Στο Madonie με Giulia Sprint Speciale

Σε μια μαγευτική διαδρομή του Targa Florio με όμορφα αυτοκίνητα

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η εποχή, ο καιρός και η τοποθεσία συνδυάστηκαν ιδανικά για να προσφέρουν ένα όμορφο σκηνικό με πράσινα τοπία κατά μήκος του σιρκουί του Madonie στη Σικελία. Ήταν αυτό ακριβώς το έντονο ανάγλυφο της περιοχής που χάρισε από την αρχή στον αγώνα μια όμορφη χροιά. Οι πάνω από εκατό προηγούμενοι αγώνες έχουν πραγματοποιηθεί σε τρεις διαφορετικούς γύρους, οι διαδρομές των οποίων είχαν διαφορετικό μήκος και περνούσαν από μέρη που αποτελούν πλέον τη «συμβολική καρδιά» του Targa Florio. Συνολικά, 305 χιλιόμετρα γεμάτα αδρεναλίνη. Τα τοπία που μπορεί να απολαύσει κανείς κατά τη διάρκεια της διαδρομής του αγώνα είναι πραγματικά εκπληκτικά, από τη μία η πολυσύχναστη παραλία και από την άλλη η ηρεμία του πάρκου του Madonie. Αυτές τις λίγες μέρες του αγώνα την ησυχία των βουνών έσπασε ο ήχος των κινητήρων. Αυτό είναι και ένα από τα χαρακτηριστικά του κινητήρα twin-cam της Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale.

Giulia Sprint Speciale (1963)

Η Giulia Sprint Speciale ήταν ένα εξελιγμένο μοντέλο που διέθετε κινητήρα twin-cam χωρητικότητας 1.600 cc, της ομώνυμης έκδοσης της Giulietta και σχεδιάστηκε από τον Franco Scaglione για τον οίκο Bertone. Η Giulietta Sprint Speciale ήταν μια από τις ωραιότερες δημιουργίες του, μακρύ και φαρδύ (μεγαλύτερο από το sedan), ένα εξαιρετικά χαμηλό και αεροδυναμικό coupe με κομψές καμπύλες γραμμές. Η απουσία προφυλακτήρων και η μεγάλη ξεχωριστή γρίλια, της χάρισαν αμέσως το status ενός dream car. Η εξελιγμένη αυτή σχεδίαση ήταν αποτέλεσμα μιας σχολαστικής έρευνας πάνω στην αεροδυναμική, χάρη στη χαμηλή μύτη και το ξεχωριστό κοφτό πίσω τμήμα. Οι επιδόσεις ήταν πράγματι εντυπωσιακές. Ο κινητήρας της Giulia SS, τοποθετημένος κατά τον διαμήκη άξονα εμπρός, των 1570 cc, απέδιδε 113 ίππους και άγγιζε την τελική ταχύτητα των 191 χλμ./ώρα.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...