Αποκάλυψη: νέο Mazda6

Πρεμιέρα στη Μόσχα με το καινοτόμο i-ΕLOOP

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
i-ELOOP

Ο SKYACTIV-G 2.5 είναι εντελώς καινούργιος και είναι ο πρώτος κινητήρας που ενσωματώνει το σύστημα ανάκτησης ενέργειας i-ELOOP της Mazda. Το i-ELOOP ξεκινά να ανακτά ενέργεια νωρίτερα, από τη στιγμή που ο οδηγός αφήνει το γκάζι και όχι όταν πατάει φρένο, όπως συμβαίνει συνήθως σε αντίστοιχα συστήματα. Η ενέργεια αποθηκεύεται σε έναν πυκνωτή και στη συνέχεια χρησιμοποιείται για την τροφοδοσία σε ηλεκτρικά εξαρτήματα του αυτοκινήτου, ελαφραίνοντας έτσι το έργο του κινητήρα που δεν χρειάζεται να παράγει ενέργεια για τα εξαρτήματα αυτά.

Η αναμονή τελείωσε. Η Mazda έκανε τα αποκαλυπτήρια ενός εκ των σημαντικότερων μοντέλων της – μην ξεχνάμε πως το πρώτο 6άρι του 2002 ήταν αυτό που άλλαξε το πώς βλέπουμε τα οικογενειακά Mazda στην Ευρώπη: από αξιόπιστα μα και αδιάφορα σε απολαυστικά αυτοκίνητα, είτε τα κοιτάς είτε τα οδηγείς. Η τρίτη γενιά του Mazda6 έκανε ντεμπούτο στην έκθεση της Μόσχας 2012, δείχνοντας τη σημασία που δίνουν οι Ιάπωνες στην αναπτυσσόμενη ρωσική αγορά. Σχεδιαστικά αναμφίβολα εντυπωσιάζει – αυτό το περιμέναμε εξάλλου, αφού το πρωτότυπο Takeri μας είχε προϊδεάσει σχετικά εδώ και πολλούς μήνες. Και τεχνολογικά όμως δεν πάει πίσω, αφού το νέο 6άρι ενσαρκώνει ότι πιο σύγχρονο και καινοτόμο υπάρχει στα ράφια της Mazda. Κάτω από τη green ομπρέλα SKYACTIV λοιπόν συναντάμε λύσεις όπως το  i-ELOOP (καινοτόμο σύστημα ανάκτησης και αποθήκευσης ενέργειας από το φρενάρισμα) και το  i-stop (το start & stop της Mazda), ενώ άλλα νέα συστήματα είναι το Smart City Brake Support (SCBS – αυτόματο σύστημα φρεναρίσματος σε ταχύτητες πόλης) και το Rear Vehicle Monitoring (RVM – ειδοποιεί τον οδηγό σε ταχύτητες άνω των 30 km/h, όταν πλησιάζει άλλο όχημα από πίσω ή κινείται στην τυφλή γωνία των καθρεπτών).

 

Η οδηγική απόλαυση στο προσκήνιο

Όλα σχεδόν τα Mazda της τελευταίας δεκαετίας ξεχωρίζουν για την απολαυστική οδηγική αίσθηση που δίνουν στον οδηγό τους. Το στοιχείο αυτό θέλησαν οι Ιάπωνες να κρατήσουν ως κυρίαρχο και στην 3η γενιά του Mazda6. Όχι ότι άφησαν τους υπόλοιπους τομείς στην τύχη τους. Κάτω από το αεροδυναμικό αμάξωμα (Cd: 0,26!) των 4,8 m κρύβεται ένα καλαίσθητο και ποιοτικό εσωτερικό, ενώ το μακρύ μεταξόνιο των 2,83 m υπόσχεται μεγάλους χώρους για επιβάτες και αποσκευές – το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 483 λίτρα.

Στις βαλίτσες του για το ταξίδι στη Μόσχα το νέο Mazda6 πήρε μόνο δύο βενζινοκινητήρες, έναν 2λιτρο 150 ίππων και 210 Nm κι έναν 2.5 με ισχύ 192 PS και ροπή 256 Nm. Όπως μας ενημέρωσαν οι Ιάπωνες ωστόσο, οι ευρωπαϊκές εκδόσεις θα διαφέρουν. Το πιθανότερο είναι κάτω από το καπό του ευρωπαϊκού Mazda6 - που θα κάνει πρεμιέρα στο σαλόνι του Παρισιού - να δούμε τη γκάμα κινητήρων του CX-5: 2λιτρο βενζίνης (164 PS) και 2.2 diesel (150 – 175 PS), μαζί φυσικά με τον καινούργιο SKYACTIV-G 2.5.

All-New Mazda6

POLL

Τι ποσό θα δίνατε για να αγοράσετε ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

  • Έως 20.000 ευρώ
  • 20.000-40.000 ευρώ
  • Δεν με απασχολεί το ποσό αλλά η αυτονομία
  • Χωρίς δίκτυο φόρτισης δεν σκοπεύω να αγοράσω ηλεκτρικό
70
GOCAR Magazine #70

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...