Πρωτότυπο Citroën Tubik

Ο τρόπος για να απολαμβάνεις το ταξίδι, σύμφωνα με τη Citroën

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η Citroën μας έχει συνηθίσει σε πρωτότυπα που δεν είναι μόνο φορείς νέων στοιχείων σχεδίασης και τεχνολογίας, αλλά και ιδεών. Στο πνεύμα αυτό κινείται και το 9θέσιο Tubik, το πρωτότυπο που παρουσίασε η γαλλική φίρμα στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2011. Πρόκειται για ένα 9θέσιο βαν με εντυπωσιακή σχεδίαση και χαρακτηριστικά ενός μοντέρνου χάτσμπακ. Κυρίαρχο στοιχείο είναι το πολυτελές εσωτερικό με τις πολλές δυνατότητες διαμόρφωσης. Τα καθίσματα έχουν τη δυνατότητα να μετακινηθούν με πολλούς διαφορετικούς τρόπους, ενώ και η εκτεταμένη χρήση τεχνολογίας, όπως οθόνες και ηχοσύστημα υψηλής πιστότητας, καθιστούν την καμπίνα ένα ιδιαίτερα ευχάριστο χώρο για τους χρήστες. Παρά τον εξαιρετικά μεγάλο διαθέσιμο χώρο, οι εκπομπές CO2 παραμένουν σε χαμηλά - αντίστοιχα ενός παραδοσιακού οικογενειακού αυτοκινήτου - επίπεδα, χάρη στην υβριδική τεχνολογία Hybrid4 και τον εξελιγμένο αεροδυναμικό σχεδιασμό.

Πηγή έμπνευσης για το Tubik ήταν το Citroën Type H, το βαν που παρουσιάστηκε το 1947 και έμεινε στην παραγωγή για 34 χρόνια, μέχρι το 1981. Η εμφάνιση του Tubik παραπέμπει σαφώς στο Type H ωστόσο είναι μοντέρνα και ξεχωριστή, κάνοντας την αναβίωση του θρυλικού βαν της Citroen ως ένα ακόμη ξεχωριστό μοντέλο της γκάμας DS μια άκρως ενδιαφέρουσα πιθανότητα.

Η Citroën μας έχει συνηθίσει σε πρωτότυπα που δεν είναι μόνο φορείς νέων στοιχείων σχεδίασης και τεχνολογίας, αλλά και ιδεών. Στο πνεύμα αυτό κινείται και το 9θέσιο Tubik, το πρωτότυπο που θα παρουσιάσει η γαλλική φίρμα στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2011. Πρόκειται για ένα 9θέσιο βαν με εντυπωσιακή σχεδίαση και χαρακτηριστικά ενός μοντέρνου χάτσμπακ. Κυρίαρχο στοιχείο είναι το πολυτελές εσωτερικό με τις πολλές δυνατότητες διαμόρφωσης. Τα καθίσματα έχουν τη δυνατότητα να μετακινηθούν με πολλούς διαφορετικούς τρόπους, ενώ και η εκτεταμένη χρήση τεχνολογίας, όπως οθόνες και ηχοσύστημα υψηλής πιστότητας, καθιστούν την καμπίνα ένα ιδιαίτερα ευχάριστο χώρο για τους χρήστες. Παρά τον εξαιρετικά μεγάλο διαθέσιμο χώρο, οι εκπομπές CO2 παραμένουν σε χαμηλά - αντίστοιχα ενός παραδοσιακού οικογενειακού αυτοκινήτου - επίπεδα, χάρη στην υβριδική τεχνολογία Hybrid4 και τον εξελιγμένο αεροδυναμικό σχεδιασμό.

Πηγή έμπνευσης για το Tubik ήταν το Citroën Type H, το βαν που παρουσιάστηκε το 1947 και έμεινε στην παραγωγή για 34 χρόνια, μέχρι το 1981. Η εμφάνιση του Tubik παραπέμπει σαφώς στο Type H ωστόσο είναι μοντέρνα και ξεχωριστή, κάνοντας την αναβίωση του θρυλικού βαν της Citroen ως ένα ακόμη ξεχωριστό μοντέλο της γκάμας DS μια άκρως ενδιαφέρουσα πιθανότητα.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...