Πόσο καίει το νέο Suzuki S-Cross 1.5 Strong Hybrid;

Η μοναδική έκδοση του SUV με αυτόματο κιβώτιο συνδυάζεται με ένα «δυνατό» υβριδικό προφίλ, ενώ στα bonus είναι οι μικρές απαιτήσεις σε καύσιμο και τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.

  • -
  • -

Το νέο υβριδικό Suzuki S-Cross είναι μια από τις καλύτερες προτάσεις της C-SUV κατηγορίας. Μέχρι στιγμής, γνωρίζουμε το ήπια υβριδικό S-Cross με τον turbo κινητήρα των 1.4 λίτρων BoosterJet και των 129 ίππων. Πλέον όμως, θα είναι διαθέσιμο και με το full υβριδικό σύστημα της Suzuki, το ίδιο που συναντάμε και στο Vitara Strong Hybrid. Εδώ, να τονίσουμε ότι το S-Cross Strong Hybrid 140V είναι και η μόνη πρόταση στην γκάμα με αυτόματο κιβώτιο, οπότε το ενδιαφέρον κορυφώνεται αν το ζήτημα είναι η απόλυτη άνεση οδήγησης.

Πόσο καίει το Suzuki S-Cross Strong Hybrid;

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Suzuki, το S-Cross με το Strong Hybrid σύνολο απαιτεί μόλις 5,2 λίτρα αμόλυβδης βενζίνης ανά 100 km. Η συγκεκριμένη μέτρηση έχει γίνει σύμφωνα με τον ρεαλιστικό κύκλο μετρήσεων WLTP και αφορά μεικτή διαδρομή. Στην πόλη, χρειάζεται 4,7 λίτρα για την ίδια απόσταση και στο ταξίδι, 6,2 λίτρα ανά 100 km λόγω της περιορισμένης λειτουργίας του ηλεκτροκινητήρα.

Δείτε ακόμη: Οδηγούμε το τετρακίνητο Suzuki S-Cross με τον mild hybrid turbo κινητήρα

Ένα βασικό χαρακτηριστικό είναι ότι εκπέμπει 118 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο, νούμερο που σημαίνει ότι δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας στην Ελλάδα. Τα παραπάνω νούμερα αφορούν αποκλειστικά την έκδοση με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Στην τετρακίνητη έκδοση AllGrip έχει κατανάλωση 5,8 λίτρων ανά 100 km κατά μέσο όρο. Στην πόλη καίει 4,9 λίτρα και εκπέμπει 131 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.

Ποιον κινητήρα χρησιμοποιεί το Suzuki S-Cross Strong Hybrid;

Το σύστημα κίνησης του νέου υβριδικού Suzuki S-Cross αποτελείται από έναν ατμοσφαιρικό, τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων (Κ15C) με απόδοση 102 ίππων και 138 Nm ροπή. Ένας ηλεκτροκινητήρας που τοποθετείται στην έξοδο του κιβωτίου με ισχύ 33 ίππων και 60 Nm αναλαμβάνει την κίνηση του οχήματος όταν οι απαιτήσεις σε ισχύ δεν είναι μεγάλες και συνολικά, αποδίδονται 116 ίπποι.

Δείτε ακόμη: Οδηγούμε το Suzuki Vitara με το ίδιο Strong Hybrid σύστημα

Μπορεί η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα να φαντάζει μικρή, όμως είναι αρκετή ώστε να μπορεί να κινείσαι μόνος του το αυτοκίνητο (δηλαδή με εντελώς σβηστό τον βενζινοκινητήρα), όταν ξεκινάει «απαλά», όταν κινείται με σταθερό ρυθμό, όταν επιβραδύνει και όταν κάνει όπισθεν. Όμως ακόμα και όταν δεν μπορεί να αναλάβει μόνος του όλο το έργο της κίνησης του οχήματος, αναλαμβάνει να βοηθήσει τον βενζινοκινητήρα. Τα 0-100 km/h έρχονται σε 12,7 δευτερόλεπτα για τον έκδοση με κίνηση στους εμπρός τροχούς και 13,5 δευτερόλεπτα για την τετρακίνητη. Αμφότερες, τερματίζουν το κοντέρ στα 175 km/h.

Αποκλειστικά αυτόματο, προαιρετικά τετρακίνητο

Όπως και στο Suzuki Vitara Strong Hybrid, έτσι και στο αντίστοιχο S-Cross, το μοναδικό κιβώτιο που συνδυάζεται με την έκδοση είναι το αυτόματο ρομποτιζέ AGS των 6 σχέσεων. Πρόκειται για το μόνο αυτόματο κιβώτιο στην γκάμα του S-Cross, άρα αποτελεί μονόδρομο για όποιον θέλει να οδηγεί αποκλειστικά με δύο πεντάλ.

Η Suzuki, προσφέρει το S-Cross Strong Hybrid είτε με κίνηση στους εμπρός τροχούς, είτε και στους τέσσερις. Η τετρακίνηση AllGrip Select λειτουργεί αυτόματα, έχει δυνατότητα κλειδώματος, λειτουργία Sport αλλά και Snow. Να σημειώσουμε, ότι δεν πρόκειται για ηλεκτρική τετρακίνηση αλλά για κανονικό σύστημα μετάδοσης και στους τέσσερις τροχούς, με τον πίσω άξονα να συνδέεται μηχανικά με το κιβώτιο.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...