Καμία έκπληξη εάν ρίξει 2 γύρους η Mercedes στην Red Bull

Αυτό ισχυρίζεται ο Horner

  • -
  • -

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Red Bull Racing, Christian Horner, μίλησε στον Βρετανικό τύπο πριν από τον πρώτο αγώνα της χρονιάς και έδειξε ότι φοβάται πολύ την Mercedes. Δεν ξέρουμε εάν σοβαρολογεί, αλλά τα σχόλιά του τράβηξαν το ενδιαφέρον.

 

«Βλέποντας την Mercedes και τις προσομοιώσεις αγώνα που έκανε, δεν θα ήταν έκπληξη εάν τερμάτιζαν δυο γύρους μπροστά από όλους στην Μελβούρνη. Έχουν ένα πολύ μεγάλο πλεονέκτημα. Αυτό που ξέρουμε για τον Lewis (Hamilton) είναι ότι είναι ταλαντούχος και πολύ γρήγορος εκ φύσης. Είναι σε μια καλή ομάδα, και μάλλον είναι το φαβορί μπαίνοντας σε αυτή την σαιζόν. Ο Lewis και ο Nico (Rosberg) είναι τα φαβορί», τόνισε.

 

Σχολίασε όμως και τα προβλήματα που αντιμετώπισε η ομάδα στις δοκιμές, στηρίζοντας τον τεχνικό υπεύθυνο της ομάδας Adrian Newey. Είπε σχετικά : «Κάναμε ένα βήμα παραπάνω στις πρώτες δοκιμές. Μετά κάναμε διορθωτικές κινήσεις για το δεύτερο τεστ και η ψύξη δεν είναι πλέον θέμα για το μονοθέσιο. Ο Adrian είναι πιθανώς το πιο ανταγωνιστικό άτομο που έχω γνωρίσει. Φυσικά και δουλεύει απίστευτα σκληρά αυτή τη στιγμή. Αλλά δεν μπορούμε να ελέγξουμε όλα τα στοιχεία του μονοθεσίου. Είμαι αισιόδοξος ότι μαζί με την Renault θα καταφέρουμε να τα ξεπεράσουμε. Κάποιες φορές για να είσαι στο όριο πρέπει να το ξεπεράσεις, αλλιώς δεν ξέρεις που είναι. Καλύτερα να κάνουμε ένα γρήγορο μονοθέσιο αξιόπιστο, παρά ένα αξιόπιστο γρήγορο. Είναι πολύ δύσκολο το ανάποδο, και βασικά το αυτοκίνητο που έχουμε είναι καλό».

 

Κλειδί αποτελεί και το γεγονός ότι κάποιες ομάδες κατασκευάζουν κινητήρα και σασί κάτω από την ίδια στέγη : «Ο διαχωρισμός ανάμεσα και κινητήρα και σασί είναι διαφορετικός από άλλες ομάδες όπως Mercedes και Ferrari. Δεν είμαστε ένα. Έχουμε μια πολύ στενή σχέση, και υπάρχει πάρα πολύ μεγάλη ανταλλαγή ιδεών και πληροφοριών. Η Mercedes έχει πλεονέκτημα σε προσωπικό. Επένδυσαν περισσότερα και επένδυσαν νωρίτερα. Είναι σε καλή θέση. Η αξιοπιστία είναι σημείο κλειδί . Το άλλο στοιχείο είναι ο περιορισμός σε ποσότητα καυσίμου, και πώς θα τρέχουμε στους αγώνες, και η Μελβούρνη είναι μια από τις πιο απαιτητικές πίστες. Ενας αγώνας χωρίς βροχή και χωρίς αυτοκίνητα ασφαλείας θα φέρει σε δύσκολη θέση πολλές ομάδες σε ότι αφορά οικονομία καυσίμου», σχολίασε.

 

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...