ΔΟΚΙΜΗ Honda Civic 1.5 VTEC Turbo Sedan

Για τους ρομαντικούς των τετράθυρων οικογενειακών, η Honda προσφέρει ένα Civic 4d με όλες τις αρετές του Civic

  • - views
  • - comments
Ισχύς182 PS
Ροπή240 Nm
Επιτάχυνση 0-100 km/h8,4 sec
Μέση κατανάλωση5,7 lt/100km
Εκπομπές CO2130 gr/km
TOP STORIES
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
με μια ματιά

Το νέο Civic είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις hatchback και sedan. Εδώ δοκιμάζουμε τη δεύτερη με τον 1.5 VTEC Turbo των 182 ίππων, στην έκδοση με το χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο (διατίθεται και με αυτόματο CVT).

Η μακρά ιστορία του Honda Civic στο αυτοκινητιστικό στερέωμα ξεκινά το 1972, ωστόσο το πρώτο Civic sedan ήρθε 8 χρόνια μετά. Από τότε, στην Ελλάδα είδαμε τις τετράθυρες εκδόσεις όλων των γενιών που ακολούθησαν, πλην της προηγούμενης. Το νέο Civic 10ης γενιάς επαναφέρει την επιλογή ‘4d’ στις εκθέσεις της μάρκας, δίπλα στο hatchback, καλύπτοντας εν μέρει και το κενό που έχει αφήσει το Accord στην ελληνική γκάμα της Honda.

Με μια πρώτη, γρήγορη ματιά δεν ξεχωρίζεις εύκολα τα δύο μοντέλα, κάτι που σημαίνει πως και την τετράθυρη έκδοση μόνο συντηρητική δεν τη λες. Το sedan διακρίνεται από την ελαφρώς διαφορετική μάσκα, τις λεπτομέρειες χρωμίου, το πιο γλυκό σβήσιμο της ουράς και το χαμηλότερο προφίλ του, καθώς συγκριτικά με το 5θυρο Civic το μήκος είναι αυξημένο κατά 130 mm (4.648 mm) και το ύψος μικρότερο κατά 18 mm (1.416 mm), με το πλάτος να παραμένει στα ίδια 1.799 mm.



Ίδιο είναι και το μεταξόνιο (2.697 mm), πράγμα που σημαίνει πως ακόμη και πέντε ενήλικες απολαμβάνουν ευρυχωρία. Στις πίσω θέσεις ο χώρος για τα γόνατα είναι γενναιόδωρος, ενώ και για το κεφάλι δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα επιβάτες με ύψος έως και 1,80 m. Το πορτμπαγκάζ διαπρέπει επίσης, με χωρητικότητα 519 λίτρων που μεγαλώνει και άλλο με την πανεύκολη ανάκληση των πίσω καθισμάτων. Στον αντίποδα έχει στενό άνοιγμα, και εδώ είναι ένα σημείο που το sedan υστερεί σημαντικά σε πρακτικότητα σε σχέση με το hatchback. Κατά τα λοιπά το εσωτερικό είναι όπως το ξέρουμε από τα υπόλοιπα Civic με ξεχωριστή σχεδίαση, πολλές και πρακτικές θήκες, προσεγμένη ποιότητα υλικών και συναρμογής και την οθόνη αφής 7’’ του συστήματος Honda Connect με Apple CarPlay και Android Auto να κυριαρχεί στο ταμπλό (έκδοση Elegance). Ο χειρισμός του infotainment δεν είναι εύκολος και απαιτεί εξοικείωση, κάτι που δεν ισχύει για την σωστά μελετημένη εργονομία της καμπίνας.



Ο οδηγός κάθεται χαμηλά στο αναπαυτικό κάθισμα με την άριστη στήριξη και έχει στην ιδανική θέση τον εξαιρετικό σε αίσθηση επιλογέα του κιβωτίου 6 σχέσεων. Κάτω από το καπό του Civic sedan ζει και βασιλεύει ο 1.500άρης VTEC Turbo που αποδίδει ισχύ 182 ίππων και ροπή 240 Nm σε ένα ωφέλιμο εύρος στροφών. Οι επιδόσεις είναι επιπέδου GTi, με το 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε 8,4 sec και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 210 km/h. Ο βενζινοκινητήρας τραβάει από πολύ χαμηλά, έχει αξιοζήλευτη απόκριση και ελαστικότητα ακόμη και επιταχύνοντας με 6η από τις 1.500 rpm, εντυπωσιάζει με τον τρόπο που ανεβάζει στροφές και διατηρεί πολύ εύκολα υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα. Και όλα αυτά, κρατώντας χαμηλά τις ορέξεις του για καύσιμο: γύρω στα 8 lt/100 km (εργοστασιακή τιμή: 5,7 lt/100 km).



