ΟΔΗΓΟΥΜΕ το νέο Toyota C-HR

Βρεθήκαμε στην Μαδρίτη για να έρθουμε σε πρώτη επαφή με το νέο Toyota C-HR και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις πίσω από το τιμόνι του

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η πολυτέλεια της πρόκλησης. Στην κατηγορία των compact SUV η Toyota κάνει ένα στρατηγικό ελιγμό και επενδύει στο design, παίζοντας μόνη της σε ένα διαφορετικό γήπεδο και ουσιαστικά χωρίς αντίπαλο. Όπως και να το κάνουμε είναι πολυτέλεια το να μπορείς να επενδύεις στη πρόκληση.

με μια ματιά

Το νέο Toyota C-HR καταφέρνει να ξεχωρίζει με την αισθητική του και την εν γένει φιλοσοφία του. Ένα ευχάριστο αυτοκίνητο στο δρόμο, ικανό να κάνει πολλά πράγματα με ευκολία.

Είναι ένα διαφορετικό αυτοκίνητο. Από όποια πλευρά και αν το δεις είναι διαφορετικό. Και δεν αναφερόμαστε μόνο στην σχεδόν στα όρια του προκλητικού σχεδίασή του, αλλά και στο όλο του concept που αδιαφορεί για παράγοντες όπου άλλοι κατασκευαστές δίνουν πραγματικές μάχες.

Σημείο πρώτο λοιπόν ας δούμε τα πράγματα από την αρχή και πρώτα από όλα το όνομά του που ακολουθεί αρχικά γραμμάτων και όχι ονοματολογία όπως μας είχε συνηθίσει η Toyota. Έτσι το αυτοκίνητο ονομάζεται C-HR που ήταν η σχεδιαστική του πρωτότυπη ονομασία και απαρνιέται ονόματα όπως Yaris, Auris, Avensis κ.α. σε μια προσπάθεια (πιστεύουμε) να απομακρυνθεί όσο γίνεται από τα mainstream αυτοκίνητα της εταιρείας, Σε μια προσπάθεια να δηλώσει ακόμα και με την ονομασία του τη διαφορετικότητά του!


Σημείο αναφοράς δεύτερο, η σχεδίασή του. Όπως και να το κάνουμε, από όποια πλευρά και αν το δει κανείς το C-HR είναι διαφορετικό και στα πιο συντηρητικά μάτια σίγουρα θα φαντάζει προκλητικό. Και θα το υποστηρίζαμε αυτό συγκαταλέγοντάς το μάλιστα στις ευχάριστες προκλήσεις! Γιατί δεν βρήκαμε μια άσχημη, η λιγότερο ενδιαφέρουσα γωνία στη σχεδίαση. Δεν θα το χαρακτηρίζαμε σαν εύκολο στο μάτι και σίγουρα απαιτεί συνήθεια, αλλά εδώ η πρόκληση δεν γίνεται για χάρη της πρόκλησης και μόνο. Εδώ αντίθετα έχουμε να κάνουμε με μια συνειδητή προσπάθεια από τη Toyota να αλλάξει την εικόνα της και θα υποστηρίζαμε ότι το καταφέρνει. Μια απόφαση που συνεχίζεται και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου που και αυτό είναι ξεχωριστό και διαφορετικό με μεγάλη κεντρική οθόνη και υψηλό παράκεντρο τούνελ, που χαρακτηρίζει την όλη σχεδίαση. Ευχάριστο, πολύ ευχάριστο.

συμπέρασμα

Η αισθητική του δεν θα περάσει απαρατήρητη από κανένα κερδίζοντας αναμφίβολα τις εντυπώσεις, με τα σχόλια να μην είναι μόνο προς την μία πλευρά. Ο μικρός κινητήρας ταιριάζει γάντι με το αυτοκίνητο, ενώ και η ενδιαφέρουσα τιμή του σε συνδυασμό με το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού του, το βάζει για τα καλά στην κατηγορία των SUV, στην οποία αναμένεται να φέρει εξελίξεις.

Τρίτο σημείο, η απάθεια της Toyota σε παράγοντες όπως οι χώροι τους οποίους θυσιάζει για χάρη του design. Πολλοί θα πουν ότι το αυτοκίνητο για τις εξωτερικές του διαστάσεις που φτάνουν τα 4,360 m σε μήκος δεν διαθέτει τους ανάλογους εσωτερικούς χώρους. Και έχουν δίκιο γιατί το αυτοκίνητο δεν είναι μεγάλο και όχι μόνο δεν είναι ευρύχωρο, αλλά για τους πίσω επιβάτες μάλιστα θα το χαρακτηρίζαμε και σαν κλειστοφοβικό, λόγω του μικρού πίσω παράθυρου. Αυτό σίγουρα το ήξεραν στην Toyota, αλλά στο κοινό που απευθύνεται το C-HR πολύ λίγο ενδιαφέρει αν οι πίσω επιβάτες θα θαυμάζουν το σκηνικό!


