ΔΟΚΙΜΗ Seat Mii 1.0 60 PS I-Tech

Ρίχνεται στη μάχη της πόλης με όπλα του την οικονομία και το αναβαθμισμένο στυλ

  • -
  • -
Ισχύς60 PS
Ροπή95 Nm
Επιτάχυνση 0-100 km/h14,4 sec
Μέση κατανάλωση4,1 lt/100km
Εκπομπές CO295 gr/km
Euro NCAP
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
με μια ματιά

Η νέα έκδοση I-TECH με στοιχεία εξοπλισμού που προσθέτουν στυλ στο μικρό Seat.

γλυκά
  • Αίσθηση οδήγησης
  • Άνεση και ποιότητα κύλισης
  • Χώροι για επιβάτες και αποσκευές
  • Εξοπλισμός
  • Οικονομία καυσίμου
  • Τιμή
ξινά
  • Επιδόσεις
  • Μη ανοιγόμενα πίσω παράθυρα
  • Ψηλό κατώφλι πορτμπαγκάζ
SEAT Portable System

Πρόκειται για μια συσκευή με οθόνη πέντε ιντσών που είναι φορητή και περιλαμβάνει σύστημα πλοήγησης και υπολογιστή ταξιδιού με ευρεία πληροφόρηση για την οδήγηση, όπως για την τρέχουσα και μέση κατανάλωση καυσίμου, τα διανυθέντα χιλιόμετρα, την αυτονομία και την εξωτερική θερμοκρασία. Διαθέτει λειτουργία Bluetooth για σύνδεση με το smartphone κινητού σας, για να έχετε πρόσβαση στην λίστα των επαφών σας, να μπορείτε να κάνετε τηλεφωνική κλήση και να μιλήσετε ενώ οδηγείτε. Τέλος, μέσω της λειτουργίας EcoTrainer που παρακολουθεί και αναλύει κάθε ταξίδι που κάνετε συγκρίνοντας τα επίπεδα κατανάλωσης, σας δίνει συμβουλές για το πώς να κάνετε την οδήγησή σας πιο οικονομική.


Ο σύγχρονος εκπρόσωπος της Seat στα αυτοκίνητα πόλης είναι γνωστός και καταξιωμένος. Το Mii είναι μια από τις αξιοσέβαστες προτάσεις στην κατηγορία, χάρη τόσο στη νεανική, διαχρονική εμφάνιση όσο και στο έξυπνο πακέτο μηχανικών μερών by VW group. Δοκίμιο του GOCAR στη συγκεκριμένη περίπτωση αποτελεί η νέα, ειδική έκδοση I-TECH με στοιχεία όπως ζάντες 14’’ σε χρώμα τιτανίου, σύστημα συνδεσιμότητας SEAT Portable System, ειδικές επενδύσεις εσωτερικού, μέχρι και σπέσιαλ κάλυμμα για το κλειδί.

 

ΔΕΣ ΕΔΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ Mii 5D ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

 

Στην καμπίνα, η δερμάτινη επένδυση σε τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων και το SEAT Portable System με την οθόνη αφής και το συγχρονισμό Bluetooth δίνουν τον απαραίτητο αέρα αναβάθμισης. Φυσικά, όπως και σε κάθε άλλη έκδοση του μικρού Seat η ποιότητα είναι προσεγμένη με καλοβιδωμένα σκληρά υλικά, ανθεκτικές υφασμάτινες επενδύσεις και παντελή έλλειψη τριγμών. Το χρωματισμένο εμπρός μέρος του ταμπλό προσθέτει στον ευχάριστο διάκοσμο, η θέση οδήγησης βολεύει σχεδόν κάθε ανάστημα, η ορατότητα είναι πολύ καλή περιμετρικά, η εργονομία είναι απροβλημάτιστη και οι θήκες στην κονσόλα και τις πόρτες είναι λιγοστές μεν, πρακτικές δε.

