Γιατί αποκλείστηκε ο Ricciardo;

Μια ματιά στο παρασκήνιο

  • -
  • -

Ο Ricciardo έχασε την δεύτερη θέση που πήρε στον αγώνα της Κυριακής επειδή το μονοθέσιό του, χωρίς την δική του υπευθυνότητα, ξεπερνούσε συνεχώς το όριο κατανάλωσης των 100 κιλών/ώρα. Όμως υπάρχει και παρασκήνιο.

 

Όπως είναι λογικό με την χρήση περισσότερου καυσίμου, ξεπερνώντας το όριο της ροής, ο Ricciardo θα μπορούσε να οδηγήσει πιο επιθετικά από τον ανταγωνισμό, έχοντας καθαρό πλεονέκτημα.  Ο έλεγχος ροής ελέγχεται σε πραγματικό χρόνο χρησιμοποιώντας ένα εξάρτημα της εταιρίας Gill. Αυτοί οι μετρητές χρησιμοποιούν υπέρηχους για να ελέγχουν την ροή. Παρόλο που είναι εγκεκριμένοι από την FIA, είναι ιδιοκτησία των ομάδων και κάθε σένσορας έχει ρυθμιστεί χωριστά. Η Red Bull είχε πρόβλημα με τον δικό της σένσορα από την αρχή. Από το μονοθέσιο του Ricciardo έφευγαν προς το κέντρο ελέγχου δεδομένα που δεν είχαν συνέχεια και η RBR αναγκάστηκε να πάει σε άλλο μετρητή το Σάββατο. Όμως και αυτός ήταν προβληματικός και έδινε «μη ικανοποιητικά» νούμερα. Η FIA ενημέρωσε την RBR να πάει πίσω στον αρχικό και να τον ρυθμίσει ώστε να πέφτει μικρότερη ροή. Αυτό που έκανε η ομάδα ήταν ναι μεν να βάλει τον παλιό, αλλά να μην πειράξει τις ρυθμίσεις,

χρησιμοποιώντας το δικό της σύστημα μέτρησης.

 

Κατά την διάρκεια του αγώνα η FIA ενημέρωσε την RBR ότι η κατανάλωση ήταν μεγάλη και έπρεπε να την μειώσουν, αλλά η ομάδα αποφάσισε να μην κάνει τίποτα. Έτσι ο Bauer το ανέφερε στους αγωνοδίκες οι οποίοι χρειάστηκαν 5 ώρες για να αποφασίσουν ότι ο Ricciardo έπρεπε να αποκλειστεί.

 

Τώρα η RBR θα προσπαθήσει να αποδείξει ότι οι μετρητές είναι προβληματικοί και η διαφορά σε κατανάλωση και φυσικά στο πλεονέκτημα είναι απειροελάχιστοι.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...