ΔΟΚΙΜΗ: Piaggio Liberty 150 I-GET ABS

Κοπελίτσες, κυρίες και κύριοι και γενικά όλοι όσοι πιστεύετε στην άνεση που συνδυάζεται με απαράμιλλο στυλ και ιταλική φινέτσα, δεν χρειάζεται να ψάξετε άλλο. Η Piaggio έχει την απάντηση

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κακά τα ψέματα. Η σκουτερο-κίνηση μέσα στη πόλη σήμερα έχει ξεπεράσει τα όρια του απλά πρακτικού. Όσο και αν σας φαίνεται περίεργο, πλέον τα πάλαι ποτέ αθώα, με έμφαση στη πρακτικότητα σκουτεράκια είναι πλέον αντικείμενα… πόθου. Ναι, ναι μην το κοροϊδεύετε, η εμφάνιση και η γενικότερη εικόνα έχει ξεφύγει, γιατί απλά έχει ξεφύγει και το αγοραστικό κοινό που όλο και ανεβαίνει κοινωνικές τάξεις, ενώ τα κοριτσάκια ανακαλύπτουν και αυτά ότι με δύο τροχούς μπορούν πλέον να κινηθούν άνετα και χωρίς περιορισμούς.

 

Εικόνα

Τα πάντα είναι εικόνα! Και το νέο Liberty 150 I-GET ξέρει πολύ καλά να παίζει το παιχνίδι του εντυπωσιασμού. Κανείς δεν μπορεί παρά να θαυμάσει όχι μόνο τη σχεδίασή του, αλλά και την ποιότητά του. Πραγματικά εντυπωσιακό και στυλάτο. Είναι και τα “λεντάκια” εμπρός που κάνουν δουλειά, είναι και οι χρωματισμοί του και ειδικά στο Marrone Etna της δοκιμής μας με τη μπεζ σέλλα (η οποία ανασηκώνεται για να χωρέσει ένα κράνος), όλο βλέμματα ζήλειας έκλεβε. Είναι βέβαια και το πλαστικό σε απομίμηση δέρματος που το ξεχωρίζει, αλλά και οι όμορφες ζάντες. Με διαφορά ό,τι πιο στυλάτο αλλά και όμορφο μικρό έχουμε οδηγήσει τελευταία, έτσι όπως μόνο οι Ιταλοί μπορούν και σχεδιάζουν, μακριά από υπερβολές και διακοσμητικά στοιχεία. Εδώ μιλάμε για καθαρή όμορφη σχεδίαση, που μόνο όποιος τρώει… πουτανέσκα μπορεί και σχεδιάζει. Βλέπετε, τίποτα δεν είναι άσχετο!



Η τεχνολογία του θα λέγαμε ότι είναι συμβατική, αλλά απόλυτα μοντέρνα. Ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 155 κυβικών (πάντα τετράχρονος) έχει εκκεντροφόρο επικεφαλής και τρεις βαλβίδες. Η απόδοσή του φτάνει τους 13 ίππους στις 7.750 rpm και τα 13 Nm ροπής στις 6.500 rpm, χάρη σε τροφοδοσία με ψεκασμό. Η μετάδοση γίνεται με φυγοκεντρικό ιμάντα και το πλαίσιο είναι μονής σωλήνας και μεταλλικό. Τα φρένα αποτελούνται από δισκόφρενο εμπρός 240 mm με μονοκάναλο ABS της Bosch και ταμπούρο πίσω, το τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός έχει διαδρομή 78 mm και πίσω το μονό αμορτισέρ 74,5 mm. Πάντως πρέπει να πούμε ότι οι αναρτήσεις χαρακτηρίζονται ως σφιχτές και αυτό με την επίσης σφιχτή σέλα δεν βοηθά την άνεση. Δείχνει καθαρά ότι έχει σχεδιαστεί για καλύτερες συνθήκες δρόμων από τους ελληνικούς, αλλά τη διαφορά την κάνει ο εμπρός τροχός των 16 ιντσών. Πραγματικά μεγάλη διαφορά και μεγάλη βοήθεια!

 

Ανακατώνει

Το 150άρι Liberty της Piaggio δεν κινείται ακριβώς, “ανακατώνει” τη πυκνή κυκλοφορία της πόλης. Είναι σαν παιχνίδι. Μόλις συνηθίσεις λίγο το ύψος της σέλας στα 786 mm και τη γρήγορη γεωμετρία, μπορεί να κινηθείς με σπιρτάδα ανάμεσα στα σταματημένα αυτοκίνητα χάρη στον πρόθυμο κινητήρα. Τόσο γρήγορα που πολύ δύσκολα θα σε πιάσουν ακόμα και σκουτεράκια με διπλάσια κυβικά. Πιάνει εύκολα τα 80 km/h με δύο άτομα και αν το ανοίξεις, θα φτάσεις και τα 100+. Όμως, κάτι φαίνεται ότι δεν πέτυχε σε ότι έχει να κάνει με την άνεση. Όπως είπαμε ήδη, τόσο οι αναρτήσεις όσο και η σέλα είναι πιο σφιχτές από ότι πρέπει με αποτέλεσμα μετά από κάνα… μισάωρο πάνω στο Liberty, να αρχίζουν τα “μαλακά” σου να δυσανασχετούν.

Αν πάντως αυτό που θέλεις είναι πέρα από την σκουτερο-κίνηση, αν η εικόνα σου είναι σημαντική, αν θέλεις το στυλ σου να διαφέρει, το νέο Liberty έχει αυτό το κάτι το παραπάνω! Χωρίς μάλιστα να ζητάει πολλά, με την τιμή του στα 2.450 €.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...