Πότε έρχεται Ελλάδα το 7θέσιο Opel Frontera – Τι πορτμπαγκάζ έχει;
Η Opel παρουσίασε την επταθέσια έκδοση του Frontera, ένα compact SUV που προσφέρεται μόνο στο πλούσιο πακέτο GS, προσφέροντας άνεση και τεχνολογία.
- -
- -

Μετά την πενταθέσια έκδοση του νέου Frontera, η Opel είναι έτοιμη να ξεκινήσει το λανσάρισμα και της επταθέσιας εκδοχής. Το γερμανικό μοντέλο ανήκει στη δημοφιλή κατηγορία των μικρομεσαίων SUV και όπως αναφέρει η εταιρεία θα ξεχωρίζει για την ευελιξία και την εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής.
Το αυτοκίνητο διαθέτει τρεις καθισμάτων, συνδυάζει την πρακτικότητα με την τεχνολογία και την άνεση, παραμένοντας απόλυτα προσαρμοσμένο στις ανάγκες της σύγχρονης οικογένειας. Θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στο ανώτερο εξοπλιστικό επίπεδο GS, με την εμπορική του πορεία να ξεκινά το αμέσως επόμενο διάστημα.
Χώρος για όλους
Με μήκος 4.385 mm, πλάτος 1.849 mm και ύψος 1.635 mm, το Opel Frontera αξιοποιεί κάθε εκατοστό του εσωτερικού του. Με αναδιπλωμένα τα δύο τελευταία καθίσματα, ο όγκος του χώρου αποσκευών ανέρχεται στα 460 lt και με σηκωμένες τις πλάτες – δηλαδή σε επταθέσια διάταξη – τα 330 lt.
Τα αναδιπλούμενα καθίσματα της τρίτης σειράς προσαρμόζονται ανεξάρτητα για μεγαλύτερη ευελιξία, ανάλογα με τις ανάγκες επιβατών και αποσκευών, κάνοντας τις μετακινήσεις πιο ξεκούραστες.
Όσον αφορά στον εξοπλισμό, η έκδοση GS περιλαμβάνει από τα καθίσματα Intelli-Seats για οδηγό και συνοδηγό, έως σύστημα πολυμέσων με έγχρωμη οθόνη αφής 10΄΄, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10΄΄, ασύρματη φόρτιση στην κεντρική κονσόλα, πέντε θύρες USB-C (δύο εμπρός, δύο στη δεύτερη σειρά και μία στην τρίτη), καθώς και πλειάδα τεχνολογιών υποβοήθησης.
Δείτε ακόμη: Σε τρομερή τιμή το νέο Opel Frontera – Υβριδικό και ηλεκτρικό κάτω από 23.000 ευρώ
Ο αυτόματος κλιματισμός είναι στάνταρ, όπως και τα φώτα LED, αλλά και η κάμερα οπισθοπορείας 130 μοιρών, η οποία διευκολύνει την οδήγηση και τους ελιγμούς, ειδικά σε στενά αστικά περιβάλλοντα.
Οι κινητήρες του Opel Frontera
Tο επταθέσιο Frontera θα είναι διαθέσιμο τόσο με τον 1.2lt PureTech 110hp Hybrid, όσο και με τον 1.2lt PureTech 145hp Hybrid. Αμφότερα, τα υβριδικά μοτέρ θα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο e-DCT6.
Φυσικά, δεν θα λείπει και η αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή με τους 113 ίππους και τη μπαταρία χωρητικότητας 44 kWh, που εξασφαλίζει αυτονομία 305 km. Όσο για την έναρξη της εμπορικής του πορείας στην ελληνική αγορά, έχει προγραμματιστεί για το φθινόπωρο. Τότε θα ανακοινωθούν και οι τιμές, οι οποίες ωστόσο δεν θα απέχουν από αυτές τις πενταθέσιας έκδοσης.