ΔΟΚΙΜΗ: Nissan Juke 1.2 DIG-Τ 135 PS

Με το πακέτο αναβάθμισης ισχύος της ελληνικής αντιπροσωπείας, ο turbo βενζίνης των 1.197 cc τονίζει τα δυναμικά χαρακτηριστικά του στιλάτου μικρού SUV

  • -
  • -
Ισχύς115 PS
Ροπή190 Nm
Επιτάχυνση 0-100 km/h10,8 sec
Μέση κατανάλωση5,6 lt/100km
Εκπομπές CO2129 gr/km
Euro NCAP
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
με μια ματιά

Η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. προχωρά σε αναβάθμιση του 1.2 DIG-T, με στόχο να χαρίσει στο Juke δύναμη και επιδόσεις που θα το βοηθήσουν απέναντι στους ανταγωνιστές του. Σε ένα πακέτο με προσιτή τιμή, μόλις 500 ευρώ επιπλέον της έκδοσης που επιλέγετε και εγγύηση καλής λειτουργίας.


Η νεανική, έως εκκεντρική για ορισμένους, σχεδίαση διατηρεί το Juke στη λίστα με τα πιο μοντέρνα μικρά SUV της αγοράς. Στην ανανεωμένη του εκδοχή δέχτηκε ελάχιστες αισθητικές πινελιές (δεν χρειάζονταν άλλωστε κάτι περισσότερο), κέρδισε όμως σημαντικά στον τομέα της πρακτικότητας, με τον επανασχεδιασμένο χώρο αποσκευών που στις προσθιοκίνητες εκδόσεις φθάνει σε όγκο τα 354 λίτρα.

Η πρωτοβουλία της ελληνικής αντιπροσωπείας έρχεται σε έναν τομέα όπου διαπίστωσε ότι το Juke επιδέχεται βελτίωσης: αυτόν των επιδόσεων από τον μικρό υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα. Η Νικ. Ι. Θεοχαράκης ΑΕ δημιούργησε λοιπόν ένα κιτ αναβάθμισης για τον 1.2 DIG-T, ο οποίος αποδίδει κάτω από το καπό του μικρού SUV 115 ίππους και 190 Nm ροπής. Με επεμβάσεις λοιπόν στην κεντρική μονάδα διαχείρισης του κινητήρα, η ισχύς ανεβαίνει στους 135 ίππους και η ροπή στα 206 Nm.

Το κόστος έχει διατηρηθεί στα χαμηλά επίπεδα των 500 ευρώ (επιπλέον στην τιμή της έκδοσης που θα επιλέξετε), ενώ συνοδεύεται από εγγύηση καλής λειτουργίας. Πέρα από το Juke διατίθεται επίσης στα Qashqai και Pulsar, ενώ μπορεί να συνδυαστεί μόνο με τις εκδόσεις που φέρουν μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Το πακέτο φυσικά μπορούν να επιλέξουν όχι μόνο οι νέοι πελάτες της Nissan, αλλά και όσοι κατέχουν ήδη ένα από τα τρία μοντέλα της ιαπωνικής μάρκας.

Δύναμη κάθε στιγμή

Με τη χρήση του πακέτου αναβάθμισης, οι μέγιστες τιμές ισχύος και ροπής μπορεί να εμφανίζονται πιο ψηλά (οι 135 ίπποι στις 5.100 rpm και τα 206 Nm στις 3.800 rpm), όμως η αίσθηση που αποκομίζεις από τον κινητήρα είναι άκρως ικανοποιητική σε μεγάλο εύρος στροφών. Παραμένει ζωντανός από χαμηλά μέχρι τις υψηλές στροφές λειτουργίας του. Σε σχέση με το «απλό» Juke 1.2, είναι εμφανώς πιο γρήγορο τόσο σε επιτάχυνση από στάση όσο και στις ρεπρίζ και μεταφέρει σβέλτα τα 1.300 κιλά του αμαξώματος.

Συνολικά, με τη συνδρομή του 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου και του συστήματος διεύθυνσης με την επαρκή πληροφόρηση, το αναβαθμισμένο Juke δίνει στον οδηγό την αίσθηση ότι κρατά στα χέρια του το τιμόνι ενός sport μοντέλου. Και σε ένα πακέτο σαφώς πιο οικονομικό από το κορυφαίο Juke με τον 1.6 DIG-T των 190 ίππων. Μοναδικό αρνητικό είναι η τσιμπημένη κατανάλωση, καθώς ακόμη και με... συνετή οδήγηση δύσκολα θα υποχωρήσει κάτω από τα 8 lt/100 km.

γλυκά
  • Λειτουργία κινητήρα
  • Επιδόσεις
  • Οδική συμπεριφορά
  • Χαμηλό κόστος αναβάθμισης
ξινά
  • Κατανάλωση
  • Περιορισμένες δυνατότητες εκτός δρόμου

Το μικρό SUV των 4,13 μέτρων είναι προσανατολισμένο για χρήση στην άσφαλτο και λιγότερο στο χώμα. Αυτό γίνεται σαφές τόσο λόγω της σφιχτής ρύθμισης της ανάρτησης, όσο και της απουσίας τετρακίνησης. Οι μεγάλοι τροχοί 18 ιντσών σε συνδυασμό με τα ελαστικά χαμηλού προφίλ (225/45) είναι ένας ακόμη αποτρεπτικός παράγοντας. Πάντως η απόσταση των 18 cm από το έδαφος, επιτρέπει στο baby SUV της Nissan να περνά από σημεία (π.χ. νεροφαγώματα) όπου ένα συμβατικό αυτοκίνητο θα έκανε απλά αναστροφή.

Για όσους αναζητούν ένα σπιρτόζο μικρό SUV με ιδιαίτερη εμφάνιση, καλή οδική συμπεριφορά και αξιόλογες επιδόσεις, το Juke με τον αναβαθμισμένο 1.2 είναι εξαιρετική επιλογή. Αν όμως η εξοικονόμηση καυσίμου αποτελεί προτεραιότητα, τότε ο diesel 1.5 dCi με τους 110 ίππους προβάλλει ως πιο συμφέρουσα λύση.

 

συμπέρασμα

Η επιπλέον δύναμη από το πακέτο αναβάθμισης της ελληνικής αντιπροσωπείας είναι πιο εύκολα αντιληπτή στο Juke σε σχέση με το Qashqai, λόγω του μικρότερου όγκου και βάρους. Η αίσθηση ότι διαθέτεις «γκάζι» σε κάθε περίσταση σε ωθεί να κινηθείς πιο σβέλτα. 




Ευχαριστούμε το ξενοδοχείο Αιγαία στην Κάρυστο για τη διευκόλυνση κατά τη διάρκεια της φωτογράφισης.

Nissan Juke 2014

POLL

Τι ποσό θα δίνατε για να αγοράσετε ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

  • Έως 20.000 ευρώ
  • 20.000-40.000 ευρώ
  • Δεν με απασχολεί το ποσό αλλά η αυτονομία
  • Χωρίς δίκτυο φόρτισης δεν σκοπεύω να αγοράσω ηλεκτρικό
71
GOCAR Magazine #71

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2019 (LIVE)

GOCAR TV

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2019 (LIVE)