Πρώτη επαφή με το νέο Renault Megane στην Ελλάδα

Παρουσιάστηκε επί ελληνικού εδάφους το νέο γαλλικό μικρομεσαίο και θα διατίθεται άμεσα στην αγορά μας

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
με μια ματιά

Αυτή είναι η νέα, τέταρτη γενιά του Renault Megane που μετρά σχεδόν 20 χρόνια στην αγορά σημειώνοντας επιτυχίες σε τομείς όπως η ασφάλεια και η οδική συμπεριφορά. Η νέα γενιά φέρνει επιπλέον, την τεχνολογία και αισθητική, με μια πλούσια γκάμα αποδοτικών κινητήρων.


Το Renault Megane πέρασε αισίως στην τέταρτη γενιά του έχοντας να επιδείξει σημαντικές αλλαγές. Αναμφίβολα αποτελεί το μοντέλο στο οποίο η γαλλική φίρμα θα χτίσει, ελπίζοντας στην επιστροφή του σε μια από τις δυσκολότερες κατηγορίες. Σε επίπεδο σχεδιασμού οι Γάλλοι δεν ξεφεύγουν από τα «καλούπια» τους ακολουθώντας τις γραμμές που τους ξεχωρίζουν από το πλήθος.

Μεγαλύτερο και πιο άνετο

Το νέο Megane πατά στη νέα πλατφόρμα CMF και είναι πιο μεγάλο σε γενικές γραμμές, αποκτώντας πιο επιβλητική εμφάνιση, ενώ εξοπλίστηκε και με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε επίπεδο άνεσης και ασφάλειας. Βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι του 1.5 dCi με τον diesel κινητήρα που αποδίδει 110 ίππους για την πρώτη οδηγική επαφή μαζί του επί ελληνικού εδάφους.

Στο εσωτερικό τις εντυπώσεις κλέβει αναμφίβολα το σύστημα R-Link2 με τη μεγάλη κάθετα τοποθετημένη οθόνη με διάσταση 8,7 ιντσών που παρέχει τον έλεγχο για λειτουργίες όπως το σύστημα πολυμέσων, πλοήγησης, αλλά και στην ανώτερη έκδοση για το σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης 4Control. Εργονομία και άνεση παίρνουν καλό βαθμό, με τα χειριστήρια να είναι εκεί που έχεις συνηθίσει να τα αναζητάς και τα καθίσματα να παρέχουν καλή στήριξη στο σώμα, κρατώντας οδηγό και επιβάτες ξεκούραστους ακόμα και σε μεγάλο ταξίδι.

Με σύγχρονη τεχνολογία



Το νέο Megane εξοπλίζεται με τα τελευταίας γενιάς συστήματα υιοθετώντας τεχνολογία από ανώτερες κατηγορίες. Μεταξύ άλλων διαθέτει ενεργό φρενάρισμα ανάγκης (ACC), προειδοποίηση για ακούσια αλλαγή λωρίδας (LDW), σύστημα ειδοποίησης για ασφαλή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα (DW), υπέρβασης του ορίου ταχύτητας με αναγνώριση πινακίδων και αναγνώριση κινδύνου στην «τυφλή» γωνία στο πλάι του αυτοκινήτου.

Επιπλέον, διαθέτει σύστημα αυτόματης εναλλαγής μεσαίων και μεγάλων φώτων για καλύτερη ορατότητα στον οδηγό, ενώ παράλληλα δεν «τυφλώνει» τον αντιθέτως ερχόμενο. Ενεργό ρυθμιστή ταχύτητας, που διατηρεί την επιθυμητή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και λειτουργεία από τα 50 έως τα 140 km/h.

Όσον αφορά την οδήγηση, το Megane γίνεται το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία του που εφοδιάζεται με σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης 4Control. Αυτό είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις GT και είναι εξελιγμένο από την Renault Sport για να προσφέρει περισσότερη ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες και μεγαλύτερη ευελιξία στις χαμηλές.

