Honda Civic 1.6 Diesel

Στο Παρίσι με 120 ίππους και εκπομπές CO2 94 g/km

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
40 χρόνια Civic

Στο περίπτερο της Honda εκτίθεται και η 1η γενιά Civic που παρουσιάστηκε το 1972. Από τότε, οι πωλήσεις έχουν ξεπεράσει τα 20 εκατομμύρια μονάδες σε όλο τον κόσμο. Το Civic ήταν ανέκαθεν στο προσκήνιο της εξέλιξης κινητήρων με τεχνολογικές καινοτομίες όπως ο Compound Vortex Controlled Combustion (CVCC) το 1972 και ο DOHC VTEC το 1987.


Επίσημο ντεμπούτο για τον diesel κινητήρα 1.6 i-DTEC της σειράς Earth Dream Technology πραγματοπoίησε η Honda στο Σαλόνι του Παρισιού. Ο νέος κινητήρας θα διατίθεται από τα τέλη του 2012 στην 9η γενιά του Civic και από τα μέσα του 2013 στο ολοκαίνουργιο CR-V. Ο κυβισμός του είναι 1.596 cc, η ισχύς φτάνει τα 120 PS στις 4.000 rpm, η ροπή τα 300 Nm στις 2.000 rpm και οι εκπομπές CO2 μένουν αρκετά κάτω από τα 100 g/km, στα 94 μόλις! Μάλιστα, με τη βοήθεια συστημάτων όπως το Idle Stop (το start/stop της Honda), η μέση κατανάλωση αναμένεται να είναι κοντά στα 3,6 lt/100 km!

Κύριο χαρακτηριστικό του νέου μοτέρ είναι το πολύ χαμηλό βάρος, χάρη στο νέο, έξτρα ελαφρύ και ανθεκτικό υλικό από το οποίο κατασκευάζεται η κυλινδροκεφαλή. Σύμφωνα με τη Honda, ο 1.6 i-DTEC θα είναι ο ελαφρύτερος 1.600άρης κινητήρας “open deck” (με διάκενο μεταξύ χιτωνίων και μπλοκ κυλίνδρων) στην πιάτσα των diesel. Πρόκειται για το πρώτο κινητήριο σύνολο της νέας σειράς Earth Dreams Technology της Honda που θα παρουσιαστεί στην Ευρώπη, ενώ η παραγωγή του θα γίνεται στο Βρετανικό εργοστάσιο της εταιρίας. Μέχρι το 2015, η Honda θα αλλάξει όλη τη γκάμα κινητήρων της ευρωπαϊκής γκάμας της με νέα μοτέρ που θα ακολουθούν τη φιλοσοφία Earth Dream Technology.

ΗΟΝDA CIVIC 1.6 i-DTEC  
Κυβισμός cc 1.596
Μέγιστη ισχύς PS 120
@rpm 4.000
Μέγιστη ροπή Nm 300
@rpm 2.000
Μέση κατανάλωση lt/100 km 3,6
CO2 g/km 94

Honda_Earth Dreams Technology - Small Diesel Engine

POLL

Θεωρείτε αρκετή την κρατική επιδότηση για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου;

  • Ναι, ίσως μάλιστα αγοράσω ένα.
  • Όχι, είναι μικρή η επιδότηση.
  • Τα κίνητρα είναι αρκετά αλλά τα ηλεκτρικά παραμένουν ακριβά.
  • Θα έπρεπε να επιδοτούνται και τα plug-in υβριδικά.
83
GOCAR Magazine #83

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...