Σημείο τέταρτο, η προσπάθεια της Toyota να κερδίσει τη καρδιά του ευρωπαίου οδηγού. Κατά τη παρουσίαση του αυτοκινήτου θα πρέπει να το ανέφεραν αυτό τουλάχιστον πενήντα φορές. «Το σχεδιάσαμε για τον Ευρωπαίο οδηγό», «κομμένο και ραμμένο για οδηγούς που κινούνται με υψηλότερη μέση ταχύτητα», «για όσους θέλουν κάτι περισσότερο», χάσαμε το μέτρημα στο τέλος! Το αποτέλεσμα ήταν ένα γλυκό οδηγικά αυτοκίνητο με ροή και συνεργάσιμο τιμόνι. Βέβαια το κέντρο βάρους παραμένει ψηλά, αλλά δεν «πέφτει» πάνω στο εσωτερικό τροχό στις στροφές, παραμένει ουδέτερο με αξιόλογη κατευθυντικότητα και μόνο οριακά ανοίγει τη γραμμή του, αλλά σηκώνοντας λίγο το πόδι από την… ευτυχία μαζεύει τη γραμμή του και κανένα πρόβλημα. Δεν είναι ένα σπορτίβικο αυτοκίνητο, άλλωστε δεν θα μπορούσε να ήταν, αλλά ένα all-rounder όπου όλοι θα αισθανθούν άνετα πίσω από τιμόνι τους. Προσοχή εδώ η νέα πίσω ανάρτηση είναι αυτή που κάνει τη διαφορά και η οποία από την Toyota αναφέρεται ως διπλά ψαλίδια, αλλά για εμάς θα την ονομάζαμε σαν πολλαπλών συνδέσμων. Όπως και αν την πείτε όμως το σημαντικό είναι ότι μεταμορφώνει το C-HR προς το καλύτερο ελέγχοντας πολύ καλύτερα το πίσω μέρος το οποίο στην υβριδική έκδοση επιβαρύνεται και από τις μπαταρίες!


Σημείο πέμπτο η χρήση μηχανικών μερών από το Prius, που δεν ήταν και η καλύτερη επιλογή γιατί το σύνολο των 1,8 λίτρων των 122 ίππων με τη βοήθεια του ηλεκτροκινητήρα δεν διαθέτει την πιο ομαλή λειτουργία της δίνοντας την αίσθηση ότι συνεχώς πατινάρει λόγο της CVT μετάδοσης με τα αυτιά και την όλη αίσθηση να υποφέρει. Βέβαια η κατανάλωση κρατιέται στα 3,8 lt /100 km και το CO2 στα μόλις 86 gr/km αλλά το σύνολο του κινητήρα/μετάδοσης κατά τη γνώμη μας χρειάζεται ακόμα εξέλιξη, για να γίνει το C-HR όχι μόνο αποδοτικό, αλλά και ευχάριστο.

Αντίθετα ο μικρός κινητήρας με τον υπερσυμπιεστή και το intercooler αποδίδοντας 116 ίππους αποδείχτηκε πολύ πιο ευχάριστος αν και το τράβηγμά του μέχρι τις 2.500 rpm δεν ήταν κάτι αξιομνημόνευτο. Σε συνδυασμό με το εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο άφησε τις αναρτήσεις να δουλέψουν και το πλαίσιο να αναδείξει τις χάρες του.

Σημείο έκτο και τελευταίο, η Toyota κάνει τη διαφορά και μάλιστα με τιμές πολύ λογικές που αρχίζουν από τα 20.300 ευρώ για τον μικρό κινητήρα και 24.700 για τον μεγάλο υβριδικό. 

Δείτε επίησης πατώντας εδώ τις τιμές του νέου Toyota C-HR

Δείτε επίσης πατώντας εδώ τα πάντα για το νέο Toyota C-HR

 

TOYOTA C-HR MADRID

POLL

Τι κίνητρα πρέπει να δοθούν για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα;

  • Έκπτωση τουλάχιστον 5.000 ευρώ
  • Δωρεάν στάθμευση παντού
  • Δωρεάν διέλευση από τους σταθμούς διοδίων
  • Δωρεάν φόρτιση σε δημόσιους σταθμούς
  • Όλα τα παραπάνω
64
GOCAR Magazine #64

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...