WRC 2011: Ράλλυ Ιορδανίας

Νίκη Ogier, 0,2 sec μπροστά από τον Latvala!!!

  • -
  • -

Με τη μικρότερη διαφορά στην ιστορία του WRC κέρδισε ο Sebastien Ogier το ράλλυ Ιορδανίας, 2 μόλις δέκατα του δευτερολέπτου μπροστά από τον Jari-Matti Latvala. Ο Ogier εκκινούσε πρώτος στις ειδικές της δεύτερης και τελευταίας μέρας του ράλλυ (το 1ο σκέλος ακυρώθηκε), έχοντας μειονέκτημα καθώς καθάριζε με το Citroen DS3 WRC το δρόμο για τους υπόλοιπους. Ο Latvala εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο το γεγονός, φέροντας στο τέλος της προτελευταίας ειδικής το Ford Fiesta RS WRC στην κορυφή, 0,5 sec μπροστά από τον Γάλλο. Στην τελευταία ειδική όμως ο Ogier ήταν αυτός που είπε την τελευταία λέξη, κερδίζοντας μαζί με τους 3 επιπλέον βαθμούς της Super Stage και τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στο WRC 2011. Ενδεικτικές είναι οι δηλώσεις του στο τέλος: “Απίστευη μέρα. Είχα τεράστια πίεση σήμερα. Είναι φοβερό συναίσθημα. Ο Jari-Matti ήταν τόσο γρήγορος που έπρεπε να οδηγώ συνεχώς «τέρμα γκάζι». Είμαι πολύ ευτυχισμένος που ο αγώνας τελείωσε έτσι”.

Ευτυχισμένος από την άλλη δεν πρέπει να είναι καθόλου ο Sebastien Loeb. Όχι τόσο για την 3η θέση στη γενική κατάταξη, όσο για το ότι χάνει από τον team mate του για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα. Φαίνεται πως ο επτάκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής βρήκε το μάστορά του. Τουλάχιστον, με τους βαθμούς της 3ης θέσης σε αγώνα και σούπερ ειδική πέρασε στην κορυφή της βαθμολογίας με 74 βαθμούς έναντι 72 του Mikko Hirvonen. Ο Φινλανδός της Ford έχασε πολύ χρόνο την πρώτη μέρα καθαρίζοντας το δρόμο. Στο δεύτερο σκέλος ανέκαμψε κάνοντας καλούς χρόνους, αποκομίζοντας βαθμούς από την 2η θέση στην σούπερ ειδική και την 4η στη γενική κατάταξη του αγώνα.

Στο κυνήγι των πρώτων ήταν και τις δύο μέρες ο Petter Solberg. Ο Νορβηγός πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής έκανε αίσθηση με τους χρόνους του και ήταν ξεκάθαρα μπροστά από τον Hirvonen, ωστόσο στάθηκε άτυχος στην 17η Ειδική Διαρομή όπου βγήκε από το δρόμο με αποτέλεσμα το DS3 του να κολλήσει σε βράχια. Καλύτερα τα πήγε ο Kimi Raikkonen φέροντας το μαύρο DS3 του στην 6η θέση, πίσω από το Stobart Fiesta του Mattew Wilsοn. Οι δυο τους είχαν τον δικό τους αγώνα, ο οποίος έληξε όταν ο Kimi είχε ένα κλατάρισμα στην 19η ΕΔ και έχασε πολύτιμο χρόνο. Την πρώτη οκτάδα συμπλήρωσαν οι Federicο Villagra (Munchi’s Ford Fiesta) και Khalid Al Qassimi (Abu Dhabi Fiesta), ενώ νικητής στην κατηγορία SWRC ήταν ο Bernardo Sousa με Ford Fiesta S2000.

Επόμενος αγώνας είναι το ράλλυ Σαρδηνίας 2011 στις 5-8 Μαΐου 2011, όπου θα δούμε για πρώτη φορά την ομάδα της Mini κόντρα στις Citroen και Ford, οι οποίες μετά το ράλλυ Ιορδανίας ισοβαθμούν στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών με 130 βαθμούς η καθεμία.

 

Ράλλυ Ιορδανίας 2011 - ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Αποτελέσματα

Νικητές Ειδικών Διαδρομών

Βαθμολογία Οδηγών

Βαθμολογία Ομάδων

Βαθμολογία Συνοδηγών

 

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...