Με έμφαση στην οικονομία



Αποδοτικοί κινητήρες βενζίνης και diesel απαρτίζουν τη γκάμα του νέου Renault Megane. Στη βάση τοποθετείται ο 1.2 TCE τούρμπο βενζίνης με απόδοση 100 ίππων και 175 Nm ροπής, ο οποίος εκπέμπει 120 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο, καταναλώνοντας 5,4 lt/100 km. Ο ίδιος κινητήρας με απόδοση 130 ίππων και 205 Nm εστιάζει περισσότερο στις επιδόσεις, ενώ στην κορυφή των κινητήρων βενζίνης τοποθετείται ο 1.6 τούρμπο με 205 ίππους και 280 Nm ροπής. Αυτός συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων και αποκλειστικά με την έκδοση GT.

Η οικογένεια των diesel περιλαμβάνει τους dCi με χωρητικότητα 1,5 και 1,6 λίτρων. Ο πρώτος διατίθεται με απόδοση 90 και 110 ίππων, ενώ ο δεύτερος φτάνει τους 130 ίππους με ροπή που αγγίζει τα 320 Nm. Η κατανάλωση σε αυτές τις περιπτώσεις είναι αρκετά χαμηλή, κάτω από τα 4,0 lt/100 km. Κατά την πρώτη επαφή μας με το αυτοκίνητο είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την έκδοση 1.5 dCi με τους 110 ίππους και τα 260 Nm ροπής.

Η ροπή κυριαρχεί, χαρίζοντας απροβλημάτιστες ενδιάμεσες επιταχύνσεις ή αν θέλετε, προσπερνάει με τη σκέψη, με το Megane να επιδεικνύει σταθερότητα και αμεσότητα στις εντολές του οδηγού ακόμα και σε απαγορευτικά χιλιόμετρα. Η κατανάλωση σε ρυθμούς ταξιδιού κρατήθηκε χαμηλά, όπως επίσης και τα επίπεδα θορύβου, με την καμπίνα του νέου Megane να διακρίνεται για την ηχομόνωσή της.

Τα νέα μέσα από τη Renault θέλουν το Megane να αποκτά μια ακόμα έκδοση μέσα στο 2018. Αυτή θα είναι μια mild hybrid, που θα βασίζεται στον 1.5 dCi με τους 110 ίππους. Το diesel – ηλεκτρικό σύνολο θα προσφέρει χαμηλότερη κατανάλωση και άμεση απόκριση στο γκάζι, ιδιαίτερα στις χαμηλές στροφές. Επιπλέον, θα εκπέμπει μόλις 76 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο, με τη μέση κατανάλωση να είναι 2,9 lt/100 km.

Δείτε αναλυτικά τις τιμές, τις εκδόσεις και τους εξοπλισμούς του νέου Renault Megane

συμπέρασμα

Το νέο Renault Megane φιλοδοξεί να κερδίσει ξανά την αίγλη του στη δύσκολη κατηγορία των μικρομεσαίων μοντέλων. Έχει αρκετά εφόδια που μπορεί να του χαρίσουν τη διάκριση, αφού ξεχωρίζει για την αισθητική του, την τεχνολογία του και τη γαλλική καταγωγή του στο δρόμο, ο οποίος όμως δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα.


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

New Renault Megane 2015

Renault Megane GT 2016 - expertise & passion

POLL

Θεωρείτε αρκετή την κρατική επιδότηση για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου;

  • Ναι, ίσως μάλιστα αγοράσω ένα.
  • Όχι, είναι μικρή η επιδότηση.
  • Τα κίνητρα είναι αρκετά αλλά τα ηλεκτρικά παραμένουν ακριβά.
  • Θα έπρεπε να επιδοτούνται και τα plug-in υβριδικά.
86
GOCAR Magazine #86

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...