ΟΔΗΓΟΥΜΕ BMW 340i 2015

Η 3άρα παραμένει ακόμα και σήμερα ένας… εραστής, ακόμα και αν είναι πλέον σαράντα ετών!

  • -
  • -
Ισχύς326 PS
Ροπή450 Nm
Επιτάχυνση 0-100 km/h5,2 sec
Μέση κατανάλωση7,3 lt/100km
Εκπομπές CO2164 gr/km
Euro NCAP
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
με μια ματιά

Η 340i αντικαθιστά την 335i και κινείται από 6κύλινδρο 3.0 μοτέρ με απόδοση που φτάνει στους 326 ίππους και 450 Nm ροπής.

γλυκά
  • Επιδόσεις
  • Οδική συμπεριφορά
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Κιβώτιο ταχυτήτων
ξινά
  • Αίσθηση τιμονιού (για BMW)

Μην βλέπετε σήμερα τη BMW και το φωτοστέφανο που την περιβάλει, σαν μια από τις «leading» αυτοκινητοβιομηχανίες. Τα πράγματα δεν ήταν πάντα ρόδινα, υπήρξαν και σκληρές και δύσκολες μέρες που η ίδια της η ύπαρξη κρεμόταν από μια κλωστή. Βγήκε κατεστραμμένη από τον δεύτερο μεγάλο πόλεμο και η όλη τεχνολογία που είχε αναπτύξει κατά τις εχθροπραξίες, ειδικά στους κινητήρες αεροπλάνων της ήταν πλέον άχρηστη, αφού οι συνθήκες δεν επέτρεπαν στην ηττημένη Γερμανία να αναπτύξει αεροπορία. Μάζεψε όμως όσο θάρρος της είχε απομείνει και μπήκε και πάλι στη γραμμή παραγωγής με τα ταπεινά Isetta και 700. Αλλά τώρα ποιος τα θυμάται αυτά;

Τι ήταν λοιπόν η Σειρά 3; Εύκολη η απάντηση! Ήταν το αυτοκίνητο που έχτισε την BMW και την «ιδέα» BMW. Πάνω της στηρίχτηκε όλο το γερμανικό οικοδόμημα των Βαυαρών και της αστικής γερμανικής τάξης που ξαναγεννήθηκε από τα ερείπια. Άλλωστε δεν είναι καθόλου τυχαίο, τώρα που ζούμε την έκτη γενιά της, πως αντιπροσωπεύει το 25% των πωλήσεων της μάρκας, ενώ η μεγαλύτερη αγορά της είναι αυτή της Κίνας! Τόσο σημαντική είναι! Σκέψεις, λίγο πριν οδηγήσουμε την ανανεωμένη Σειρά 3 του 2015, στη νέα έκδοση 340i.

 

Γιατί στις Άλπεις;

Γιατί στις Άλπεις εκτός από αγελάδες φυτρώνουν και στροφές και όταν θέλεις να δοκιμάσεις τον νέο 3λιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα της «3» είναι η καλύτερη επιλογή. Η 340i με τον υπερσυμπιεζόμενο τετρακύλινδρο κινητήρα αποδίδει 326 ίππους και θα πρέπει να παραδεχτούμε ότι με τέτοια δύναμη, οι ανηφόρες δεν ήταν τελικά και πολύ… ανηφορικές. Το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σύμφωνα με τον κατασκευαστή σε μόλις 5,2 sec, η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h και η μέση κατανάλωση βενζίνης είναι 7,4 lt/100 km. Ένας κινητήρας πραγματικό διαμάντι που συνδυάζεται με ένα 8άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που μπορεί να τον αναδείξει. Να τονίσουμε ότι ο κινητήρας αυτός είναι ολοκαίνουργιος διαθέτοντας για πρώτη φορά θερμομόνωση, ώστε να κρατά τη θερμοκρασία της λειτουργίας ψηλά, ενώ ταυτόχρονα μειώνει και τον θόρυβο.

Σαν μείον μόνο θα αναφέραμε το μεγαλύτερο βάρος εμπρός, το οποίο κάνει αισθητή την παρουσία του στην είσοδο των στροφών δίνοντας στο τιμόνι μια ασάφεια που δεν μας έχουν συνηθίσει τα τιμόνια της BMW. Τώρα πάντως η διαφορά των ρυθμίσεων των αναρτήσεων μεταξύ comfort και sport είναι περισσότερο εμφανής από ποτέ. Σίγουρα πιο εμφανείς από τις διαφορές στην αισθητική που περιορίστηκαν σε νέους προφυλακτήρες με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα μαζί με νέα φώτα (βλέπε LED) εμπρός και πίσω. Τέλος, εσωτερικά υπάρχουν νέες αλουμινένιες διακοσμήσεις και περιμετρικός κρυφός εσωτερικός φωτισμός.

Οι αγελάδες πάντως συνέχισαν αμέριμνα να αναμασούν, παρά τις προσπάθειές μας. Ηθικό δίδαγμα: Οι αγελάδες δεν τρομάζουν με τίποτα!

συμπέρασμα

Ότι καλύτερο για επιδόσεις και σπορ οδήγηση, ένα σκαλί πριν την Μ3.

BMW 3 Series Sedan and Touring 2015 Official Launchfilm

POLL

Θεωρείτε αρκετή την κρατική επιδότηση για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου;

  • Ναι, ίσως μάλιστα αγοράσω ένα.
  • Όχι, είναι μικρή η επιδότηση.
  • Τα κίνητρα είναι αρκετά αλλά τα ηλεκτρικά παραμένουν ακριβά.
  • Θα έπρεπε να επιδοτούνται και τα plug-in υβριδικά.
89
GOCAR Magazine #89

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...