Το τετράθυρο Civic δεν είναι γρήγορο μόνο στην ευθεία, αλλά και στις στροφές. Η καλοστημένη ανάρτηση με γόνατα MacPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω συνδυάζει άνεση με πληροφορία και αποτελεσματικότητα με ποιοτική λειτουργία, στοιχεία που καθιστούν κάθε διαδρομή ξεκούραστη και ευχάριστη - μόνο σε τραχιά άσφαλτο υπάρχει θόρυβος κύλισης από τα ελαστικά.

γλυκά
  • Εμφάνιση
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Τεχνολογίες
  • Οδική συμπεριφορά
  • Ποιότητα κύλισης
  • Απόδοση κινητήρα
  • Επιδόσεις
  • Εξοπλισμός
  • Χώροι
  • Τιμή
ξινά
  • Μικρό άνοιγμα πορτμπαγκάζ
  • Μενού infotainment

Και όλα αυτά χωρίς να απαιτεί υπερπροσπάθεια από τον οδηγό που κρατάει στα χέρια του ένα ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι με σωστή αίσθηση και αμεσότητα. Το οικογενειακό Honda είναι ευέλικτο και ουσιαστικό στον επιθετικό ρυθμό, με τη συμμετοχικότητα της ουράς, τα ακούραστα φρένα και τη στιβαρότητα του πλαισίου να εμπνέουν εμπιστοσύνη.

Σε κάθε περίπτωση, το υψηλό επίπεδο ασφάλειας ενισχύεται από το πλούσιο οπλοστάσιο που ονομάζεται Honda Sensing και περιλαμβάνει στον βασικό εξοπλισμό συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος, υποβοήθησης διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας, αναγνώρισης οδικών σημάτων και έξυπνου περιορισμού ταχύτητας. Στα παραπάνω προσθέστε το προσαρμοζόμενο Cruise Control, το σύστημα ευστάθειας VSA, τους 6 αερόσακους, τον αυτόματο κλιματισμό, το ηχοσύστημα με οθόνη 5’’, 8 ηχεία, USB και Bluetooth, τα θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, τα αυτόματα φώτα και τις ζάντες αλουμινίου, στοιχεία που περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό της έκδοσης Comfort.

συμπέρασμα

Το Civic sedan ενσωματώνει όλες τις αρετές που αναζητά ο απαιτητικός αγοραστής ενός σύγχρονου οικογενειακού. Προσφέρει υψηλή απόδοση και επιδόσεις, αποτελεσματικότητα και απόλαυση στο δρόμο, μεγάλη ευρυχωρία και πλούσιο τεχνολογικό ρεπερτόριο σε ασφάλεια, ανέσεις και ψυχαγωγία. Και όλα αυτά με την εγγύηση αξιοπιστίας που συνοδεύει το όνομα Honda αλλά και σε μια σημαντικά μειωμένη τιμή.

GOCAR NEWSLETTER

Σου άρεσε το θέμα που διάβασες; Συμπλήρωσε το e-mail σου για να σου στέλνουμε κάθε εβδομάδα τα καλύτερα!

  • Honda Civic Sedan 2017
    CATEGORYHonda Civic Sedan 2017
  • Honda Civic 2017 4D
    CATEGORYHonda Civic 2017 4D
  • GOCAR TEST Honda Civic 1.5 VTEC Turbo
    CATEGORYGOCAR TEST Honda Civic 1.5 VTEC Turbo
  • Evolution of the Honda Civic Hatch
    CATEGORYEvolution of the Honda Civic Hatch
POLL

Κάθε πότε κάνετε σέρβις στο αυτοκίνητό σας;

  • Όποτε προβλέπει ο κατασκευαστής
  • Μία φορά το χρόνο τουλάχιστον
  • Πριν κάνω μεγάλο ταξίδι
  • Πριν το πουλήσω
  • Σέρβις;
magazine57

GOCAR Magazine #57

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID
 

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