Στην Ελλάδα οι νέες BMW iX και i4

Οι νέες, ηλεκτρικές BMW iX και BMW i4 έκαναν την πρώτη τους εμφάνιση σε ελληνικό έδαφος στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

  • -
  • -

Οι πρώτες BMW iX & i4 που έφτασαν στη χώρα μας, πήγαν κατευθείαν στον «Θόλο» του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Εκεί η BMW Hellas πραγματοποίησε τη δημοσιογραφική τους παρουσίαση, αλλά έδωσε την ευκαιρία και στο κοινό να τις δει από κοντά και να τις περιεργαστεί, το Σάββατο 23 Οκτωβρίου.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης των δύο μοντέλων, ο διευθύνων σύμβουλος της BMW Hellas, Andreas Sieben, ανέλυσε το πλάνο του ηλεκτρικού μετασχηματισμού της γερμανικής εταιρίας, το οποίο ξεκίνησε το 2013 με το λανσάρισμα του πρωτοποριακού BMW i3. Σήμερα διανύουμε τη 2η φάση του, τον εξηλεκτρισμό ολόκληρης της γκάμας, με στόχο το 2023 να υπάρχει τουλάχιστον από ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο (BEV) στο 90% των κατηγοριών στις οποίες δραστηριοποιείται η BMW.

Η 3η φάση του μετασχηματισμού της BMW θα έρθει στο τέλος του 2025, όταν ο κύριος όγκος των μοντέλων της θα είναι πλήρως ηλεκτρικός (BEV) και παράλληλα θα δούμε μια εντελώς νέα οικογένεια μοντέλων. Μια... νέα «Neue Klasse», η οποία θα αλλάξει ό,τι γνωρίζαμε για τη γερμανική φίρμα, ακριβώς όπως είχαν κάνει τα αντίστοιχα μοντέλα της δεκαετίας του ’60. Θα έχει μοτέρ και μπαταρίες νέας γενιάς που θα συνδυάζουν την αυξημένη αυτονομία με το χαμηλότερο κόστος, θα είναι κατασκευασμένη από ανακυκλωμένα υλικά σε μεγάλο βαθμό και θα προσφέρει μια εντελώς νέα, ψηφιακή εμπειρία οδήγησης.

BMW iX

Πίσω στο σήμερα, η BMW iX λανσαρίστηκε σε δύο τετρακίνητες εκδόσεις: Η xDrive40 αποδίδει 326 PS και έχει ωφέλιμη χωρητικότητα μπαταρίας 71 kWh, πετυχαίνοντας αυτονομία 425 km (WLTP), ενώ η xDrive50 των 523 PS φτάνει τα 630 km, χάρη στις ωφέλιμες 105 kWh. Οι δύο εκδόσεις κοστίζουν 86.450€ και 109.950€, αντίστοιχα, κάτι που σημαίνει ότι είναι φτηνότερες από τις αντίστοιχης ισχύος εκδόσεις της Χ5.

Ο Αντώνης Αδάναλης, Sales Operations & BMW i Manager, ανέλυσε κάθε πτυχή του νέου μοντέλου, ενώ έκανε και ζωντανή επίδειξη της αυτοεπισκευαζόμενης εμπρός μάσκας. Χάρη στο στρώμα πολυουρεθάνης που καλύπτει την επιφάνειά της, η γυαλιστερή μάσκα που κρύβει το ραντάρ και τους αισθητήρες υπερήχων των συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας της iX, έχει τη δυνατότητα να εξαφανίσει γρατζουνιές εντός 24 ωρών σε θερμοκρασία δωματίου, ή αμέσως, αν εφαρμοστεί ζεστός αέρας, όπως διαπιστώσαμε ιδίοις όμμασι.

Διαβάστε περισσότερα για την BMW iX

BMW i4

Η BMW i4, η ηλεκτρική εκδοχή της 4 Series GranCoupe, ξεκινά την καριέρα της στη χώρα μας με την πισωκίνητη έκδοση eDrive40 των 340 PS και την τετρακίνητη Μ50 των 544 PS. Αμφότερες έχουν μπαταρίες με 81 kWh ωφέλιμης χωρητικότητας, κάτι που μεταφράζεται σε αυτονομία 590 και 521 km, αντίστοιχα (WLTP). Η τιμή των 54.850€ για την eDrive40 πέφτει στις 48.850€ χάρη στην επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», δημιουργώντας μια πολύ ανταγωνιστική πρόταση σε αυτή την κατηγορία, αν υπολογίσουμε και το πολύ ικανοποιητικό επίπεδο εξοπλισμού, ενώ η κορυφαία i4 Μ50 κοστίζει 69.750€.

Διαβάστε περισσότερα για την BMW i4

Στον ίδιο χώρο εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα και το BMW CE 04. Πρόκειται για το νέο ηλεκτρικό σκούτερ της εταιρίας για την κατηγορία των 400 cc, με φουτουριστική εμφάνιση, μπαταρία 8,5 kWh που φορτίζει με ισχύ έως 6,9 kW και ηλεκτρικό μοτέρ 42 ίππων το οποίο έχει τις ρίζες του σε εκείνο των plug-in hybrid μοντέλων BMX X1 & X2 xDrive25e! Η εταιρία αναφέρει πως «η ηλεκτρική κινητικότητα σε δύο τροχούς πρέπει να είναι διασκεδαστική και να συναρπάζει», και το νέο CE 04 φαίνεται ότι πετυχαίνει αυτό το συνδυασμό.

BMW CE 04

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...