 

ΔΕΣ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ SEAT

 

Η καμπίνα του Mii 5d εκτός από ευχάριστη είναι και ευρύχωρη. Το μικρό μήκος (3,56 m) συνδυάζεται με μεγάλο μεταξόνιο (2,42 m) το οποίο εξασφαλίζει υπεραρκετό χώρο για τέσσερις ενήλικες και μεγάλο πορτμπαγκάζ 251 λίτρων, που φτάνει τα 951 λίτρα με την αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος. Όσοι κάτσουν πίσω θα εκτιμήσουν τον μεγάλο αέρα για το κεφάλι και τα πόδια, θα αναζητήσουν ωστόσο μάταια τη δυνατότητα πλήρους ανοίγματος των παραθύρων τα οποία ανοίγουν ελαφρώς λοξά προς τα έξω, όπως σε πολλά παλιά τρίθυρα hatchback – παρότι μιλάμε για 5-θυρο αυτοκίνητο. Για την ασφάλεια φροντίζουν οι τέσσερις αερόσακοι (με τους πλευρικούς να προστατεύουν τόσο το θώρακα όσο και το κεφάλι οδηγού και συνοδηγού) και το ESP που είναι στάνταρ, ενώ ο εξοπλισμός άνεσης πέραν του SEAT Portable System περιλαμβάνει air condition, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, και ράδιο-CD με MP3, AUX-in και USB.

 

Οικονομία πάνω απ’ όλα

Στο δρόμο το Mii παρουσιάζει δύο διαφορετικά πρόσωπα. Αν κινείσαι χαλαρά απολαμβάνεις ζωηράδα και οικονομία. Το ατμοσφαιρικό 3κύλινδρο 1.000άρι μοτέρ βενζίνης των 60 ίππων και 95 Nm ροπής είναι εντυπωσιακά ελαστικό από τις χαμηλές στροφές και κινεί με σχετική άνεση το μικρό Seat στην πόλη, αλλά και σε περιαστικές διαδρομές. Το μεγάλο του ατού είναι η ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, χάρη και στο στάνταρ start/stop. Στην πόλη το trip computer κυμαίνεται σε τιμές κοντά στα 6,0 lt/100 km, ενώ αν βγεις λίγο παραέξω, σε πιο ανοιχτές διαδρομές μπορείς εύκολα να δεις νούμερα ελάχιστα πάνω από 4,0 lt/100 km (μέση εργοστασιακή κατανάλωση: 4,5 lt/100 km). Και αυτό επειδή η προθυμία του κινητήρα στις 1.000 με 2.500 rpm υπερκαλύπτει την πολύ μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου. Και κάτι ακόμη: με εκπομπές CO2 στα 95 g/km, το Mii απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.

 

ΔΕΣ ΕΔΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΜΟΝΤΕΛΩΝ SEAT

 

Από την άλλη, αν θελήσεις να κινηθείς γρήγορα, η έλλειψη ισχύος γίνεται αισθητή, όχι τόσο στις επιταχύνσεις από στάση (0-100 km/h σε 14,4 sec) όσο στις ρεπρίζ, ειδικά με το air condition στο ΟΝ. Σε κάθε περίπτωση, ο κινητήρας διακρίνεται για την ήσυχη και πολιτισμένη λειτουργία του. Άριστη είναι και η λειτουργία της ανάρτησης, η οποία απορροφά με άνεση λακκούβες και σαμαράκια ενώ την ίδια στιγμή προσφέρει ποιοτική κύλιση και εξαιρετικά καλό κράτημα που σου επιτρέπει να διατηρείς υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα ακόμη και σε επαρχιακό δρόμο με συνεχείς στροφές. Στα συν και το κιβώτιο που αλλάζει ευχάριστα σχέσεις, ολοκληρώνοντας τον ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα του Mii.

 

συμπέρασμα

Το πακέτο I-TECH δίνει ένα ακόμη ατού στο Seat Mii, το οποίο συνεχίζει να διακρίνεται για την πρακτικότητα, την ευρυχωρία και την εντυπωσιακή οικονομία που προσφέρει. Και όλα αυτά σε τιμή που το καθιστά μια από τις πιο ελκυστικές επιλογές στη μικρή κατηγορία. Το μοτέρ των 60 ίππων είναι ιδανικό αν οι μετακινήσεις σου είναι κυρίως αστικές και σπάνια περιλαμβάνουν και διαδρομές εκτός πόλης.

Seat Mii 5door

POLL

Θεωρείτε αρκετή την κρατική επιδότηση για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου;

  • Ναι, ίσως μάλιστα αγοράσω ένα.
  • Όχι, είναι μικρή η επιδότηση.
  • Τα κίνητρα είναι αρκετά αλλά τα ηλεκτρικά παραμένουν ακριβά.
  • Θα έπρεπε να επιδοτούνται και τα plug-in υβριδικά.
83
GOCAR Magazine #83

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...