Ολοκαίνουρια BMW Σειρά 3

Πιο εντυπωσιακή, πιο δυνατή και πιο green από ποτέ

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Θα μπορούσε να κάνει επίσημη πρεμιέρα στη Φρανκφούρτη, αλλά έτσι θα χανόταν στον χαμό των νέων μοντέλων που παρουσιάστηκαν εκεί. Αντ’ αυτού, η BMW προτίμησε να καταλαγιάσει ο θόρυβος από το πιο ελπιδοφόρο σαλόνι αυτοκινήτου της τελευταίας 4ετίας και να παρουσιάσει την “ντίβα” της τώρα, για να έχει όλα τα φώτα της δημοσιότητας στραμμένα αποκλειστικά πάνω της. Λέγοντας ντίβα εννοώ φυσικά την Σειρά 3, το πολυτελές μεσαίο που είναι συνώνυμο της ποιότητας και του σπορ χαρακτήρα, την αιχμή του δόρατος στη γκάμα των Βαυαρών που από το 1975 έχει γίνει το καμάρι 12 εκατομμυρίων οδηγών και επιθυμία πολλών περισσότερων (βλέπε τα παρακάτω video). Η ολοκαίνουργια, 6η γενιά μαγνητίζει το βλέμμα με τη εμπρός όψη, όπου κυριαρχούν οι ανασχεδιασμένοι προβολείς και τα φαρδιά νεφρά της μάσκας. Το μεγαλύτερο μήκος (+ 93 mm), οι κοντοί πρόβολοι, το μακρύ μεταξόνιο (+ 50 mm), η γραμμή της οροφής που παραπέμπει σε κουπέ και τα πλαϊνά νεύρα συνεισφέρουν το καθένα ξεχωριστά και με τον τρόπο του σε ένα δυναμικό και αρμονικό συνάμα σεντάν. Στο μεγαλύτερο εσωτερικό συνεχίζεται η σπορ αισθητική του αμαξώματος, με κύρια χαρακτηριστικά το οδηγοκεντρικό ταμπλό και την υποδειγματική εργονομία. Ακολουθώντας την τακτική που λάνσαρε με τη Σειρά 1, η BMW προσφέρει στην 3άρα τρεις ειδικές εκδόσεις με ξεχωριστό χαρακτήρα η καθεμιά: Modern, Sport και Luxury Line, μία για κάθε διαφορετική επιθυμία. Για τους πιο ανήσυχους φροντίζει το προαιρετικό πακέτο M Sport. Εννοείται πως όλες οι δυνατότητες του πακέτου συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας ConnectedDrive, όπως το πλήρως έγχρωμο Head-Up Display, η σύνδεση με facebook και twitter ή το Webradio, είναι στις υπηρεσίες του οδηγού.

 

Νέα μοτέρ με τούρμπο και υψηλή αποδοτικότητα

Τα καλύτερα νέα από Βαυαρία μεριά για εμάς τους Έλληνες έρχονται σε περίοδο βαθειάς κρίσης… Αρχικά, η Σειρά 3 λανσάρεται με βασικό βενζινοκινητήρα τον 2λιτρο τετρακύλινδρο Twinpower Turbo που αποδίδει 245 ίππους στην 328i, ενώ στην κορυφή της γκάμας βασιλεύει η 335i με τον 3λιτρο εξακύλινδρο των 306 ίππων. Σύμφωνα με πληροφορίες, σύντομα θα λανσαριστεί η επίσης 2λιτρη Twinpower Turbo 320i με ισχύ 184 ίππων και αργότερα η γκάμα είναι σχεδόν σίγουρο πως θα εμπλουτιστεί με τον – ιδανικό για την Ελλάδα – τούρμπο 1.600άρη της Σειράς 1 με ισχύ 136 ίππων. Το πιθανότερο είναι να μην δούμε έκδοση 1.6 170 ίππων, καθώς από πλευράς ισχύος θα ήταν πολύ κοντά στην 320i. Από diesel μεριά, οι αρχικές επιλογές περιλαμβάνουν την 320d (184 PS) και την 320d EfficientDyamics (163 PS). Όλοι ανεξαιρέτως οι κινητήρες συνδυάζονται είτε με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο (στάνταρ) είτε με αυτόματο 8 σχέσεων (προαιρετικό).

