Αποχωρεί από την F1 η Red Bull Racing;

Κρίσιμη συνάντηση …

  • -
  • -

Μπορεί στην αρχή της σαιζόν να φαινόταν κάτι το απίθανο, αυτή τη στιγμή όμως είναι ένα ορατό σενάριο. Και για όσους λένε ότι κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει, υπάρχει η απάντηση. Η Red Bull δεν χρειάζεται την F1 για να διαφημιστεί. Δεν είναι μια αυτοκινητοβιομηχανία που θέλει βιτρίνα. Είναι μια εταιρία που πουλά energy drinks και βρήκε την F1 για να διαφημιστεί. Πολύ εύκολα τραβάει την πρίζα. Και τώρα που το βάλαμε στην σωστή θέση ας δούμε που βρισκόμαστε.

 

Σύμφωνα με τον Helmut Marko αυτή την βδομάδα θα συναντηθούν τα αφεντικά της Red Bull για να αποφασίσουν το μέλλον. Αυτό που έχουν στο χέρι τους είναι κινητήρες του 2015 από την Ferrari, δηλαδή θα παίρνουν κινητήρες χειρότερους από αυτούς που θα παίρνουν του χρόνου η Haas και η Sauber.

 

Πριν από λίγο καιρό είχαμε αναλύσει γιατί η Ferrari ήθελε να δώσει κινητήρες. Μάλιστα ο ισχυρός άντρας της FIAT, Sergio Marchionne, συνεχίζει να υποστηρίζει την θέση αυτή, έχοντας απέναντί του τους Arrivabene και Allison, οι οποίοι δεν θέλουν να δώσουν στον μεγάλο τους αντίπαλο φρέσκο κινητήρα. Η RBR είναι γνωστό ότι έχει από τα καλύτερα μονοθέσια αεροδυναμικά, είναι στο όριο των κανονισμών και η Ferrari βρίσκεται σε τεράστιο δίλλημα.

 

H ομάδα από το Milton Keynes, αλλά και κατά επέκταση και η θυγατρική της Toro Rosso, βρίσκονται σε απίστευτο αδιέξοδο. Πλέον η τύχη της εξαρτάται από τον Dietrich Mateschitz, τον ιδιοκτήτη της Red Bull. Μέχρι και πριν από λίγες μέρες είχαν και το εναλλακτικό πλάνο της Audi/Volkswagen. Να πουλήσουν την ομάδα στο group VW και να την χορηγούν, με τους κινητήρες της Ferrari να είναι ένα ενδιάμεσο στάδιο για να πάνε σε κινητήρες Audi το 2018. Με τις τελευταίες όμως εξελίξεις το πλάνο μπαίνει στο ντουλάπι.

Η επιστροφή στην Renault πλέον δεν υφίσταται.

 

Υπάρχουν και κάποια άλλα σενάρια. Η Red Bull έχει δεσμευτεί ότι μέχρι το 2020 θα βρίσκεται στην F1. Για να βγει από αυτό θα πρέπει να πληρώσει γύρω στα 500εκ δολ. Ακριβό το τίμημα. Θα το πληρώσει ο Mateschitz δεχόμενος την ήττα του ; Θα το πάει ακόμα πιο βαθιά αγοράζοντας μερίδιο στην Delta Topco, την εταιρία που έχει τα εμπορικά δικαιώματα και θα χορηγήσει όλη την F1;

 

Κανένας δεν μπορεί να πει με σιγουριά τι μέλει γενέσθαι. Ο Mateschitz είναι ένας άνθρωπος που δεν μπορείς να τον ελέγξεις, ούτε να προβλέψεις τις κινήσεις του. Όλα τα σενάρια είναι ανοιχτά και η εβδομάδα κρίσιμη. Θα επιτρέψει ο Bernie Ecclestone να χάσει 2 σημαντικές ομάδες; Τι ανταλλάγματα θα δώσει για να κρατήσει την Red Bull μέσα; Ή τι ανταλλάγματα θα δώσει στην Ferrari για να τους δώσει κινητήρες του 2016;

 

Είναι μια πολύ μπλεγμένη κατάσταση …

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...