Opel Mokka: μοτέρ & τετρακίνηση

Αναλυτικά η γκάμα και τα συστήματα μετάδοσης του μικρού SUV

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Mokka: η γκάμα

Το Mokka 1.6 διατίθεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ τα 1.4 Τ και 1.7 CDTΙ με 6άρι. Η προσθιοκίνητη έκδοση 1.7 CDTI προαιρετικά εξοπλίζεται με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων.

ΒΕΝΖΙΝΗ      
Μοντέλο Ισχύς Ροπή Εκπομπές CO2
1.4i T 4x4 140 PS 200 Nm 149 g/km
1.6i 115 PS 155 Nm 153 g/km
DIESEL      
Μοντέλο Ισχύς Ροπή Εκπομπές CO2
1.7 CDTI 130 PS 300 Nm 120 g/km
1.7 CDTI 4x4 130 PS 300 Nm 132 g/km

Με τρεις κινητήρες σε προσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις θα διατίθεται το Mokka, το νέο μικρό SUV της Opel. Η γκάμα βενζινοκινητήρων ξεκινά από τον ατμοσφαιρικό 1.600άρη των 115 ίππων και 155 Nm με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ μεγαλύτερο ενδιαφέρον έχει ο 1.4 Turbo με ισχύ 140 ίππων, ροπή 200 Nm και εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ο οποίος καταναλώνει 6,4 lt/100 km και έχει εκπομπές CO2 149 g/km (έναντι 153 του 1.6). Η diesel επιλογή είναι ο 1.7 CDTI με απόδοση 130 ίππων και 300 Nm ροπής, συνδυαζόμενος με εξατάχυτο μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο. Στην προσθιοκίνητη εκδοχή του, ο 1.7 CDTI καταναλώνει 4,5 lt/100 km (5,3 η αυτόματη έκδοση) και εκπέμπει 120 g CO2 ανά km (139 η αυτόματη έκδοση). Όλα τα Mokka, με εξαίρεση την έκδοση 1.7 CDTI με αυτόματο κιβώτιο, εφοδιάζονται με τεχνολογία Start/Stop.

 

Τετρακίνηση: AWD on demand

Όπως είπαμε και παραπάνω, το Mokka θα είναι διαθέσιμο είτε ως προσθιοκίνητο (FWD), είτε ως τετρακίνητο (AWD). Το σύστημα AWD ενεργοποιείται αυτόματα και μόνον όταν είναι απαραίτητο, μεταβάλλοντας την κατανομή της ροπής γραμμικά, από 100-0 (εμπρός-πίσω) μέχρι 50-50 σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης. Το σύστημα τετρακίνησης θα διατίθεται τόσο με τον βενζινοκινητήρα 1.4 Turbo (στάνταρ) όσο και με τον 1.7 diesel (προαιρετικά).

Η ανάρτηση του Mokka, τέλος, αποτελείται από γόνατα MacPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Ειδικά για την πίσω ανάρτηση, η ομάδα μηχανικών της Opel εξέλιξε δύο ημιάκαμπτους άξονες για τις εκδόσεις AWD και FWD αντίστοιχα, με σωληνωτή κεντρική αντιστρεπτική δοκό διατομής U, που τοποθετούνται μπροστά από τους πίσω τροχούς.

 

2013 Opel Mokka

POLL

Θεωρείτε αρκετή την κρατική επιδότηση για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου;

  • Ναι, ίσως μάλιστα αγοράσω ένα.
  • Όχι, είναι μικρή η επιδότηση.
  • Τα κίνητρα είναι αρκετά αλλά τα ηλεκτρικά παραμένουν ακριβά.
  • Θα έπρεπε να επιδοτούνται και τα plug-in υβριδικά.
89
GOCAR Magazine #89

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...