που ακολουθεί στο τέλος.

 

Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 PS

Η προσφορά είναι… αντίστοιχη της ζήτησης! Και η κατηγορία των μικρών σε μέγεθος crossover είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, με πληθώρα μοντέλων αλλά παράλληλα και με μία αυξανόμενη τάση συνεχούς παρουσίασης νέων προτάσεων. Και σαν να μην αρκεί αυτό, προσφέρονται σε διάφορες εκδόσεις με ξεκάθαρο στόχο να προσελκύσουν μεγαλύτερο μέρος του αγοραστικού κοινού. Σε αυτό το πνεύμα, η KIA διαθέτει το Stonic με το γνωστό 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο των 1.000 cc, αλλά για την περίσταση με απόδοση 100 αντί για 120 ίππους.

 

Kia Stonic 1.0 T-GDI 120 PS

Για την Kia, που βρίσκεται ήδη σε δημιουργικότητα και έχει κάνει ένα δυναμικό 2017 με τα Rio και Picanto, η είσοδος στην βάση της δημοφιλούς κατηγορίας αποτελεί το φρέσκο κίνητρο που θα προσελκύσει τον κόσμο στις εκθέσεις. Με το Stonic οι Κορεάτες ανοίγουν την πύλη των Β-Crossover και έχουν στα χέρια τους έναν ισχυρό λόγο για να δημιουργήσουν ανακατατάξεις στην ζήτηση. Αν το Sportage εξυπηρετεί τις ανώτερες χωροταξικές απαιτήσεις που αντλούνται από την κλάση C, το Stonic προσγειώνεται σε ένα πιο ρεαλιστικό ρόλο κάπου αναμεσά στα σουπερμίνι και στα μικρομεσαία. Κάτι που αυτομάτως του δίνει υποψηφιότητα επιτυχίας στην ανερχόμενη κλάση.

 

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...