Έλεγχος στις ενδοεπικοινωνίες της F1

H FIA κάνει αυστηρότερο τον έλεγχο της επικοινωνίας μεταξύ οδηγού και ομάδας στους αγώνες της F1 και απειλεί με αποκλεισμό όσους δεν εναρμονιστούν στη νέα σχετική οδηγία.

  • -
  • -

Βασισμένοι στον κανονισμό που λέει ότι ο οδηγός θα πρέπει από μόνος του και χωρίς βοήθεια να οδηγεί το μονοθέσιο, η FIA αποφάσισε να ελέγξει το τι μπορούν να πουν οι μηχανικοί στους οδηγούς τους. Με τεχνική οδηγία που έστειλε η FIA στις ομάδες, γίνεται σαφές το ότι δεν θα πρέπει να υπάρχουν συστάσεις και οδηγίες από την ομάδα που θα μπορούσαν να "βοηθήσουν" τους οδηγούς να κάνουν ταχύτερους γύρους. Με τον τρόπο αυτό θα σταματήσουμε να ακούμε τους μηχανικούς να ενημερώνουν τους οδηγούς για το που, σε ποιο σημείο της πίστας, χάνουν χρόνο και πως ενδεχομένως θα μπορούσαν να το διορθώσουν. Στις περιπτώσεις μη υπακοής στην οδηγία, θα επιβάλλεται αποκλεισμός του οδηγού από τον αγώνα. Φυσικά, όλες οι συνομιλίες θα καταγράφονται ώστε να υπάρχει και διαφάνεια στο σχετικό κομμάτι. Μάλιστα, το περιοδικό Autosport δημοσίευσε μια λίστα με το τι επιτρέπεται και τι απαγορεύεται. Σύμφωνα με τη λίστα αυτή, επιτρέπεται: 

-    Να πεις σε ένα οδηγό εάν επιτρέπεται ή όχι να αλλάξει λάστιχα

-    Οδηγίες από την ομάδα εάν είναι να προσπεράσει ή να αφήσει να τον προσπεράσουν

-    Να προειδοποιεί τον οδηγό για κίνηση στα προκριματικά ή τον αγώνα

-    Για θέμα ασφαλείας με κίτρινες σημαίες ή επικίνδυνες καταστάσεις         

ενώ αντίστοιχα, απαγορεύεται ενημερώσεις για:

 

-    Αλλαγή ρυθμίσεων στο μονοθέσιο για να βελτιωθεί η απόδοσή του

-    Την κατανάλωση καυσίμου ή του ρυθμού που κρατάει ο οδηγός

-    Την επίδοση του οδηγού και που μπορεί να βελτιωθεί

-    Την κατάσταση των ελαστικών

-    Τον γύρο σχηματισμού ή για το πώς ο οδηγός θα εκκινήσει καλύτερα

Επιπλέον, απαγορεύονται κωδικοποιημένοι διάλογοι μεταξύ μηχανικών και οδηγών και τώρα περιμένουμε να δούμε πως θα χειριστούν το θέμα οι ομάδες κατά τη διάρκεια του επόμενου αγωνιστικού τριημέρου.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...