Nέο, ηλεκτρικό Peugeot e-Boxer: Με αυτονομία έως 340 km!

Διατίθεται σε διάφορα μήκη και τύπους αμαξώματος που καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες

  • -
  • -

Ιδιαίτερα επιτυχημένη κρίνεται η εμπορική πορεία του ελαφριού επαγγελματικού μοντέλου της Peugeot, Boxer, μιας και από το 2014, όταν και λανσαρίστηκε, οι ταξινομηθείσες μονάδες έχουν υπερβεί τις 400.000.

Γνωρίζοντας τα οφέλη μέσω του λανσαρίσματος μιας μηδενικών ρύπων έκδοσης, η γαλλική μάρκα χαρίζει «ηλεκτρική καρδιά» στο δημοφιλές βαν της παρουσιάζοντας το e-Boxer, το οποίο θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 1ο τρίμηνο του 2021.

Διατίθεται σε 4 μήκη αμαξώματος ( L1, L2, L3 και L4), και σε 3 ύψη (H1, H2 and H3) καθώς και σε 5 τύπους αμαξώματος με όγκο φόρτισης που κυμαίνεται από 8 έως 17 τ.μ. και ωφέλιμο φορτίο έως και 1.890 kg.

Επιπροσθέτως, η Peugeot έχει φροντίσει να μην μείνει… ανικανοποίητος κανένας επαγγελματίας και ως εκ τούτου προσφέρει κάποιες ειδικές διασκευές του βαν: Με σάσι μονοκάμπινο  στα μήκη αμαξώματος L2, L3 και L4, με σασί διπλοκάμπινο (αποκλειστικά στην έκδοση L2) και με βάση για αυτοκινούμενο (L3 και L4).

Με αυτονομία που αγγίζει τα 340 χλμ. και ενσωματωμένους φορτιστές

Πηγή τροφοδότησης συνιστά ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 122 ίππων και 260 Nm ροπής, με το μοντέλο να ενσωματώνει και μηχανισμό ανάκτησης ενέργειας τόσο κατά την επιβράδυνση όσο και κατά την πέδηση.

Οι επαγγελματίες καλούνται να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο τύπους μπαταριών ιόντων λιθίου (37 ή 60 kWh), ανάλογα με το μήκος αμαξώματος που επιλέξουν.

- Οι L1 και L2 ενσωματώνουν μπαταρία ισχύος 37 kWh με αυτονομία έως και 200χλμ (βάσει WLTP-βρίσκεται σε φάση πιστοποίησης).

- Οι L3 και L4 (συμπεριλαμβανομένης της έκδοσης L2 σασί) ενσωματώνουν μπαταρία 70 kWh που τους εξασφαλίζει αυτονομία έως και 340χλμ (βάσει WLTP-βρίσκεται σε φάση πιστοποίησης).

Η φόρτιση διενεργείται τόσο με καλώδια Mode 2 και Μode 3 (εναλλασσόμενο ρεύμα) όσο και με ταχυφορτιστή (συνεχές ρεύμα), ενώ διαθέτει στον στάνταρ εξοπλισμό του ένα διπλό ενσωματωμένο φορτιστή (μονοφασικό 7 kW και τριφασικό 22 kW).

Η φόρτιση της μπαταρίας στο 80% με φορτιστή των 50kW απαιτείται μόλις 1 ώρα, ενώ μέσω του ενσωματωμένου μονοφασικού των 7 kW χρειάζονται 12 ώρες (9 ώρες με τον τριφασικό των 22 kW).

Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει

 Ηχοσύστημα με bluetooth και οθόνη 5ιντσών με χειριστήρια στο τιμόνι, Αισθητήρες παρκινγκ πίσω, Χειροκίνητος κλιματισμός, Αυτόματη ενεργοποίηση φώτων και καθαριστήρων, Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι πλευρικοί καθρέφτες.

Στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται οι παρακάτω τεχνολογίες 

Σύστημα πλοήγησης με οθόνη αφής 9 ιντσών, Κάμερα οπισθοπορείας, Ενεργό σύστημα πέδησης εκτάκτου ανάγκης (active Safety Brake), Προειδοποίηση ακούσιας εκτροπής από τη λωρίδα κυκλοφορίας, Αναγνώριση οδικής σήμανσης, Αυτόματη εναλλαγή φώτων πορείας-προβολέων, Σύστημα παρακολούθησης τυφλών γωνιών, cruise control, Έλεγχος πρόσφυσης & έλεγχος κατάβασης, Προειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας, Φώτα ημέρας LED.

Ο οδηγός μπορεί να λαμβάνει ενημέρωση για μια σειρά πληροφορίων (όπως είναι η αυτονομία ή το επίπεδο φόρτισης) από μια οθόνη προσαρμοσμένη στον εσωτερικό καθρέφτη.

Τέλος η Peugeot λανσάρει μια σειρά υπηρεσιών βασισμένη σε 3 πυλώνες, οι οποίοι αφορούν τη φόρτιση, την εξοικονόμηση ενέργειας και την ευχαρίστηση μέσω από τη χρήση του βαν.

Easy-Charge: Προσφορά λύσης φόρτισης για το σπίτι ή τον χώρο εργασίας (ενισχυμένη παροχή, Wall Box και Smart Wall Box)

Easy-Move: Μέσω της εφαρμογής Free2Move Services παρέχεται ένα “εργαλείο” προγραμματισμού του ταξιδιού λαμβάνοντας υπόψη την αυτονομία, τα όρια ταχύτητας και τη μορφολογία του εδάφους).

Easy-care: Νέοι εξομοιωτές και ψηφιακές διαδρομές που τον βοηθούν να μάθει τα πάντα σχετικά με την ηλεκτροκίνηση στις ιστοσελίδες της Peugeot.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...