Νέα Mercedes-AMG CLE 53 - Με 455 ίππους το πανέμορφο coupe

Με γνήσια AMG χαρακτηριστικά, η νέα CLE 53 υιοθετεί έναν εξακύλινδρο turbo κινητήρα με mild hybrid υποβοήθηση και… συγκλονιστική εμφάνιση!

  • -
  • -

Όταν η Mercedes-Benz παρουσίασε τη νέα CLE, περιμέναμε με ανυπομονησία να δούμε την πρώτη AMG έκδοση καθώς το πανέμορφο coupe αμάξωμα ήταν σαν να… ζητούσε τις παρεμβάσεις του high-performance τμήματος της φίρμας. Πλέον ωστόσο, δεν χρειάζεται να περιμένουμε καθώς η Mercedes-AMG έκανε το θαύμα της και μας αποκαλύπτει την CLE 53 4MATIC+! Πρόκειται για το μοντέλο που, προσωρινά τουλάχιστον, ανεβαίνει στο κορυφαίο σκαλοπάτι της γκάμας και ξεχωρίζει τόσο για την εμφάνισή του, όσο και για την απόδοση του υβριδικού κινητήρα. Ωστόσο, μη… δημιουργήσετε λάθος εντυπώσεις με τον χαρακτηρισμό «υβριδικό». Πρόκειται μόνο για μια mild hybrid υποβοήθηση…

Με γνήσιο DNA της AMG

Η Mercedes-AMG πήρε τον εξακύλινδρο σε σειρά των 3.0 λίτρων από την CLE 450 και έκανε τις παρεμβάσεις της, προκειμένου το σύνολο να αποδίδει πλέον 455 ίππους με 600 Nm ροπή. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται και στους τέσσερις τροχούς μέσα από το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης 4MATIC+, ενώ το κιβώτιο 9G Speedshift έχει εξελιχθεί ειδικά από την AMG προκειμένου να προσφέρει ταχύτατες αλλαγές σχέσεων και σπορ αίσθηση. Κάπως έτσι, τα 0-100 km/h έρχονται σε μόλις 4,2 sec και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 270 km/h (250 km/h χωρίς το AMG Driver's Pack).

Αλλαγές εντός-εκτός

Φυσικά, εκτός από την υψηλή απόδοση, η Mercedes-AMG φρόντισε ώστε να προσφέρει και την αντίστοιχη εμφάνιση. Στο εξωτερικό μέρος οι αλλαγές είναι εύκολα αντιληπτές, με την αρχή να γίνεται από τη γνωστή μάσκα Panamericana των AMG με τις κάθετε γρίλιες. Οι ζάντες αλουμινίου με διάσταση 19 ή προαιρετικά, 20 ιντσών προσφέρουν πόντους στο σύνολο της δυναμικής εικόνας και στο πίσω μέρος, εκτός από τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, η ματιά πέφτει στην τετραπλή απόληξη της εξάτμισης.

Να αναφέρουμε ότι η Mercedes-AMG CLE 53 4MATIC+ έχει και φαρδύτερα μετατρόχια κατά 58 mm εμπρός και 75 mm πίσω, δίνοντας ένα πολύ πιο δυναμικό προφίλ στο αυτοκίνητο χάρη στο πλατύτερο ίχνος του στον δρόμο. Επίσης, διαφορετικοί είναι οι καθρέπτες, τα side skirts πάχυναν και προαιρετικά, προσφέρονται και τα κορυφαία φωτιστικά σώματα AMG Digital Light που εκτός από καλύτερο φωτισμό, προσφέρουν και πιο δυναμική εμφάνιση. Στο εσωτερικό συναντάμε καθίσματα με αυξημένη στήριξη στα σώματα, τιμόνι με ενσωματωμένο διακόπτη επιλογών για τα προγράμματα οδήγησης, όπως και νέο λογισμικό στις οθόνες με γραφικά ειδικά εξελιγμένα για τα AMG μοντέλα.

Με παρεμβάσεις AMG

Σε ό,τι αφορά την απόδοση, το τμήμα AMG επαναπρογραμμάτισε πλήρως το λογισμικό του τιμονιού, τοποθέτησε κοντύτερη κρεμαγιέρα και ρύθμισε τη στάνταρ τετραδιεύθυνση με ανώτατη γωνία στις 2,5 μοίρες για τους πίσω τροχούς. Στις χαμηλές ταχύτητες, οι πίσω ρόδες γυρνάνε προς την αντίθετη κατεύθυνση ωφελώντας την ευελιξία, ενώ στις υψηλότερες, ακολουθούν τη φορά των εμπρός για αυξημένη σταθερότητα.

Δείτε ακόμη: Οι εκδόσεις και οι τιμές της Mercedes CLE στην Ελλάδα

Στο σύνολο προστίθεται φυσικά και το AMG Ride Control. Η ανάρτηση δέχθηκε εκτενείς παρεμβάσεις, οι αντιστρεπτικές πάχυναν και τα αμορτισέρ διπλού θαλάμου μεταβάλλουν συνεχώς την απόσβεσή τους, ανάλογα με τον δρόμο, το στυλ οδήγησης και το επιλεγμένο πρόγραμμα από τον οδηγό. Τέλος, το προαιρετικό πακέτο AMG Dynamic Plus προσφέρει κόκκινες δαγκάνες φρένων, ενεργές βάσεις κινητήρα, περισσότερες αλλαγές στο εσωτερικό (επενδύσεις Alcantara, κόκκινες ζώνες ασφαλείας κ.ά.) και δύο ακόμη προγράμματα οδήγησης, τα Race και Drift.

 

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...