Ένα διαφορετικό C3 παρουσίασε η Citroen

Διατηρεί το ίδιο όνομα με το μοντέλο που διατίθεται στην ευρωπαϊκή αγορά. Εκεί σταματάνε και οι ομοιότητες με το συγκεκριμένο C3!

  • -
  • -

Το C3 αποτελεί εδώ και δεκαετίες την πρόταση της Citroen στη supermini κατηγορία. Όλες του οι γενιές γνώρισαν ιδιαίτερη επιτυχία και πλέον, διατίθεται σε πιο περιπετειώδη έκδοση Aircross με SUV ταυτότητα. Η Citroen όμως δεν σταματάει να βγάζει νέα C3. Αυτή τη φορά, το μοντέλο που παρουσιάζει, αφορά αγορές όπως της Ινδίας και της Νότιας Αμερικής.

ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΒΙΝΤΕΟ ΔΟΚΙΜΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ CITROEN C3 AIRCROSS

Το αυτοκίνητο μοιάζει σαν να αντλεί έμπνευση από τα ευρωπαϊκά C3, C3 Aircross και C4 C-Cross. Δεν αποτελεί καθαρόαιμη SUV πρόταση αλλά ένα υβρίδιο μεταξύ συμβατικού hatchback και υπερυψωμένου μοντέλου. Η Citroen προχώρησε σε αυτή την κίνηση προκειμένου να κινείται με ευκολία στους -δύσκολους, ομολογουμένως- δρόμους των χωρών που προορίζεται.

Οι άνθρωποι της φίρμας μάλιστα, τονίζουν ότι έχουν ενισχύσει μέρη της ανάρτησης, της μετάδοσης αλλά και διάφορα εξαρτήματα στήριξης, που εγγυώνται αξιοπιστία σε βάθος χρόνου. Στην Ινδία για παράδειγμα, υπάρχει οδικό δίκτυο 5,5 εκατομμυρίων χιλιομέτρων, το δεύτερο μεγαλύτερο σε όλο τον πλανήτη. Ωστόσο το 40% δεν είναι στρωμένο με άσφαλτο, οπότε τα οχήματα σε αυτή τη χώρα περνάνε μεγάλο μέρος της ζωής τους στο χώμα.

Το Citroen C3 που προορίζεται για την Ινδία και τη Νότια Αμερική έχει μήκος κάτω από 4 μέτρα, περίπου στα 3,98 μέτρα. Ο λόγος που η γαλλική μάρκα δεν ήθελε να μεγαλώσει πολύ το αυτοκίνητό της έχει να κάνει με τη φορολογία της Ινδίας. Στη συγκεκριμένη χώρα, οι ιδιοκτήτες οχημάτων φορολογούνται με βάση το μέγεθος του αυτοκινήτου! Παρά το συγκεκριμένο περιορισμό η μάρκα λέει ότι στο εσωτερικό εύκολα φιλοξενούνται πέντε άτομα, έχοντας χώρο αποσκευών 315 λίτρα.

Οι σχεδιαστές είχαν την ευκαιρία να εκμεταλλευτούν μεγάλο μέρος των συνολικών διαστάσεων για να δημιουργηθεί μια ευρύχωρη καμπίνα. Άλλωστε οι προδιαγραφές για τα αυτοκίνητα σε αυτές τις χώρες δεν είναι αντίστοιχες με τις ευρωπαϊκές, που για να πουληθεί ένα μοντέλο πρέπει να πληροί πολύ συγκεκριμένα, αυστηρά πρότυπα. Ποτηροθήκες, θύρες USB, πρακτικές θήκες για μικροαντικείμενα σε διάφορα σημεία και άνεση από τα καθίσματα, είναι μερικά από τα στοιχεία που εκτιμούν πολύ περισσότερο οι Ινδοί σε σύγκριση με τα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.

Η Citroen φρόντισε να εξοπλίσει το C3 με οθόνη αφής 10 ιντσών στην κεντρική κονσόλα, που προσφέρει Mirror Screen, είναι συμβατή με Apple CarPlay και Android Auto και προσφέρει λειτουργία hands free συνομιλίας με Bluetooth. Όλα αυτά δεν είναι αυτονόητα για τα μοντέλα που πωλούνται στην αγορά της Ινδίας, ούτε το Air Condition, οι ηλεκτρικές ευκολίες (παράθυρα, καθρέπτες κλπ) και τα χειριστήρια στο τιμόνι, που επίσης προσφέρονται στο βασικό εξοπλισμό του C3.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...