F1: Θα έχουμε περισσότερα αποτελέσματα “εκπλήξεις” το 2016;

Θα υπάρξουν μεγάλες εντάσεις φοβούνται από την Mercedes

  • -
  • -

Από φέτος θα υπάρξει επιπλέον έλεγχος και πίεση από την Ομοσπονδία για να εφαρμοστεί το άρθρο 20.1 των αγωνιστικών κανονισμών της F1. Στο άρθρο αυτό αναφέρεται ότι ο «Ο οδηγός θα πρέπει να οδηγεί το μονοθέσιο μόνος του και χωρίς βοήθεια».

 

Είχαμε δει και στο παρελθόν τους μηχανικούς αγώνα να καθοδηγούν τους οδηγούς τους με συνεχείς ενημερώσεις για την κατάσταση των ελαστικών, την κατανάλωση καυσίμου, την κατάσταση της πίστας, τα προβλήματα των ανταγωνιστών, και άλλα. Πέρσι είχαμε τον περιορισμό στο τι θα μπορούσαν να μεταφέρουν, ενώ από φέτος θα απαγορεύεται η ενημέρωση για την φθορά των ελαστικών, την κατανάλωση καυσίμου και τις ρυθμίσεις του κινητήρα, ενώ θα παραμένουν οι ενημερώσεις για κρίσιμα θέματα ασφαλείας.

 

Από πλευράς Mercedes ο Toto Wolff πιστεύει ότι οι αλλαγές αυτές θα αυξήσουν τις πιθανότητες λάθους και θα έχουμε ανατρεπτικά αποτελέσματα. «Η αλλαγή αυτή θα φέρει λάθη και μεγαλύτερη ποικιλία αποτελεσμάτων, κάτι που είναι σημαντικό για το σπορ. Ο κόσμος θέλει ανατρεπτικές νίκες. Κουράζεται με το να κερδίζει το καλύτερο μονοθέσιο. Έχοντας πει αυτό θα πρέπει να είμαι προσεκτικός, γιατί η υπερηφάνεια μπορεί να φέρει μεγάλη πτώση. Δεν λέω ότι θα είμαστε και πάλι κυρίαρχοι, αλλά ότι ο κόσμος, φίλαθλοι και θεατές, θέλουν να πιστεύουν ότι ένας αουτσάιντερ μπορεί να κερδίσει και το αποτέλεσμα μπορεί να είναι διαφορετικό. Αυτός είναι ο λόγος που ανοίγουμε να δούμε ποδόσφαιρο. Υπήρχαν πολύ διαφορετικοί παγκόσμιοι πρωταθλητές στην F1 από ότι στην Premier League όπου έχουμε τις ίδιες ομάδες, αλλά υπάρχει η πιθανότητα για ένα τρελό αποτέλεσμα. Αυτό μπορεί να προκαλέσουν οι νέοι κανονισμοί»

 

Όμως η Mercedes είναι μια ομάδα με οδηγούς που έχουν δείξει ότι η ένταση είναι πλέον κομμάτι της καθημερινότητάς τους. «Οι επιλογές strat στον κινητήρα φέρνουν σημαντική διαφορά, γιατί όσο πιο πολύ τρέχεις με μεγαλύτερη ένταση, τόσο καλύτερα αμύνεσαι και καλύτερα επιτίθεσαι. Εάν ο οδηγός πρέπει να αποφασίσει μόνος του το πότε θα το χρησιμοποιήσει, θα επιφέρει διαφορετικές στρατηγικές, και οι οδηγοί θα το χρησιμοποιούν σε διάφορα σημεία του αγώνα. Έτσι θα υπάρχουν περισσότερες διαφορές ανάμεσα στα μονοθέσια και λιγότερο ιδανικές καταστάσεις. Εάν είσαι control freak, θα είναι ψυχοθεραπεία να το βλέπεις να εξελίσσεται με ένα τρόπο που δεν θες ή δεν θα έκανες. Τώρα όλα θα είναι στο χέρι του οδηγού. Θα έχει σημασία η προετοιμασία του αγώνα. Θα έχει σημασία η εξυπνάδα και να θυμάσαι τι ήταν κάποιο στοιχείο. Θα πρέπει να βασιστείς στην εξυπνάδα και στο ένστικτο για να αποφασίσεις το σωστό στοιχείο την σωστή στιγμή σε ότι αφορά την δύναμη του κινητήρα και την απόδοση δύναμης»

 

 

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...