Φυσικά, το πακέτο green τεχνολογιών EfficientDynamics φροντίζει για την υψηλή απόδοση και αποδοτικότητα όλων των κινητήρων. Για παράδειγμα, το ECO PRO που πρωτοείδαμε στη Σειρά 1 είναι κι εδώ παρών, δίνοντας στον οδηγό τη δυνατότητα αλλά και το κίνητρο να οδηγεί πιο οικονομικά, άρα και οικολογικά. Χαρακτηριστικό του ECO PRO είναι η ένδειξη των επιπλέον km αυτονομίας που κερδίσει ο οδηγός όταν κινείται οικονομικά. Άλλα στοιχεία του EfficientDynamics είναι η ανάκτηση ενέργειας από την πέδηση, το Auto Start-Stop, οι μέθοδοι συγκράτησης του βάρους, η προσεγμένη αεροδυναμική και η ηλεκτρική υποβοήθηση του τιμονιού. Ηγέτης της γκάμας σε green χαρακτήρα είναι προς το παρόν η 320d EfficientDynamics, με 2λιτρο turbodiesel 163 ίππων που καταναλώνει κατά μέσο όρο 4,1 lt/100 km και εκπέμπει 109 g CO2 ανά km. Αργότερα, το φθινόπωρο του 2012, θα ακολουθήσει και υβριδική έκδοση με τα μηχανικά μέρη της ActiveHybrid 5.

Το ζουμί βέβαια σε κάθε BMW είναι η αίσθηση και η αποτελεσματικότητα στο δρόμο, τομέα στον οποίο δεν περιμένουμε τίποτε λιγότερο του εξαιρετικού από τους μηχανικούς της BMW. Οι οποίοι, εκτός από το να σχεδιάσουν ένα στιβαρό πλαίσιο, κατάφεραν παράλληλα να μειώσουν το βάρος κατά 40 ολόκληρα κιλά συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο. Κάτι που μας κάνει να περιμένουμε - με ανυπομονησία - τα καλύτερα στην πρώτη μας οδηγική εμπειρία με τη νέα Σειρά 3. Το ντεμπούτο στην ελληνική αγορά αναμένεται τον Φλεβάρη του 2012.

 

Η γκάμα με μια ματιά

BENZINH 328i 335i
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.997 2.979
Ισχύς (PS) 245 306
Ροπή (Nm) 350 400
Κιβώτιο/κίνηση χειρ. 6 ή αυτ. 8 σχέσεων/ Στους πίσω τροχούς
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
0-100 km/h (sec) 5,9 5,5
Τελική ταχύτητα (km/h) 250 250
Kατανάλωση (lt/100 km) 6,4 7,9
Εκπομπές CO2 (g/km) 149 186
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος/ πλάτος/ ύψος (mm) 4.624/ 1.811/ 1.429
Πορτμπαγκάζ (lt) 480






DIESEL 320d 320d ED*
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.995 1.995
Ισχύς (PS) 184 163
Ροπή (Nm) 380 380
Κιβώτιο/κίνηση χειρ. 6 ή αυτ. 8 σχέσεων/ Στους πίσω τροχούς
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
0-100 km/h (sec) 7,5 8
Τελική ταχύτητα (km/h) 235 230
Kατανάλωση (lt/100 km) 4,5 4,1
Εκπομπές CO2 (g/km) 119 109
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος/ πλάτος/ ύψος (mm) 4.624/ 1.811/ 1.429
Πορτμπαγκάζ (lt) 480

 

* 320d Efficient Dynamics

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...